ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
1,200 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

« بنویس تا اتفاق بیفتد » هم احساس شگفتی تان را برمی انگیزد و هم ریشه در یک حقیقت علمی دارد. تعیین هدف، تمرکز روی نتیجه کار و داشتن تصویری روشن از آنچه در زندگی می خواهید، می تواند به رویاهای شما جامه ی عمل بپوشاند. یک نکته ی کلیدی قابل توجه که در تمامی کتاب های ماندگار وجود دارد، این است که اولین قدم را بردارید یعنی هدف تان را بنویسید.
داستان شخصیت های مشهور
من داستانهای شگفت انگیزی درباره ی شخصیت های مشهور شنیده ام که قبل از رسیدن به شهرت، رویای شان را نوشته بودند.
جیم کری قبل از اینکه به هالیوود هیلز راه پیدا کند، چکی به مبلغ ده میلیون دلار برای خودش نوشت و یادداشت کرد:

به خاطر خدمات انجام شده (دستمزد)
این کمدین سالها این چک را همراه خود داشت تا اینکه این مبلغ را بابت کارش در سینما دریافت کرد.
و حالا او یکی از ثروتمندترین کمدین های هالیوود است و در ازای هر فیلم بیست میلیون دلار دریافت می کند. در آخر جیم کری قبل از دفن پدرش در حرکتی متأثر کننده، چک را تا کرد و در جیب او گذاشت.
اسکات آدامز خالق مصور شخصیت کمدی «دیلبرت» اذعان دارد که یک دنیا رویای نوشته شده دارد که همگی به ترتیب به واقعیت تبدیل شده اند. او می گوید: وقتی شما هدفی را می نویسید مشاهده می کنید که اوضاع و احوال به تدریج، هدف شما را عملی خواهند کرد.
او به عنوان کارگر فنی عادی در اتاقک یک کارخانه مشغول به کاری پیش پا افتاده بود. مدام روی میزش بی هدف خط خطی می کرد تا اینکه روزی شروع به نوشتن کرد و روزی پانزده بار می نوشت:
من روزی کاریکاتوریست مشهوری خواهم شد
بعد از شکست های بسیار، او بالاخره در کارش موفق شد و قراردادی مبنی بر اینکه کارهایش همزمان در چندین نشریه به چاپ برسد، امضا کرد.
آن زمان بود که جمله ی جدیدی نوشت:
من بهترین کاریکاتوریست روی زمین خواهم شد
چطور می توان فهمید که کسی بهترین کاریکاتوریست روی زمین است؟ خب، شخصیت داستانی «دیلبرت» به طور همزمان در حدود دوهزار روزنامه در سراسر دنیا چاپ میشود. سایت «دیلبرت زون»، روزانه صدهزار بازدید کننده دارد.

اولین کتاب آدامز به نام «اصل دیلبرت» بیش از یک میلیون و سیصدهزار نسخه فروش داشته است. محصولات الهام گرفته از شخصیت دیلبرت از ماوس پد و فنجان قهوه گرفته تا تقویم های رومیزی همه جا دیده می شود و همچنین یک برنامه ی تلویزیونی هفتگی نیز در حال پخش دارد.

و حالا اسکات آدامز روزی پانزده بار می نویسد:
من جایزه پولیتزر را می خواهم
سوزی اورمان، اعجوبه ی تجارت، که در فهرست نیویورک تایمز از او به عنوان نویسنده ی یکی از پرفروش ترین کتابها (نه گام تا آزادی تجارت) یاد میشود و از مهمانان ثابت برنامه ی تلویزیونی «اپرا» است، درباره ی شروع کارش می گوید: ابتدا کاری در مریل لینچ پیدا کردم و از اینکه نتوانم به میزان فروشی که برایم تعیین شده بود دست پیدا کنم واهمه داشتم. حداکثر درآمدی که توانسته بودم تا آن زمان به دست بیاورم چهارصد دلار به عنوان پیش خدمت رستوران بود

محصولات الهام گرفته از شخصیت دیلبرت از ماوس پد و فنجان قهوه گرفته تا تقویم های رومیزی همه جا دیده می شود و همچنین یک برنامه ی تلویزیونی هفتگی نیز در حال پخش دارد. و حالا اسکات آدامز روزی پانزده بار می نویسد:
من جایزه پولیتزر را می خواهم
سوزی اورمان، اعجوبه ی تجارت، که در فهرست نیویورک تایمز از او به عنوان نویسنده ی یکی از پرفروش ترین کتابها (نه گام تا آزادی تجارت) یاد می شود و از مهمانان ثابت برنامه ی تلویزیونی «اپرا» است، درباره ی شروع کارش می گوید: ابتدا کاری در مریل لینچ پیدا کردم و از اینکه نتوانم به میزان فروشی که برایم تعیین شده بود دست پیدا کنم واهمه داشتم. حداکثر درآمدی که توانسته بودم تا آن زمان به دست بیاورم چهارصد دلار به عنوان پیش خدمت رستوران بود. از آن به بعد آنچه را که می خواستم، ابتدا روی کاغذ آفریدم.

هر روز صبح قبل از رفتن به سر کار بارها این جمله را مینوشتم.
من جوان، قوی و موفق هستم و هر ماه حداقل ۱۰ هزار دلار درآمد دارم»
حتی بعد از اینکه درآمد او از این مبلغ بالاتر رفت همواره این نوشته را همراه خود داشت. مثل یک چیز خوش یمن یا یک «طلسم خوشبختی» جای گرفته در حصار کلمات. من تلقینهای ترس آلود و اعتماد به نالایقی را با ایمان به ظرفیت های بیکران جایگزین کردم و نوشتن این حقیقت جدید، به تکامل آن کمک کرد.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *