ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
591 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: مجموعه ای از تعاریف

استراتژی بازاریابی با نام های گوناگون هدایت می شود: نشر سفارشی، رسانه ی سفارشی، رسانه ی مشتری، انتشارات مشتری، رسانه ی اعضا، رسانه ی خصوصی، استراتژی محتوا، محتوای برندینگ شده Branded content، رسانه های شرکت Corporate media، ژورنالیسم برند، تبلیغات بومی، بازاریابی درونی Inbound marketing، انتشارات قرارداد، داستان گویی برندینگ شده Branded storytelling، انتشارات سازمان، ژورنالیسم سازمان و رسانه ی برندینگ شده.

با توجه به تعداد این نام ها، احتمالا چیزی بهتر از بازاریابی محتوایی این موارد را تبیین نمی کند؛ اما بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی: تعریف رسمی

بازاریابی محتوایی، یک فرآیند کسب و کار و بازاریابی است که برای ایجاد توزیع محتوای با ارزش و بسیار جذاب به منظور جذب، بدست آوردن و پیوند دادن مخاطبان به هدفی که به روشنی تعریف شده و در راستای تشویق اقدامات سودآورِ مشتریان است.

یک استراتژی بازاریابی محتوایی می تواند تمام کانال های داستان گویی را در هر محله از فرآیند خرید، تحت تاثیر قرار دهد، از استراتژی توجه- محور Attention oriented گرفته تا استراتژی نگهداری و وفاداری و گروه های خرید متعدد.

بازاریابی محتوایی، استراتژی ای است که بر خلق تجربه ای ارزشمند تمرکز دارد. بازاریابی محتوایی، مفید بودن افراد است برای یکدیگر، به اشتراک گذاری محتواهای (اطلاعات) ارزشمندی که جامعه را غنی می کند و باعث قرارگیری سازمان در جایگاه رهبر صنعت می شود.

این محتواست که جذاب، قابل اشتراک گذاری و از همه مهم تر، آگاهی بخش برای مشتریان است تا به تنهایی به اکتشاف بپردازند و خودشان به این نتیجه برسند که محصولات یا خدمات شما دوای دردشان است.

بازاریابی محتوایی: تعریف کمتر رسمی

بازاریابی محتوایی، رسانه را به تملک خود در می آورد؛ به جای آنکه آن را اجاره کند. بازاریابی محتوایی، یک فرآیند بازاریابی به منظور جذب و نگاهداشت مشتریان از طریق خلق و هدایت مداوم محتوا برای مشتریان است تا رفتار مصرف کنندگان را تغییر داده یا تحت تاثیر قرار دهد.

بازاریابی محتوایی: برای مبتدیان

بازاریابی محتوایی عبارت است از: ارائه ی اطلاعات به تمام مخاطبان شما در تمام مکان هایی که در جستجوی آن هستند. بازاریابی محتوایی ترکیب اثر بخش محتوای خلق شده، هدایت شده و جمع بندی شده است.

بازاریابی محتوایی فرآیند توسعه و به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط، ارزشمند و جذاب با مشتریان هدف به منظور جذب مشتریان جدید و یا توسعه ی کسب و کار به واسطه ی مشتریان فعلی است.

بازاریابی محتوایی: برای کسانی که اعتقادی به آن ندارند

مشتریان به شما، محصولات و خدماتی که ارائه می کنید، اهمیتی نمی دهند. آنها به خودشان، خواسته ها و نیازهای شان اهمیت می دهند. بازاریابی محتوایی عبارت است از: خلق اطلاعاتی که برای مشتریان جذاب باشد؛ در نتیجه، توجه مشتریان به شما معطوف خواهد شد.

تعریف اخیر مورد علاقه ی من است و سخت ترین تعریفی که بازاریاب ها و صاحبان کسب و کار باید محقق نمایند. اغلب ما بازاریاب ها تصور می کنیم محصولات و خدماتی که ارائه می کنیم، بسیار خاص و فوق العاده هستند؛ و تصور می کنیم اگر تعداد بیشتری از افراد از وجود محصولات ما با خبر شوند؛ تمام مشکلات فروش ما حل خواهد شد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *