ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
430 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازسازی نام تجاری قدیمی به وسیله ی روابط عمومی

وقتی درباره ی “ساختن یک نام تجاری” می نویسیم، فقط منظورمان نام های تجاری جدید نیست، از نظر ما یک نام تجاری ۵۰ ساله که هیچ جایگاهی در ذهن مخاطب ندارد، برای اعتبار سازی در وهله ی اول باید از روابط عمومی استفاده کند و در مراحل بعد از تبلیغات استفاده کند.

حقیقت این است که بیشتر نام های تجاری، جایگاه مشخصی در ذهن مردم ندارند. تنها تعداد مشخصی این ویژگی را دارند که می توانند از استراتژی تبلیغات استفاده کنند.

در بعضی مواقع، یک نام تجاری بسیار معروف هم که قصد تغییر جایگاه دارد، در مرحله ی اول نیازمند روابط عمومی است. این اشتباه رایجی است که فکر می کنند یک نام تجاری به واسطه ی معروف بودنش، توانایی تغییر جایگاه توسط تبلیغات را دارد. واقعیت این است که به سختی می توان برداشت های مردم را از یک محصول تغییر دارد، مخصوصا اگر بخواهید توسط تبلیغات آن را انجام دهید.

بازسازی نام تجاری AARP

این حروف مخفف چه عباراتی هستند؟ بیشتر مردم فکر می کنند این حرف، مخفف عبارت موسسه ی آمریکایی افراد بازنشسته American Association of Retired People است. اکثر آنها اشتباه می کنند چون اعضای این موسسه هنوز مشغول به کار هستند، در سال ۱۹۹۸، موسسه ی آمریکایی افراد بازنشسته، نامش را به AARP تغییر دارد، اما این تغییر هیچ کارایی نداشت.

با مخفف کردن اسم، نمی توانید از پیشینه ی خود فرار کنید. مگر وقتی مرغ سوخاری کنتاکی نام را از Kentucky Fried Chicken به KFC تغییر داد، توانست از مفهوم سوخاری یا Fried فرار کند؟ و آیا خانه ی بین المللی پن کیک International House of Pancakes با تغییر نامش به IHOP، از دلالت نامش بر پنکیک خلاص شد؟

اگر AARP، قصد تغییر برداشت مردم از نامش را داشت، باید با برنامه ریزی صحیح اطلاع رسانی و روابط عمومی این کار را می کرد. (بدون اطلاع رسانی هیچ برداشتی تغییر نخواهد کرد، به همین سادگی)

مساله ی اصلی اینجاست که آنها می خواستند نام شان چه مفهومی را به ذهن بیاورد؟ پیشنهاد ما واژه ی Revitalizing (به معنای حیات دوباره یافتن)، به جای Retired است. American Association of Revitalizing People و بر موضوع یادگیری و آموزش تغییراتی که پس از ۵۰ سال اول زندگی رخ می دهد، تاکید کنند.

امروزه مردم بیشتر عمر می کنند. یک جوان ۲۱ ساله می تواند انتظار داشته باشد که پیش از عضویت در کانون بازنشستگان، ۲۹ سال دیگر کار کند. در ۵۰ سالگی، شخص هنوز می تواند انتظار ۳۵ سال دیگر، زندگی کردن را داشته باشد. اگر شما توانسته اید تا ۵۰ سالگی زنده باشید و زندگی کنید، می دانید بعنوان یک بزرگسال، هنوز نیم دیگری از زندگی، پیش روی تان است.

همچنین، مردم سال های بیشتری نسبت به قدیم کار می کنند. آمارها نشان می دهد که ۴۰ درصد افراد شاغل در نظر دارند، پس از بازنشستگی، همچنان به کاری درآمدزا مشغول باشند.

به همین دلیل ما نام جدیدی را برای مجله ی AARP که پختگی مدن Modern Maturity نام داشت پیشنهاد کردیم. (چه کسی به پختگی فکر می کند؟) جالب اینجاست که این شرکت با مدیریت جدید، همین مجله را به زبان اسپانیایی و با نام جوانی دوم Segunda Juventud منتشر می کند.

روابط عمومی همواره بر راه حل های ساده برای حل مشکلات تمرکز می کند، اما پیدا کردن همین راه حل کاری دشوار است. برای مثال انجمن سرطان آمریکا برای آگاهی دادن درباره ی هفت علامت اولیه ی سرطان تمرکز کرده بود، ولی چند درصد از مردم می توانند حتی یکی از این علائم را نام ببرند.

(منبع: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی، آل ریس_لورا ریس)

ادامه ی مقالات روابط عمومی (PR) را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *