ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۹
460 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: چطور اکوسیستم برندتان را کنترل کنید

کلمه‌ی «اکوسیستم برند» شاید کمی ترسناک به نظر بیاید؛ ولی فرم مختصری برای این جمله است: «هر جزئی از زندگی شما، از لباس‌هایتان گرفته تا همکارانتان، که روی برداشت مخاطب هدفتان از شما و تصمیمش درباره‌ی اینکه محصولات یا خدمات شما را بیشتر دنبال کند یا نه، تاثیر می‌گذارد.» هدف! حالا فهمیدید چرا دنبال شکلی مختصر برایش بودم؟

این‌ها اجزای اکوسیستم هستند که قرار است کنترلش کنید:

  • ظاهر شما: چه خوشتان بیاید، چه نه، چهره‌ای که دیگران از شما می‌بینند، مهم است. اگر ظاهرتان را طوری بسازید که با برند شخصی‌تان جور باشد، کمک می‌کند در همان نگاه اول مفهومی اصیل را درباره‌ی خودتان به دیگران انتقال بدهید.
  • ظاهر مواردی که برند شما را دارند: از کارت ویزیت گرفته تا وب‌سایت، باید مفهوم بصری واحدی را درباره‌ی برند شما در بر داشته باشند که برداشت درست را در ذهن مخاطب‌تان ایجاد کند.
  • مسیر شغلی منحصربه‌فرد شما: جایگاه شما در شغل‌تان است که مخاطب هدف و شیوه‌ی تعامل‌تان با او را تعیین می‌کند.
  • شبکه شما: افرادی که با آن‌ها سروکار دارید خیلی مهم‌اند؛ آن‌ها روی برداشت مخاطب هدفتان از شما و همچنین روی توانایی شما در برقراری ارتباط با کارفرمایان آینده تاثیر می‌گذارند.
  • عملکرد شما در کار فعلی: برندسازی شغلی فقط برای کسانی نیست که دنبال شغل می‌گردند.
  •  هر یک از موارد بالا را در مقالات آینده برندسازی شخصی با جزئیات و امثال توضیح خواهم داد.
شما واقعا چه کسی هستید؟

در مقالات قبل گفته شد، اولین گام برای توسعه برند شخصی این است که خودتان را بشناسید. شما باید بدانید دیگران از شما چه انتظاری دارند و روی چهره‌ای که می‌خواهید از خودتان نشان بدهید، چه تاثیری می‌گذارند. در این روند، از خودتان پرسش‌هایی می‌پرسید تا اصالت خودتان را کشف کرده و نیازهایتان را بهتر درک کنید تا بتوانید ماموریت‌تان را درباره‌ی برند شخصی‌تان به انجام برسانید. من در این‌جا به شما کمک می‌کنم درباره‌ی گام‌هایی که این فرایند در بر دارد، به درستی فکر کنید.

با ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

(منبع: برندسازی شخصی: سوزان کریتون)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *