ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
419 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: کارفرماهای احتمالی را پیدا کنید

شناسایی کارفرماهای احتمالی یکی از مراحل فرآیند جست‌وجوی کار است. محل کار آرمانی شما کجاست؟ اگر شغل نداشته باشید ممکن است به آسانی در دام «هر شغلی باشد قبول است!» بیفتید. ولی شغلی که با شما جور نباشد دوام چندانی ندارد. بهترین سناریو این است که در اولین روزتان در کار جدید، شما از اینکه آنجا هستید و آن‌ها از اینکه شما را استخدام کرده‌اند، خوشحال باشید. شما مهارت‌ها و شخصیت مورد نظر آن‌ها را دارید، در نتیجه کارفرمای جدید با آغوش باز به شما خوش‌آمد می‌گوید.

خیلی خب، پس من آرمان‌گرا هستم! من واقعا معتقدم اگر تصویر روشنی از خواسته‌هایتان داشته باشید، احتمال اینکه به آن‌ها برسید بیشتر است.

در این قسمت نشان می‌دهم چطور به‌صورت حذفی در این مرحله پیش بروید. فیلترهایی به شما می‌دهم که برای انتخاب از میان این همه کارفرمایی که در دنیا هست به دردتان می‌خورد.

جغرافیا

اولین فیلتری که به‌کار می‌گیرید مسلم است: جغرافیا. احتمالا باید تنها روی کارفرماهای محل زندگی خودتان متمرکز شوید؛ مگر اینکه بخواهید نقل مکان کنید.

به یاد داشته باشید که: چون جغرافیا کم‌کم دارد اهمیتش را برای بعضی مردم و صنایع از دست می‌دهد. اگر امکان دورکاری از محل زندگی خودتان وجود داشته باشد، فیلتر جغرافیا به‌سادگی از دور خارج می‌شود؛ کارفرمای احتمالی شما می‌تواند هزاران کیلومتر دورتر از شما باشد.

محصول شما

اینکه چه چیزی برای عرضه به کارفرمای احتمالی‌تان دارید، بسیار مهم است. مسلم است که آنچه می‌فروشید، باید چیزی باشد که شرکت هدف می‌خواهد بخرد. بنابراین، باید کارفرماهایی را شناسایی کنید که به کاری که می‌توانید بکنید، نیاز داشته باشند. اگر مهارتی مثل حسابداری بلدید که بیشتر کارفرماها لازم دارند، این فیلتر کارفرماهای زیادی را کنار نمی‌زند. ولی اگر مهارتی خیلی ویژه داشته باشید، مثلا طراحی سرسره‌های کودکان، گزینه‌های کمتری برای استخدام شدن دارید. (بااین‌حال، ممکن است مهارت‌تان آن‌چنان ارزشمند باشد که همان کارفرماهای اندک هم دنبالتان بدوند.)

از کجا می‌فهمید کدام کارفرما ممکن است به آنچه شما عرضه می‌کنید نیاز داشته باشند؟

به یاد داشته باشید که: وقتی شبکه‌ای از افرادی شکل می‌دهید که در شرکت‌های مورد علاقه‌ی شما کار می‌کنند، از آن‌ها هم درباره‌ی این شرکت‌ها و هم درباره‌ی رقیب‌ها بپرسید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *