ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۶
296 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : حوادث غیر قابل پیش بینی

یکی دیگر از اتلاف کنندگان بزرگ وقت در کار مقابله با بحران های غیر منتظره است. مقابله با بحران های غیر منتظره در زندگی شخصی هم یک اتلاف کننده وقت است. یکی از راه های مقابله با این بحران های غیر منتظره استفاده از فرایند پیش بینی بحران است. در مطالب قبلی قدرت زمان در این مورد به طور مفصل صحبت نمودیم. پیش بینی بحران مستلزم این است که در حالی که مسیر آینده را در نظر دارید، از خودتان بپرسید: «چه اشکالی ممکن است پیش بیاید و اگر این مشکل پیش آمد، چه باید کرد؟» به بیان روشن تر باید این پرسش را مطرح کنید: «بدترین چیزی که در سه، شش، نه یا دوازده ماه آینده ممکن است پیش بیاید چیست؟ چه بحرانی ممکن است پیش آید؟ اگر چنین بحرانی پیش آمد، چاره چیست؟»

برای بدترین بحران برنامه ریزی داشته باشید

یکی از ویژگی های رهبران بزرگ در طول تاریخ دور اندیشی و این توانایی بوده که تمام خطا های احتمالی را پیش بینی و از پیش در مورد احتمالات برنامه ریزی کرده اند. وقتی اشتباهی پیش می آمد آن ها آمادگی برخورد سریع با آن را داشتند و از قبل دقیق فکر هر چیز را کرده بودند. از طرف دیگر، رهبران ضعیف برای فکر کردن در مورد تمام مسائلی که ممکن است غلط از آب در بیایند وقت نمی گذارند. آن ها به شانس تکیه می کنند و در نتیجه شرایط واقعی غافلگیر شان می کند. بعضی اوقات عدم توانایی پیش بینی بحران های احتمالی برای یک کار یا شغل، ویران کننده خواهد بود.

در سوابق هر شرکت یا سازمانی وقوع بحران امری عادی و اجتناب ناپذیر است. ولی بحران های مکرر، یعنی بحران هایی که چندین بار پیش می آیند نشانه مدیریت ضعیف و سازماندهی ناکار آمد است. اسن یعنی وقتی دفعه قبلی مشکلی پیش آمد، آنها از آن درس عبرت نگرفته اند و در صدد رفع آن بر نیامده اند. اگر شما هم با یک بحران بیش از یک بار روبرو می شوید، بسیار مهم است که به عقب برگردید و سیستم تان را با دقت بررسی کنید. چرا یک بحران مرتب تکرار می شود؟ آنگاه برای تضمین عدم تکرار آن گام های لازم را بردارید.

سعی کنید از بحران های گذشته درس بگیرید و به تجربه تان بیفزایید، زیرا بحران ها یک باره می آیند و هیچ وقت هم تمام نمی شوند. شما در صورتی موفق خواهید بود که از بحران های قبلی درس بگیرید و بر بحران فعلی به راحتی فائق آیید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *