ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
398 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

جزء گمشده در روابط عمومی PR

جزء گمشده ی بسیار از برنامه های بازاریابی، سخنگوی شناخته شده و مشهور است. محصولات، بازاریابی را بوجود نمی آورد، بلکه این اشخاص هستند که آنها را می سازند. رسانه ها نمی توانند با اتومبیل، قرص نان، مسواک یا مایع ظرفشویی صحبت کنند. آنها فقط می توانند با اشخاص واقعی و زنده مصاحبه کنند.

با این حال بسیاری از برنامه های روابط عمومی بر خود شرکت، محصول یا خدمات جدیدی که آن شرکت معرفی کرده است، تمرکز می کنند. اکثر محصولا جدید، توسط یک نفر معرفی نمی شوند، بلکه نقل قول ها و اظهار نظرهایی از اشخاص متعدد در داخل یا خارج شرکت پیرامون آن محصول انجام می شود. دلیل آنها هم این است که “نمی خواهند اعتبار این محصول یا خدمت جدید فوق العاده را به یک نفر اختصاص دهند؛ چرا که این حاصل یک تلاش دسته جمعی است.”

اما موضوع اینجاست که شبکه های تلویزیونی، مثل NBC، CBS و ABC نمی توانند و بعضی مواقع نمی خواهند که با کل تیم شرکت مصاحبه کنند. آنها می خواهند روی شخصی که دارای بیشترین مسئولیت در قبال این محصول جدید فوق العاده است، تمرکز کنند.

شخص سخنگو، چهره و صدای نام تجاری است. موفقیت کامل هر برنامه ی روابط عمومی PR تا حدود زیادی به میزان تاثیرگذاری سخنگوی آن برنامه، بستگی دارد. اینکه چه کسی را بعنوان سخنگو انتخاب می کنید، تصمیم حیاتی ای است که نباید ساده از کنار آن گذشت.

چه کسی بهترین سخنگو خواهد بود؟ در بیشتر موارد، مدیر عامل شرکت، دارای بیشتری میزان مسئولیت در قبال موفقیت یا شکست یک نام تجاری است. احتمالا شرکت های خدمات تکنولوژی این اصل روابط عمومی را بهتر درک می کنند. در واقع اکثر شرکت های تکنولوژیکی، سخنگویی در سطح شهرت خود شرکت دارند.

بیل گیتس و مایکروسافت Microsoft

لری الیسون و اوراکل Oracle

اسکات مک نیلی و سان مایکرو سیستمز Sun Microsystems

کوگرسنتر و آی بی ام IBM

استیو جابز و اپل کامپیوتر Apple Computer

اندی گرو و اینتل Intel

مایکل دِل و کامپیوتر دِل Dell Computer

در زمینه ی تکنولوژی، اگر مدیر عامل شرکت شما معروف نیست، احتمال اینکه شرکت شما معروف و موفق شود، بسیار کم است. حال این سوال مطرح می شود که اگر مدیر عامل شما در برخورد با رسانه ها چندان موفق نیست، تکلیف چیست؟ شما به یک مدیرعامل جدید احتیاج دارید.

شرکتی با یک مدیر عامل بدون اقتدار (شل و ول) نیاز به شخصی دارد که عهده دار این نقش شود تا شما بتوانید او را سخنگوی شرکت قرار دهید.

روابط عمومی در موفقیت یک کمپانی به قدری مهم است که مدیرعامل باید تقریبا نیمی از زمان خود را به این موضوع اختصاص دهد. به موفقیت های گذشته و نام های تجاری بزرگ دقت کنید. اکثر آنها از طریق روابط عمومی به موفقیت رسیده اند و بسیاری از موفقیت های روابط عمومی PR به واسطه ی یک سخنگوی مشهور بدست آمده است.

ریچارد برانسون Richard Branson و خطوط هواپیمایی ویرجین آتلانتیک Virgin Atlantic

تد ترنر Ted Turner و شبکه ی CNN

هوارد شولتز Howard Schultz و استارباکس

دانلد ترامپ Donald Trump و موسسه ی ترامپ

اپرا وینفری Opera Winfrey و مجله و برنامه ی تلویزیونی اش

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *