برندسازی شخصی : سیستم هویت برندتان را بسازید
هویت برند شما همه ی مواردی را می سازد که مخاطب هدف تان با آن در تماس است. به همین دلیل بهتر است که سیستم هویت برندتان را بسازید که شامل: لوگو، فونت ها، رنگ و عکس می باشد. هرکدام از موارد سیستم هویت برندتان باید با وعده ی ویژه تان تقویت کنید. برند شما باید در هر کاری که انجام می دهید پدیدار باشد تا جلوه یکدستی ایجاد کند.
ممکن است که برایتان سخت باشد که تصمیم بگیرید چه طور لوگو، فونت ها، رنگ ها و عکس ها را انتخاب کنید و چگونه آنها را به کار ببندید، برای این کار بهتر است که آنها را در ارتباط با کارت ویزیت، بروشور و…. در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این موضوع که باید در همه موارد یکپارچگی حفظ شود انتخاب آیتم های هویت های بصری تان آسان تر می شود.
به عنوان مثال برای انتخاب عکس، باید عکس تان را به گونه ای انتخاب کنید که بیان کننده ی داستان شما باشد. در برندسازی شخصی چون شما یک برند می شوید باید از عکس تان در پروفایل شبکه های اجتماعی تان و وب سایت تان استفاده کنید. مردم دوست دارند صاحب محصول و یا خدماتی که از آن استفاده می کنند را بشناسند.
عکسی که حرفه ای گرفته باشید را می توانید به عنوان تصویر اصلی برای وب سایت تان استفاده کنید، حتی می تواند به عنوان امضای ایمیل تان مورد استفاده قرار بگیرد. بر خلاف رنگ و لوگو که باید ثابت باشد شما می توانید از عکس های مختلف برای توسعه برندتان استفاده کنید.
عکس هایی را انتخاب کنید که در آنها شما غالب هستید و از عکس های دیگری هم به عنوان پشتیبانی از عکس اصلی تان می توانید استفاده کنید. عکس ها باید به گونه ای باشد که احساسات و عواطف مخاطب هدف را برانگیزد.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید