ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۲/۱۷
863 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری

در بخش اول مقاله فروشنده باهوش درباره یکی از ویژگی های  فردی که می خواهد یک فروشنده ی باهوش باشد صحبت کردیم. در این مقاله سعی داریم که بخش دوم را باز گو کنیم، فقط قبل از شروع باید بگوییم که تمام ویژگی های یک فروشنده باهوش لازم و ملزوم یکدیگر هستند و جداسازی آن ها از یکدیگر سخت می باشد، چرا که همه وابسته به یکدیگر هستند. مقصود از بخش بندی کردن سری مقالات فروشنده باهوش این می باشد که هم سر فصل های ویژگی یک فروشنده باهوش را جدا گانه به خاطر بسپارید و هم با کوتاه تر شدن مقالات وقت کم تری از شما خواننده عزیز صرف شود و برای شما خسته کننده نباشد.

همانطور که قبلا گفتیم اولین ویژگی یک فروشنده باهوش مشاور بودن است که این امر بدون داشتن آگاهی لازم کمکی به خریدار و یا مخاطب نمی کند.

فروشنده باهوش باید محصول یا خدمات خود را به خوبی بشناسد. (نسبت به محصول یا خدماتی که ارایه می کند آگاه باشد.)

شما اگر یک فروشنده هستید و از محصول یا محصولات خود اطلاعات دقیق و کاملی ندارید بهتر است که بگویم دنبال یک شغل دیگر باشید. شناخت از محصول در فروشندگی امری مهم و حائز اهمیت است که نمی توان چشم خود را بر روی آن بست. حتما به این مسئله برخوردید که شما در پی خرید یک محصول خاص به فروشگاهی می روید و در صحبت کردن با فروشنده متوجه می شوید که شخص فروشنده اطلاعات کافی در ارتباط با محصول مورد نظر را ندارد و یا حتی شما از آن اطلاعات بیشتری دارید. آیا خودتان از این فروشنده و فروشگاه خرید کرده اید؟

پس اگر می خواهید که شما هم فروشنده باهوشی باشید باید محصول خود را به طور دقیق بشناسید یعنی از تمام ویژگی ها، مزایا و حتی معایب محصول یا خدماتی که ارائه با خبر باشید. این نوع آگاهی از محصول تا درصد زیادی از اعتماد مشتری را به شما جلب می کند که در پی آن موفقیت در فروش را به همراه خود دارد.

تحقیق و جست و جو کردن یکی از راه های آگاهی و شناخت از محصول می باشد. اگر محصول یا خدماتی که به فروش می رسانید تولید مجموعه و شرکت خودتان است باید از واحد تولید تحقیقات لازم را انجام دهید و ویژگی های آن را به خوبی بشناسید و اگر فروشنده با واسطه هستید و محصول تولید مجموعه خودتان نیست باید تحقیقات کامل در ارتباط با محصول انجام دهید تا تمام مزایا و معایب آن را بشناسید.

به زودی منتظر مقاله بعدی از سری مقالات فروشنده باهوش باشید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “فروشنده باهوش (۲): آگاه”

  1. نکات بسیار مهمی را در این سری مقالات با ما در میان میگذارید ، از شما متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *