ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۳۰
560 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: خود واقعی‌تان را بشناسید

نظرات و انتظارات دیگران را دور بریزید

تبدیل شدن به انسانی اصیل به این معنی است که خودتان را همان‌طور که هستید بپذیرید. هرکسی نگاه متفاوتی به زندگی دارد، علائق و نفرت‌های خاص خودش را دارد و از مهارت‌ها و استعدادهای متفاوتی برخوردار است.

به احتمال زیاد وقتی دبیرستانی بودید، متفاوت بودن با دیگران برایتان حکم مرگ داشت. در آن سن، هیچ چیز مهم‌تر از جوربودن با دیگران نیست؛ اما این جور بودن تا جایی می‌تواند همراه‌تان باشد. از آنجا به بعد، اگر واقعا بخواهید موفق شوید و بدرخشید، باید بتوانید خودتان را از جمعیت متمایز کنید.

نمی‌خواهم بگویم از این به بعد افکار دیگران نباید برایتان مهم باشد یا اصلا نباید به حرف عزیزانتان گوش کنید؛ بلکه در این سری مقالات از شما می‌خواهم آنچه می‌خواهید باشید و آنچه هستید را صادقانه ارزیابی کنید. شما نمی‌توانید براساس آرمان‌های شخص دیگری برای خودتان برند شخصی بسازید. اگر این کار را بکنید، تقلبی می‌شوید.

ارزیابی صادقانه آنچه هستید و آنچه می‌خواهید باشید یعنی ببینید چه کاری را خوب انجام می‌دهید و آن را به عنوان مهارت خودتان بپذیرید، همان‌طور که باید بدانید چه کاری را خوب انجام نمی‌دهید و به عنوان نقطه ضعفتان به آن اعتراف کنید. قطعا در این راه باید از دیگران هم نظر بخواهید؛ ولی نمی‌توانید بگذارید آن‌ها تعیین کنند که شما چه کسی هستید. برندسازی شخصی یعنی به اصیل‌ترین شکل ممکن به خود واقعی‌تان تبدیل شوید.

خود واقعی‌تان را بشناسید

دهه‌ی ۱۹۶۰ دوره انقلاب بود. جامعه علیه هم‌نوایی دهه‌ی ۱۹۵۰ شروع به شورش کرد. صلح، عشق، آزادی، تجربه و «کار خودت را بکن» به واژگان نسل جدید تبدیل شد. به نظر من ریشه‌های برندسازی شخصی از همین‌جا شکل گرفت. فرهنگ رایج به شکل‌های مختلف این مفهوم را نشان می‌داد؛ مثلا شخصیتی کارتونی به اسم توتو لاک‌پشته بود که اصلا از زندگی‌اش راضی نبود و می‌خواست کس دیگری باشد. او هر هفته پیش آقای جادوگر می‌رفت و او با خواندن ورد، کاری می‌کرد که بتواند به جای کسی دیگر زندگی کند و به‌این‌ترتیب، توتو لاک‌پشته داد می‌زد: «آقای جادوگر کمک!» و آقای جادوگر برای اینکه او را برگرداند می‌گفت: «او همان است که هست، نه آن است که نیست.»

برندسازی شخصی به شما کمک می‌کندخود واقعی‌تان را با همه‌ی ویژگی‌هایی که دارید مالک شوید تا عمرتان را در حسرت کسی دیگر بودن هدر ندهید. در این راه، لازم است نگاهی واقع‌گرایانه به خودتان داشته باشید تا همه‌ی چیزهایی را که از شما «شما» ساخته است، بشناسید. شاید بخواهید زمانی را صرف این کنید که بفهمید خودتان بودن و خود دلخواهتان بودن چه حسی دارد. شناختن خود واقعا سخت‌ترین قسمت برندسازی شخصی است. ولی هدف نهایی؛ یعنی زیستن و بالیدن به عنوان انسانی اصیل، قطعا به زحمتش می‌ارزد.

با ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “برندسازی شخصی: خود واقعی‌تان را بشناسید”

  1. سلام وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *