ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
552 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ساخت نام تجاری موستانگ Mustang

هیچ صنعتی در دنیا، به اندازه ی صنعت خودرو، برای تبلیغات هزینه نمی کند. از میان سیزده بودجه ی سنگین تبلیغاتی امریکا در سال گذشته، هفت تای آنها مربوط به شورلت، دوج، تویوتا، فورد، نیسان کرایسلر و هوندا بود. این برندها در مجموع ۴ میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کردند. این مبلغ برای بودجه ی یک جنگ کوچک کافی است.

اما آیا حتی یکی از آگهی های این اتومبیل ها را به یاد می آورید؟ آیا می توانید به یاد بیاورید که تبلیغی باعث تغییر عقیده ی شما نسبت به یک خوردو شده باشد؟ بسیاری از مردم که نمی توانند.

با وجود هزینه های هنگفت برای تبلیغات در این صنعت، نقش آن در فروش خودرو بسیار کمرنگ است. خریداران بیشتر تحت تاثیر ظاهر خودرو، حرف های دیگران و مقالات مربوط به اتومبیل در نشریات، قرار می گیرند.

اگر بخواهیم یک خودرو که به شکلی مناسب معرفی شده باشد را نام ببریم، باید به سال  ۱۹۶۴ و اتومبیل فورد موستانگ برگردیم. اخبار، درباره ی اولین خودروی اسپرت برای مردمی که مایل به راندن ماشین اسپرت نیستند، تقریبا یک سال قبل از ورود رسمی آن به بازار، وارد رسانه ها شده بود. (ارائه ی آهسته و پیوسته)

لی یا کوکا،شش ماه قبل از عرضه ی این اتومبیل، از روزنامه نگاران دعوت به عمل آورد و گزارش های کوتاه درباره ی آن به هزاران نشریه فرستاده شد. دویست نفر مسئول پخش موسیقی از شبکه های رادیویی، برای امتحان خودروی جدید دعوت شدند و سپس یک موستانگ سفید به مدت یک هفته در اختیار تک تک شان قرار گرفت.

اطلاع رسانی حاصل از این فعالیت ها، شگفت انگیز بود و برای نخستین بار تصویر یاکوکا و موستانگش روی جلد تایم و نیوزویک چاپ شد.

بعد از ارائه ی آن به بازار، رقم فروش به شدت حیرت آور بود. فروش ۱۰۰ هزار موستانگ سری اول، فقط چهار ماه طول کشید. بیش از ۴۰۰ هزار خودرو نیز تا پایان سال به فروش رسید. دو سال بعد، با رسیدن رقم فروش به یک میلیون خودرو، عرضه ی این مدل با شیوه ی معمول تبلیغات همراه شد.

کارخانه ی فورد خرج زیادی برای تبلیغات موستانگ کرد که شاید تا این اندازه لازم نبود. اما جالبتر اینکه، تبلیغات چی ها به سرعت، موفقیت موستانگ را به خودشان بستند. وقتی میزان فروش بالاست، تبلیغات آن مورد ستایش قرار می گیرد، اما وقتی رقم فروش پایین است، تقصیر به گردن تولید کننده انداخته می شود.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *