ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
404 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اغلب محتوایی که در دنیای تبلیغات و برندسازی تولید می‎شود، باید مهم‎ترین هدف یعنی راضی نگه داشتن مخاطبان را در بر داشته باشند. همچنین جنبه‎ی سرگرمی، اطلاعاتی و احساساتی نکته‎ای اساسی‌ست که نباید فراموش شود. به همین دلیل هرروز روش‎های متفاوتی برای ساخت محتوای جذاب در دنیای مارکتینگ ارائه می‎شود تا برندها کاربران خود را از دست ندهد. یکی از بهترین متدها برای این کار ساخت تیزر تبلیغاتی است. در واقع تیزر بخشی از خدمات ویدیو مارکتینگ به حساب می‎آید. تیزرهای تبلیغاتی در اصل برای جلب توجه بینندگان و همچنین تحریک حس کنجکاوی ببیننده ساخته می‎شوند. برای استفاده از این ویژگی باید پیش از هرچیز قواعد ساخت آن را بدانید. این کار به شما کمک می کند تا آنچه در ذهن دارید را به شکلی حرفه‎ای به تصویر درآورید. در ادامه قصد داریم مدل و راهنمای ساخت تیزر تبلیغاتی را شرح دهیم.

ساخت تیزر تبلیغاتی

نکات مهم برای ساخت تیزر تبلیغاتی

ایده‎های ما برای داستان گویی قبل از نوشته شدن، وقتی در ذهن‎مان شکل می‎گیرند نیاز به مطرح کردن دارند. در قدم اول وقتی خلاصه‎ای از آن را به دوست یا اطرافیانمان می‎گوییم وسوسه می‎شویم که آن را مانند یک فیلم کوتاه بسازیم و با دیگران از طریق ویدیو به اشتراک بگذاریم. اما این موضوع را باید به یاد داشته باشیم که مخاطب ما در هنگام تماشای این فیلم یا تیز تبلیغاتی چه چیزی را یاد می‎گیرد و یا احساس می‎کند؟ باید درباره‎ی آنچه بینندگان را به فکر وارد می‎کند برنامه داشته باشیم. اگر ببینده پس از تماشای تیز شما کاری انجام ندهد در اصل تمام زحمات شما به هدر می‎رود.

پنج نکته مهم برای ساخت تیزر تبیلیغاتی وجود دارد که برای هر برندی ممکن است فرق داشته باشد. بسته به نوع و داستان هر تیزر این ترتیب متفاوت عمل می‎کند.

۱- ساخت مقدمه برای معرفی محصول و یا برند

پس از اینکه مخاطب تیزری که ساخته‎اید را از طریق رسانه های مختلف ویدیویی پیدا کرد، در نگاه اول شاید هیچ دیدی نسبت به شما نداشته باشد. اینکه نام برند شما چیست؟ و یا چه محصولی ارائه می‎دهید. ممکن است دوست نداشته باشید که با تمام جزئیات مربوط به تبلیغ یا محصولات خود را در همان ابتدا فاش کنید. برای مثال تنها با یک جمله (دیالوگ) و یا یک پلان ساده، هدف خود از ساخت تیزر تبلیغاتی شرح دهید. اما در همین محتوای کم و ساده در نظر بگیرید که ببینده باید متوجه شود که با چه چیزی روبرو است. اگر همه چیز گنگ و نامفهوم باشد ممکن است مخاطب پس از چندثانیه دیدن ویدیو را متوقف کند.

۲- تصویرسازی

انسان یادگیرنده‎ی بصری است. ۹۰ درصد اطلاعاتی که به ذهن ما وارد می‎شود از طریق جلوه ها و تصاویر است و این تصاویر ۶۰۰۰۰۰ بار سریعتر از یک متن کلمه محور پردازش می‎شوند. با توجه به این موضوع در ساخت تیزر تبلیغاتی خود از متن به عنوان یک مکمل استفاده کنید نه جایگزینی برای تصاویر ویدیویی.

۳- درج نام برند و لوگو

نام و لوگوی شما باید حداقل یکبار در تیزر نمایش داده شود. در طول ساخت ویدیو این نکته را به خاطر داشته باشید که همواره ارتباط میان داستان اصلی تیزر و محصولات خود را در ذهن مخاطب تقویت کنید. اگر این کار را نکنید، شما تنها یک فیلم جذاب و پربیننده ساخته‌اید که مخاطب در نهایت هیچ چیزی از برند و هدف شما متوجه نشده است. حتی شرکت اپل که شناخته شده‌ترین برندِ محصول و مشتری محور در دنیاست، در تیزر معرفی آی‌پاد جدید خود نام خود را درج کرده است. پیشنهاد می‎شود نام و لوگوی خود را تقریبا در ابتدای تیزر نمایش دهید تا در ذهن ببینده بماند.

۴- اعتماد سازی و تاکید بر دستاوردها

برای جلب اعتماد بیننده‎ها در تیزر، معرفی مشتریان معروف و شناخته شده‌ای که تا به حال با شما کار کرده‌اند را فراموش نکنید. از اخبار روز و رویدادهایی که در جامعه جریان دارد برای داستان گویی و ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده کنید. هرچقدر برند خود را به مردم و جامعه نزدیک کنید، در ذهن آن‎ها ماندگار می‎شوید. با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید و از آن‌ها بازخورد بگیرید تا در ساخت ویدیوهای آینده استفاده کنید.

۵- Call To Action یا CTA

هر تیزری برای یک هدفی ساخته می‌شود. اگر ویدیویی بسازید و بیننده را دعوت به کاری نکنید این فرصت را از دست خواهید داد. در واقع مخاطب باید از طریق دیالوگ به یک عملی هدایت شود. وگرنه تمام هزینه و انرژی ای که خرج کردید به هدر می‌رود. توجه داشته باشید که منظور این نیست از آن‌ها مستقیما بخواهید که از شما یک میلیون خرید کنند! بلکه باید بگویید که با شما یا تیم فروش خود تماس تلفنی برقرار کنند.

نکته پایانی

ساخت تیزر تبلیغاتی برای هر برند و کسب‌وکاری مزیت محسوب می‌شود. این کار به رشد و افزایش مشتری و همچنین شناخته شدن بیشتر کمک می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود برای حرفه‌ای تر بودن ویدیو، آن را به استودیوهای تبلیغاتی بسپرید. کیفیت یک ویدیو در بازخورد آن بسیار مهم است. این نکته مهم را فراموش نکنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *