ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
301 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ساخت ویدیو یکی از سه رکن اصلی بازاریابی محتوا یا content marketing است. بسیاری آن را انقلابی در دنیای بازاریابی دیجیتال عنوان می کنند و در حدود ۷۲ درصد کسب و کارها اذعان کردند که تولید محتوای ویدیویی نرخ رشد و جذب آن ها به طور چشم گیری بالا برده است. به دلیل اهمیت زیاد این کار، در این مقاله ۵ فعالیت مهم در حوزه ی تولید محتوای ویدیویی و مارکتینگ را به شما ارائه خواهیم داد.

شاید بتوان هزینه‌ی بالای تولید ویدیو را یکی از موانع اصلی روی آوردن برندها به این موضوع دانست. اما اگر دقیق تر بررسی کنیم، فقدان خلاقیت و نوآوری را باید بزرگترین مشکل در نظر بگیریم. بسیاری از بازاریابان نحوه ی ایجاد تنوع در ویدیو خود را نمی‌دانند، حتی اگر به آن‌ها پول بدهید تا این کار را انجام دهند. دانستن اینکه از چه ظرفیت هایی می توان استفاده کرد تا تولید محتوای ویدیو کرد برای تیم بازاریابی هر برندی بسیار مهم است. این ۶ فعالیت در حال حاضر طرفداران زیادی در حوزه ی ویدیو مارکتینگ دارند.

تولید محتوای ویدویی

  • وبلاگ ویدیویی

تهیه وبلاگ ویدیویی مانند همان وبلاگ های نوشتاری است با این تفاوت که شما داستان خود را توسط ویدیو روایت می کنید. بسیاری از کمپانی ها روند کاری خود را با ساخت ویدیویی چند دقیقه ای از طریق YouTube، اینستاگرام و یا آپارات در ایران با مخاطبین خود به اشتراک می گذارند.

  • مصاحبه

ضبط مصاحبه یکی از بهترین روش ها در ایجاد روابط با مردم و همچنین صاحبان کسب و کارها در حوزه فعالیت شماست. یک مصاحبه خوب باید از دستورالعمل های مهمی پیروی کند. برای مثال از آماده سازی دکور و سناریو گرفته تا ادیت نهایی ویدیو و انتشار آن باید از پیش شروع مصاحبه بررسی شود. مصاحبه کننده باید محتوایی که مدنظر دارید را از مصاحبه شونده دریافت کند و به مخاطب انتقال دهد. دعوت از مهمان هایی که با شما همکاری موفقیت آمیزی داشته اند و همچنین برندهایی که اغلب کاربران اینترنتی دوست دارند با روند فعالیت های آَن ها آشنا شوند یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب و ارتباط های موثر در آینده می باشد. اعتباری که این کار به مجموعه شما اضافه می کند قطعا در آینده ای نزدیک تاثیر مثبت فرآوانی بر روی برند شما خواهد گذاشت.

  • وبینار

یکی از بهترین و ارزشمندترین خدماتی که در زمینه تولید محتوای ویدیویی می توانید ارائه دهید، وبینار است. در حال حاضر برگزاری وبینار در بین برندها و افراد بسیار رایج شده و همچنین مردم استقبال فرآوانی از آن می کنند. دلیل اصلی این اتفاق هم این است که هزینه ی برگزاری وبینار در مقابل سمینار بشدت کم است و امکان حضور کاربران از هرجای دنیا در آن فراهم می شود. هر فردی تنها با یک لپ تاپ و همچنین اینترنت می تواند در صدها وبینار آنلاین شرکت کند. حتی هزینه تهیه بلیت ورودی در وبینارها بسیار کمتر از موارد مشابه آن مانند همایش و یا ایونت های دیگر است.

تولید محتوای ویدیویی

وبینار

  • معرفی محصول

معرفی محصول یک روش دیگر برای تولید محتوای ویدیویی است که بازخورد چشم گیری از سمت کاربران دارد؛ مخصوصا در حیطه فناوری و لوازم مورد نیاز و روزانه ی مردم. از پلتفرم هایی مانند YouTube و اینستاگرام روزانه هزاران ویدیو با محتوای معرفی محصول پخش می شود و اگر در صفحاتی مانند Explore عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید، شاهد ویدیوهای فرآوانی با طراحی های متفاوت خواهید بود. اگر مخاطبینی دارید که به شما اعتماد دارند، محصولاتی که می تواند برای آن ها مفید باشد را در قالب ویدیو مرور کنید تا هم فروش و تبلیغات شما بالا رود و هم به کانالی مطمئن برای معرفی محصول در شبکه های اجتماعی تبدیل شوید.

  • پخش زنده

ویدیوهای پخش زنده روز به روز در دنیای وب و مدیا پرطرفدارتر می شوند. دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم به ویدیوهای لایو رو آورده اند و ترجیح می دهند اخبار و اتفاقات روز را از این طریق دنبال کنند. یکی از این دلایل این است که پخش فیلم ها به صورت زنده پر از تعلیق هستند و مخاطب چون نمی داند در چند لحظه بعد چه اتفاقی می افتد، دوست دارد که چیزی از دست ندهد به تماشای آن ادامه دهد. همچنین پخش زنده ی یک اتفاق و یا رویداد باعث می شود که ما احساس کنیم در آن موقعیت حضور واقعی داریم.

این پنچ فعالیت بخش کوچکی از دنیای بزرگ تولید محتوای ویدیویی است. همه روزه خدمات مختلف و متنوعی به این حوزه از بازاریابی اضافه می شود و مردم توجه بیشتری به ویدیو نشان می دهند. واضح است که اگر چنین خدماتی را به برند خود اضافه کنید رشد قابل توجه ای در بازاریابی مدرن خواهید داشت.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *