ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
422 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تحصیلات خود را به‌نمایش بگذارید

تحصیلات شما به برندتان کمک می‌کند یا جلوی پیشرفت آن را می گیرد؟ همین‌طور که در فکر توسعه‌ی برندتان هستید، باید ببینید سطح و محل تحصیلاتتان چه تاثیری روی شهرت و اعتبار شخصی و حرفه‌ای‌تان می‌گذارد. آیا سوابق تحصیلی‌تان نشان می‌دهد کاری را که آغاز کرده‌اید به پایان می‌رسانید یا برعکس، می‌گوید آدمی هستید که نمی‌توانید روی یک چیز تمرکز کنید؟ آیا دانشگاهی که رفته‌اید از نظر آموزشی اعتبار خوبی دارد یا از نوع دانشگاه‌های مهمانی مانند به‌شمار می‌رود؟

در برندسازی شخصی، تحصیلات چیزی است که می‌توانید روی آن مانور بدهید یا کمتر به آن بپردازید. آیا از نظر حرفه‌ای آدم به‌روزی به حساب می‌آیید؟ یا ۲۰ سال است که به دانشگاه پا نگذاشته‌اید؟

اگر می خواهید خودتان را فردی معتبر معرفی کنید، لازم است به‌روز به‌نظر برسید. به‌دست آوردن تجربه در کار بهترین راه برای نشان دادن این است که چطور دارید تخصصتان را به کار می‌گیرید و بر آن می‌افزایید. ولی شرکت در دوره‌های آموزشی، گرفتن مدرک یا افزودن اعتبار به سوابقتان می‌تواند برندتان را ارتقاء دهد و کمک کند خودتان را به عنوان یک متخصص معرفی کنید.

به یاد داشته باشید که: در برندسازی شخصی، باید یک سرو گردن از بقیه بالاتر باشید. افزودن مدارک تحصیلی رسمی و غیررسمی می‌تواند در این کار کمکتان کند. بسیاری از دانشگاه‌های سطح بالا برنامه‌هایی ارائه می‌کنند که کوتاه‌تر از دوره‌های رسمی دانشگاهی است و این امکان را به شما می‌دهد که ادعا کنید از دانشگاهی معتبر مدرک دارید. برای ورود به بسیاری از حرفه‌ها، مدارک یا گواهی‌های خاصی لازم است که در را به روی فرصت‌های تازه می‌گشاید.

وقتی ساختن برند شخصی‌تان را آغاز کردید، بررسی زمینه‌ی تحصیلی و آموزشی افرادی که می‌ستایید، می‌تواند برایتان مفید باشد. من همیشه با جست‌وجو در گوگل یا خواندن پروفایل لینکدین افراد، کمی درباره ی آن‌ها تحقیق و تفحص می‌کنم. از خودتان بپرسید: «آن‌ها چه آموزش هایی دیده‌اند که من ندیده‌ام؟» همچنین از خودتان بپرسید: «من چه تحصیلاتی دارم که آن‌ها ندارند؟» و «من چه چیزهایی دارم که از آن‌ها استفاده نکرده‌ام؟»

در تحصیلاتتان چه نقطه‌ی قوتی هست که می‌توانید آن را پررنگ کنید تا برندتان را بهبود بدهید؟ این ایده‌ها را در نظر بگیرید:

  • تحصیلات دانشگاهی: آیا مدرک دانشگاهی دارید؟ مهم‌ترین کلاس‌هایی که در آن‌ها شرکت کردید کدام‌اند؟ کلاس‌هایی که از روی علاقه‌ی خاصتان در آن‌ها شرکت کرده‌اید چطور؟  آیا پایان‌نامه یا پروژه‌ی ارزشمندی انجام داده‌اید؟ آیا هیچ کدام از استادهایتان قبول می‌کنند که معرف شما شوند؟
  • مدارک و گواهی‌ها: آیا مدرک یا گواهی گرفته‌اید؟ آیا در حوزه‌ی تخصصی مدرکی دارید؟ آیا مدارک یا گواهی‌هایتان در سطح ملی یا بین‌المللی اعتبار دارد؟
  • رشد حرفه‌ای: چه دوره‌های تخصصی‌ای گذرانده‌اید؟ آیا دوره‌هایتان را جای معتبری گذرانده‌اید؟ آیا مهارت‌های تازه‌ای یاد گرفته‌اید که بتوانید به تخصصتان بیفزایید؟ از نظر حرفه‌ای به‌روز هستید؟ آیا در دوره‌هایی شرکت کرده‌اید که به تخصصتان ربطی ندارد ولی نشان می‌دهد آدم جالبی هستید؟

تحصیلات شما نه تنها ابزاری برای شماست که نشان بدهید کارتان را خوب بلدید، بلکه می‌تواند برای برندتان حامی بخرد. اگر در دانشگاهی سطح پایین درس خوانده‌اید و احساس می‌کنید موفقیت تحصیلی‌تان چنگی به دل نمیزند، از تجربیاتی که آنجا به دست آورده‌اید، استفاده کنید و روی نقاط مثبت دست بگذارید. مثلا اگر در آن دانشگاه‌های مهمانی مانند حضور داشته‌اید، احتمالا دوستان زیادی پیدا کرده‌اید، اجتماعی‌تر شده‌اید و شبکه اجتماعی گسترده‌ای دارید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *