ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
395 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زمینه بازاریابی فوق العاده وسیع است و گستره وسیعی از مجموعه مهارت‌های بازاریابی را شامل می‌شود، از SEO و برنامه‌نویسی تا طراحی وب سایت و رسانه‌های اجتماعی. علاوه بر این، بازاریابی برای یک کسب و کار نوپا بسیار متفاوت از بازاریابی برای یک شرکت بزرگ سنتی است. هنگامی‌که استارتاپ‌ها به دنبال استخدام یک بازاریاب هستند، آنها به دنبال مهارت‌های بازاریابی متفاوتی از آنچه که یک شرکت سنتی ممکن است به آن نیاز داشته باشد، هستند. ریسک اضافه شدن یک عضو جدید به یک تیم یک یا دو نفره، در مقایسه با یک تیم بازاریابی بزرگ ۱۰ یا ۲۰ نفره، بسیار بالاتر است. با توجه به اینکه ۹۰ درصد از همه استارتاپ‌ها شکست می‌خورند، تلاش این شرکتها برای پیدا کردن کسی است که بتواند چندین کار را  به خوبی انجام دهد.

استارتاپ‌ها معمولا دارای کمترین منابع برای اختصاص دادن به بازاریابی هستند، و در عین حال طرح بازاریابی آنها می‌تواند بین موفقیت و شکست کسب و کار تفاوت ایجاد کند. به همین دلیل، آنها به دنبال افرادی هستند که پر انرژی هستند، خلاق هستند، مایلند از طریق آزمون و خطا یاد بگیرند و می‌توانند بطور مستقل کار کنند. علاوه بر این ویژگی‌های شخصیتی، این به داشتن برخی از مهارت‌های بازاریابی مخصوص استارتاپ‌ها کمک می‌کند. در زیر ما لیستی جمع آوری کرده ایم از پنج مهارتی که هر بازاریابی، اگر علاقه مند به کار در استارتاپ‌ها است باید در رزومه خود داشته باشد.

۱.دانش SEO و تولید محتوا

اگر نویسنده هستید، در تولید محتوا خوب هستید و با SEO آشنایی دارید، شما برای استارتاپ ایده آل هستید. استارتاپ‌ها نیاز ویژه ای به کمک شما برای ایجاد حضور آنلاین دارند، و شما می‌توانید با وبلاگ نویسی و ایجاد محتوای ویدئویی، و همچنین با ایجاد اهداف SEO و ردیابی پیشرفت خود، به آنها کمک کنید. ایجاد محتوا همان چیزی است که استارتاپ را به مشتری معرفی میکند، و داشتن محتوای همیشگی و ارزشمند، به ایجاد و حفظ یک رابطه پایدار با مخاطب کمک می‌کند. بعضی از افراد می‌گویند که به همین دلیل مهارت‌های نوشتن مهمتر از دانش صنعت است (اما نمی‌توان انکار کرد که مسلما داشتن هردو ایده آل است).

SEO هم برای یک استارتاپ ضروری است، اما پیچیده است و نیاز به زمان زیادی دارد، بنابراین بیشتر صاحبان کسب و کارهای کوچک در این زمینه نیاز به کمک دارند. هر گونه شناختی که شما از استراتژی‌های SEO دارید برای یک استارتاپ ارزشمند خواهد بود، و نکته خوب در این مورد این است که به راحتی میتوانید خودتان آن را یاد بگیرید.

مهارت‌های بازاریابی ۱

۲.مهارت‌های پایه‌ی برنامه نویسی

اگر با استراتژی‌های SEO آشنا باشید و مهارت‌های ابتدایی برنامه نویسی را داشته باشید، می‌توانید برای یک استارتاپ به مراتب ارزشمندتر باشید. این دو معمولا با یکدیگر مرتبط هستند و اغلب اوقات کمبود آنها در مجموعه مهارت‌های بازاریابی یک صاحب کسب و کار استارتاپ دیده می‌شود. کد نویسی می‌تواند به ساده شدن بسیاری از فرآیندها کمک کند، که این برای استارتاپ‌ها که تیمی‌بزرگ یا بودجه ای فراوان برای کار کردن ندارند، بسیار ضروری است. با شنیدن عبارت کد نویسی جا نزنید. هیچ کس انتظار ندارد که شما یک حرفه ای باشید. کمی‌دانش ابتدایی HTML و CSS برای استفاده در وردپرس، بازاریابی ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و غیره کافی و ارزشمند است – و یادگیری هر دوی اینها آسان است.

برای برنامه نویسی حجم بسیار زیادی از منابع وجود دارد. برای یادگیری تنها به زمان نیاز دارید و زمان چیزی است که بسیاری از استارتاپها ندارند. بنابراین اگر با داشتن این دانش وارد صحنه شوید، مطمئنا کارفرما را تحت تأثیر قرار خواهید داد.

۳.تجربه تجزیه و تحلیل داده ها

اگر یک چیز باشد که استارتاپ‌ها در آن شناورند، آن اطلاعات است. هر روز تکنولوژی جدیدی در حال توسعه است که مقادیر زیادی داده را سریعتر از همیشه تولید می‌کند، و این بسیار عالی است چرا که شما قادر خواهید بود این داده‌ها را تجزیه و تحلیل نموده و از آنها برای تصمیم گیری‌های تجاری خوب استفاده کنید. استارتاپ‌ها نیاز به یک فرد رده بالا برای کار با داده‌ها دارد زیرا این یک حوزه ی پیچیده و وقت گیر در کسب و کار است. به همین علت قسمت اعظم استراتژی بازاریابی یک استارتاپ تا حد آزمون و خطا تنزل پیدا میکند، پس به آنها نشان دهید که می‌دانید چگونه خودتان کمپین‌های تست A / B را ایجاد و اجرا کنید.

داده‌ها هسته بازاریابی محتوا هستند و شرکت‌ها در استفاده از داده‌های کلیک‌ها، تبدیلات، کلمات کلیدی و غیره برای پیگیری پیشرفت خود، بهتر و بهتر میشوند، بنابراین به صاحبان کسب و کار نشان دهید که شما نه تنها می‌دانید که چگونه داده‌ها را جمع آوری کنید، بلکه علاوه بر آن می‌توانید آنها را بفهمید. من تقریبا می‌توانم تضمین کنم که این بار سنگینی را از روی شانه‌های آنها برخواهد داشت و یکی از مهارت‌های بازاریابی گرانبها خواهد بود.

مهارت‌های بازاریابی

۴.بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی جایگاهی است برای کسب اطلاعات در مورد یک کسب و کار جدید، بنابراین شناخت همه انواع  مختلف پلتفرم‌های اجتماعی ضروری است. بسیاری از استارتاپ‌ها، فرد بخصوصی را برای رسانه‌های اجتماعی در نظر نمی‌گیرند، بنابراین این کار بر دوش بازاریاب می‌افتد. و به یاد داشته باشید، بسیاری از افراد، رسانه‌های اجتماعی را به اندازه ای وقت گیر نمی‌بینند که واقعا هست. شما باید با موارد مهمی‌مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرم آشنا باشید و بدانید چگونه یک استراتژی بازاریابی مناسب را برای هر یک طراحی کنید.

علاوه بر این، اگر سایت‌های جاویژه ای که مخصوص استارتاپی که برای آن کار خواهید کرد را بشناسید مفید خواهد بود. تحقیق خود را از پیش انجام دهید. آیا آنها حضور زیادی در Pinterest دارند یا در LinkedIn ؟ اگر آنها در رسانه‌های اجتماعی حضور نداشته باشند، آیا می‌توانید پلتفرمی‌پیشنهاد کنید که برای آنها مناسب باشد؟

بهترین روش برای نشان دادن مهارت‌های بازاریابی شما در رسانه‌های اجتماعی، حضور آنلاین خودتان است، بنابراین اگر شما در مورد LinkedIn صحبت می‌کنید، مطمئن شوید که خودتان یک پروفایل عالی دارید که می‌توانید آن را به عنوان یک نمونه ارائه دهید. و اگر به دیگران در بازاریابی اجتماعی آنها کمک کرده اید، اطمینان حاصل کنید که همه ی نکات و استراتژی‌هایی که در گذشته برای شما خوب کار کرده اند را لحاظ کرده اید. مطالعات موردی در حجم صحبت می‌کنند، بنابراین از کمی‌لاف زدن (یا خیلی زیاد) نترسید. این مقاله به شما چند نکته در مورد چگونگی بهینه سازی اینستاگرم برای SEO ارائه می‌دهد. مطمئن خواهید شد که در طول یک مصاحبه آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهید.

مهارت‌های بازاریابی۲

۵.مهارت‌های طراحی

یک استارتاپ نه تنها نیاز به توسعه حضور رسانه‌های اجتماعی خود دارد، بلکه نیازمند توسعه برند خود به عنوان یک کل نیز هست، و این جاست که برخی از مهارت‌های طراحی می تواند مفید باشد. به احتمال زیاد، آنها همچنان بر روی وب سایت، طراحی ایمیل و بازاریابی اینترنتی خود کار خواهند کرد، لذا دسترسی به کاربران کلیدی است. شما می توانید بهترین ایده کسب و کار در جهان را داشته باشید، اما اگر وب سایت شما کاربردی نداشته باشد، هرگز موفق نخواهید شد.

برای یادگیری وردپرس وقت بگذارید، زیرا این سایت برای بسیاری از استارتاپ ها مناسب است. خودتان را با قالب های مختلف آشنا کنید (این جایی است که کمی کد نویسی نیز می توانند مفید باشد زیرا حتی بهترین قالب ها نیز باید برای هر کسب و کار شخصی سفارشی شوند) و چند وب سایت نمونه ایجاد کنید و از آنها برای نشان دادن دانش خود استفاده کنید. استارتاپ ها نیاز دارند کاری بیش از صرفا عمل کردن انجام دهند؛ آنها باید خوب به نظر بیایند و داشتن زمینه ای در طراحی می تواند به آنها کمک کند تا احساس حرفه ای بودنی را که در تلاش برای رسیدن به آن هستند، به دست آورند.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *