ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
501 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

فاصله ی بین کار و زندگی شخصی را بدانید

من نیز مانند بیشتر مردم علیرغم داشتن شرکتی در خارج از خانه، مقدار زیادی از کارهای اداری خود را در منزل انجام می دهم. در حقیقت من هم اکنون پیش از طلوع خورشید، مشغول نوشتن این جملات در محل کارم در طبقه ی بالای خانه ی خود هستم.

استرس ناشی از ناتوانی برای جدا کردن کار از بقیه ی زندگی، پیش بینی شدنی است. منظورم این نیست که نباید در خانه کار کنید، بلکه باید سعی کنید کار خود را از بقیه ی امور زندگی جدا کنید.

اگر قرار است در محیط خانه کار کنید، در صورت امکان تلفن و دفتر کار جدا داشته باشید. بسیاری از مردم می گویند: “صرف هزینه ی اضافه برای تلفن جداگانه ارزشی ندارد.” اینگونه افراد این حقیقت را مد نظر ندارند که بسیاری از مردم در مورد شغل کسی که افراد خانواده اش پاسخ تلفنش را بدهند، احساس خوبی ندارند.

مثلا با وجودی که فردی سخت گیر نیستم، اما باید اقرار کنم هنگامی که با کسی کاری دارم، اگر کودک یا همسرش پاسخ تلفن را بدهد و اطلاع کم یا به طور کلی هیچ اطلاعی از چارچوب های کاری او نداشته باشد، دچار تشویش می شوم. به طور معمول فکر می کنم که آیا آن شخص واقعا پیام من را دریافت می کند؟!

گاهی اوقات، خیلی بهتر است شخص دیگری را پیدا کنم که کارم را بعنوان مشتری یا مراجع، راحت تر می کند. احتمال زیاد دارد که با ادغام تلفن شخصی و شغلی، مشتری ها یا مراجعین بعدی خود را از دست بدهید. در بیشتر موارد، مشتری ای که به این دلیل از دست می دهید بیش از هزینه ی خدمات ماهیانه ی شرکت مخابرات ارزش دارد.

در صورت جدا کردن کار از سایر امور زندگی به “سازماندهی امور” می رسیم. احتمال گم کردن یا قرار دادن وسایل در محل اشتباه کاهش می یابد. شما می دانید دفتر قرار ملاقات ها، پروژه ها، شماره های تلفن و سایر اطلاعات مهم را کجا پیدا کنید. بدین ترتیب درهم شدن امور کاهش می یابد و فضای کاری برای کار خواهد بود و خانه ی شما متعلق به شماست. نظم بیشتری را احساس می کنید و در نتیجه کمتر عصبانی می شوید.

من آموخته ام کار خود را از هر امر دیگر جدا نگه دارم. فرزندانم اجازه ی بازی با کامپیوتر، پرونده ها و دستگاه فکس من را ندارند. نتیجه ی این تلاش آگاهانه برای جدا کردن امور، هم سودمندتر بودن کار من است و هم اساسا نسبت به گذشته که اجازه ی ادغام زندگی شغلی و خانوادگی را می دادم، کمتر عصبی می شوم.

حدس می زنم با امتحان این روش تمایل شما به بزرگ کردن مسائل کوچک کاهش می یابد، چون به دلیل عواقب ترکیب کار با زندگی خود کمتر عصبی می شوید. در این فکر هستم پس از اتمام این بخش به طبقه ی پایین بروم تا ببینم بچه ها چه می کنند.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *