ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۸
407 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: رسانه‌های اجتماعی

برای سرگرمی، نام خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه چیزی گیرتان می‌آید. اگر هم نام زیاد داشته باشید، شاید ببینید اطلاعات زیادی از شما در اینترنت وجود ندارد، به جز مواردی که در صفحات شبکه‌های اجتماعی‌تان گذاشته‌اید، آن هم در صفحه‌ی پنج نتایج جست‌وجو.

اگر برندسازی شخصی تان برایتان مهم است، «باید» به آنچه از شما در اینترنت دیده می‌شود، اهمیت بدهید. اگر حضور آنلاین را نادیده بگیرید یا حتی بخواهید اصلا آنجا حضور نداشته باشید، دیگران چهره‌تان را برایتان می‌سازند. خودتان در نمایش چهره‌تان در اینترنت پیشتاز باشید.

پیام آنلاین شما باید براساس چیزهایی باشد که در هنگام ساختن برند شخصی‌تان درباره‌ی خودتان پی بردید. پیام آنلاین شما هم باید مثل همه‌ی انواع ارتباطات نوشتاری‌تان، وعده‌ی ویژه‌تان را برجسته کند؛ وعده‌ای درباره‌ی آنچه برندتان می‌تواند برآورده کند، در بازار هدفتان مطرح می‌کنید.

پیام آنلاین شما باید ویژگی‌های حرفه‌ای شما را هم توصیف کند. شما قرار است دانش و تخصص‌تان را نشان دهید و بگذارید شخصیت‌تان آشکار شود. پیام شما باید ویژگی‌های شخصیتی، خصوصیات فردی و شیوه‌ی شما را در به‌کارگیری این ویژگی‌ها در زندگی کاری نشان بدهد.

محبوبیت باورنکردنی شبکه‌های اجتماعی تا حدی به این دلیل است که تاثیرگذاری شما می‌تواند حتی از نوشته‌هایتان هم شخصی‌تر باشد. دلیلش این است که حضور آنلاین شما معمولا اجزای دیداری مثل عکس و یا فیلمتان را هم دربر دارد. یادتان نرود پیام‌های دیداری‌تان هم باید به آنچه می‌نویسید یا می‌گویید هم‌راستا باشد. (جذاب‌ترین واژه‌ها درباره‌ی وقار حرفه‌ای شما هیچ ارزشی نخواهد داشت اگر عکس‌های شما فریاد بزند که فقط دنبال درست کردن ظاهر و قیافه هستید.)

این‌ها چند مورد از بهترین‌ نمونه‌های شبکه‌های اجتماعی می‌باشند:

  • فیس‌بوک: فیس‌بوک برای به اشتراک گذاشتن متن، عکس، فیلم، پیوند وب‌سایت و موارد دیگر طراحی شده است تا بتوانید داستان خودتان را طوری به دیگران بگویید که هم آگاهی‌بخش باشد و هم سرگرم کننده. این نوع سایت‌ها به شما امکان می‌دهد اجتماعی باشید و در همان حال اطلاعات کافی درباره‌ی برند شخصی‌تان به دیگران بدهید و کمی به آن‌ها بچشانید که وقتی با شما روبه‌رو شوند، چه تجربه‌ای خواهند داشت. اما حواستان باشد: به اشتراک گذاشتن اطلاعات اشتباهی به افراد اشتباهی به شیوه‌ای اشتباهی می‌تواند روی برداشت دیگران از برند شخصی‌تان تاثیر بگذارد.
  • اینستاگرام: اینستاگرام راهی سریع، جالب و دیداری برای اشتراک زندگی‌تان با دوستان و بستگان است. اینستاگرام برند شما را با تصاویر نشان می‌دهدف نه با واژه‌ها.
  • لینکدین: اگر تازه دارید به این فکر می‌افتید که از ابزار آنلاین برای معرفی برند شخصی‌تان استفاده کنید، با لینکدین آغاز کنید. لینکدین توجه جامعه‌ی کسب‌وکار را برانگیخته و در بسیاری از کشورها به بهترین ابزار برای پیدا کردن همکار تبدیل شده است. موفقیت در شبکه‌سازی کاری حاصل اشتراک اطلاعات درست با افراد درست در زمان درست و با استفاده از شبکه اجتماعی درست است.
  • پینترست: پینترست ابزاری برای جمع‌آوری و سازمان‌دهی چیزهایی است که محبوب شماست. اینجا جایی برای نشان دادن فردیت شماست. شما آیتم‌های محبوبتان را روی صفحه‌هایی سنجاق می‌کنید و می‌توانید آن‌ها را سازمان‌دهی کنید. سایت‌های گروهی مثل این کمک می‌کند ایده‌ها را با گروهی از افراد به اشتراک بگذارید و با دوستانتان برنامه‌ریزی کنید.
  • توییتر: توییتر شبکه‌ای اجتماعی و سرویس آنلاین میکرو بلاگینگ است که به کاربرانش اجازه می‌دهد پیام‌های متنی تا سقف ۱۴۰ حرف را با هم رد و بدل کنند که به آن‌ها «توییت» می‌گویند. توییتر به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به سال‌ها آموزش یا داشتن شغلی دهان پرکن، به کارشناس محتوا تبدیل شوید. اگر ثابت‌قدم باشید و دنبال‌کننده‌هایی پیدا کنید که به گفته‌های شما علاقه‌مند باشند، می‌توانید سریع به مقام کارشناس محتوا برسید.
  • ویدئو: ویدئو بهترین ابزار بعدی برای ارتباطات شخصی است. ویدئو زندگی‌نامه ابزار خوبی برای گفتن داستان زندگی‌تان به شکلی بسیار شخصی و همچنین ابزار خوبی برای معرفی کسب‌وکارتان به تماشاکنندگان است. ویدئو زندگی‌نامه خوب به شما امکان می‌دهد با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید، اعتماد ایجاد کنید و در موضوع مربوط به خودتان اعتبار و تخصص بسازید. برند شخصی و نقاب شما نمی‌تواند فقط با کلمات به تصویر درآید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه همراه مقالات برندسازی شخصی باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *