ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
901 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برنامه ریزی، پایه و اساس همه ی موفقیت ها

از ژنرال دوایت دی. آیزنهاور بعد از حمله ی موفقیت آمیز به نورماندی در جنگ دوم جهانی، درباره ی جزئیات فرآیند برنامه ریزی برای این حمله سوال کردند. او گفت: “برنامه ها بی فایده بودند، اما برنامه ریزی ضرورت داشت.”

مطالعه ی برنامه و توجه کردن به همه ی عناصر کلیدی برنامه ی تجاری، از هر اقدامی در شروع کار مهم تر است. به همین دلیل است که الک مکنزی، متخصص مدیریت زمان، گفته است: “دست به کار شدن بدون برنامه ریزی، زمینه ساز اصلی همه ی شکست هاست.”

یکی از صاحب نظران ارتش می گوید: “هیچ برنامه ای حتی اولین برخورد با دشمن دوام نمی آورد.” از روز نخستی که عملیات واقعی خود را شروع می کنید، موقعیت همه روزه و حتی ساعت به ساعت تغییر می کند. به طوری که دیری نمی پاید برنامه غیر قابل استفاده می شود، اما این فرآیند برنامه ریزی است که بیشترین اهمیت را دارد. اسکات مک نیلی می گوید: “در شروع کارهای تجاری، مجبورید که هر سه هفته یک بار همه ی فرضیه های قبلی خود را به کنار بگذارید.”

همه ی اشخاص موفق برنامه های مکتوب دارند. دستاوردهای بزرگ انسانی، از ساختن اهرام ثلاثه بگیرید تا عملیات عظیم صنعتی، در زمانه ی ما در سایه داشتن برنامه های دقیق و جز به جز شخصی صورت خارجی پیدا کردند.

در واقع، هر دقیقه ای که صرف برنامه ریزی بشود، ده دقیقه در زمان اجرا صرفه جویی می کند. هر دقیقه ای که صرف برنامه ریزی بکنید، در وقت، پول و انرژی شما برای رسیدن به نتایج مطلوب صرفه جویی می کند. به همین دلیل است که گفته اند: “برنامه ریزی نکردن به معنای برنامه ریزی برای شکست است.”

برنامه ریزی در وقت و هزینه صرفه جویی می کند

مهم ترین علت شکست دست به کار شدن بدون برنامه ریزی است. اشخاصی که می گویند سرشان به قدری شلوغ است که فرصت برنامه ریزی از قبل را ندارند باید مهیای پذیرش اشتباهات غیر لازم و هدر دادن وقت، پول و انرژی باشند.

گفته می شود شروع هر برنامه ی تجاری، “رقابتی با زمان” است. از همان روز نخست، موسسات شرکت ها سعی می کنند برای باقی ماندن در فعالیت، درآمدی بیش از هزینه ها داشته باشند. اگر درآمد از هزینه بیشتر باشد، شرکت راه موفقیت را طی می کند و برعکس، اگر هزینه ها بر درآمد بچربند، دیری نمی گذرد که پایان کار و فعالیت رقم می خورد.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *