ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۸
551 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رویارویی با حقیقت

وقتی که شما نظرات خود را در شبکه های اجتماعی پست می کنید، هیچ گاه با طرفداران تان وارد دیالوگ های تک به تک نشوید و سعی کنید با مطالب و نظرات کلی، جریان را به سمت مورد نظر خود ببرید. جواب دادن به همه ی نظرات مردم، هدف شما نیست. هدف شما، انتشار مطالب صحیح و معتبر است تا مشتریان واقعی شما بتوانند از اطلاعات شما استفاده کنند.

اگر در صفحه ی شخصی یا عمومی فرد یا سازمانی، مطلبی را دیدید که اشتباه یا دروغ است، حتما با مدیر یا مالک آن صفحه صحبت کنید و او را قانع کنید که مطلب را بردارد.

مثلا در یکی از مراکز خرید، یکی از بازدیدکنندگان از پله های برقی افتاد و آسیب دید. یکی دیگر از بازدیدکنندگان به صورت اتفاقی از این واقعه فیلم برداری کرد و این فیلم را در یوتیوب منتشر کرد. آن مرکز خرید بلافاصله وارد عمل شد و از طریق مذاکره با آن بازدید کننده، موفق شد از انتشار فیلم این حادثه تا حدودی جلوگیری کند.

شما به واکنش های سریع نیاز دارید

همه ی بحران ها، به خوشنامی و شهرت شما ضربه نمی زنند. شما می توانید از شبکه های اجتماعی برای انتشار اطلاعات محصولات و خدمات جدید خود استفاده کنید. همچنین می توانید برخی اطلاعات لحظه ای را با استفاده از شبکه های اجتماعی همچون واتس اپ، وی چت و… در اختیار طرفداران خود قرار دهید مانند وضعیت ترافیک اطراف مال، حوادث ناگهانی و وضعیت پر شدن پارکینگ ها.

شبکه های اجتماعی به شما کمک می کند تا به دیگران بگویید کسب و کار زنده ای دارید. اگر صفحات رسمی و وب سایت رسمی شما کاملا به روز باشد، یعنی شما زنده اید و مشتریان می توانند در کنار شما باشند.

مثلا درباره ی یکی از مراکز خرید، شایعه ای مبنی بر نشت گاز در فضای مرکز خرید در رسانه ها منتشر شد. این مرکز خرید فعالیت منسجم و پررنگی در شبکه های اجتماعی نداشت. به همین دلیل عملا با یک بحران روبرو شد، زیرا هیچ منبع رسمی مورد اعتمادی برای ارائه ی اطلاعات صحیح به مردم نداشت.

کاربرد شبکه های اجتماعی برای مرکز خرید شما، مخاطبان شما و نیازهای ارتباطی شما، بی پایان است. با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید پیام های مرکز خرید خود را به مشتریان انتقال دهید و با آنها گفتگو کنید. تنها هزینه ای که باید برای استفاده از شبکه های اجتماعی بپردازید، زمان است. زمانی که صرف مدیریت محتوای صفحات شبکه های اجتماعی خود می کنید، هزینه ای است که در ازای استفاده از این ابزار باید بپردازید.

یک نکته درباره ی شبکه های اجتماعی

یک نکته درباره ی شبکه های اجتماعی

اگر حادثه ای در مرکز خرید شما رخ داد و دارای تلفات یا قربانیانی بود، سعی کنید با همراهان و بازماندگان آنها مستقیم صحبت کنید. یعنی برای این کار از شبکه های اجتماعی یا کانال های دیجیتال استفاده نکنید. مثلا طی حادثه ای که برای یک از هواپیماهای ایرفرانس رخ داده بود، خانواده های مسافران نگرانی های شدیدی داشتند.

آنها در آن لحظه به دنبال استفاده از شبکه های اجتماعی نیستند، بلکه به دنبال صحبت مستقیم می باشند. در این مورد، ایرفرانس با شماره های مستقیم و به صورت تلفنی با خانواده های مسافران صحبت کرده و آخرین اخبار و شرایط را در اختیار آنها قرار می داد. هرگز از شبکه های اجتماعی برای این کار استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد نگرش منفی بین مشتریان خواهد شد.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *