ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۰
408 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : طرح ریزی کانال محتوا در عمل  (۲)

  • ساختار

ساختار به نحوه ی ساخت محتوا اطلاق می شود. اکثر شرکت ها، ۵۰۰ لغت را برای طول هرپست در بلاگ مناسب می دانند. تیترهای متعدد برای جلب توجه به کار می رود و در صورت امکان، فهرست هایی که با شماره یا ستاره مشخص شده اند هم برای خوانندگان مطالب وب، مفید واقع می شوند؛ بعلاوه، حداقل یک تصویر استفاده شده و لینک ها پراکنده اند تا منابع را مشخص نمایند.

در یک بلاگ CIM، داستان های ما از ۷۵۰ تا ۱۵۰۰ واژه متغیرند؛ زیرا پست های ما مفصل اند؛ همچنین، یکی از اهداف ما، لینک کردن به حداقل سه پست بلاگ CIM دیگر است که بهینه سازی موتور جستجو و گشت زنی خواننده را آسان می نماید.

  • لحن

لحن محتوای کانال شما چیست؟ آیا شوخ طبعانه است؟ جدی است؟ یا نیشدار و سیاسی؟ در CIM لحن محتوای کانال بلاگ، کاملا آموزشی است، درست مانند یک معلم و سعی می کنیم از بیشترین تعداد مثال ممکن، استفاده کنیم.

  • ادغام کانال

آیا برنامه ای برای ادغام یک کانال با دیگر کانال ها دارید؟ اگر از ویدئو استفاده می کنید، آیا با وارد کردن ویدئو در بلاگ خود، آن را با یوتیوب ادغام می کنید؟ اگر کتاب الکترونیکی را تبلیغ می کنید، آیا از Slideshare استفاده می کنید؟

برای تبلیغات بیشتر، چطور از فیسبوک، توئیتر و دیگر کانال ها استفاده می کنید؟ برای بلاگ CIM چند کانال دیگر را بکار بستیم، از جمله:

محتوای بلاگ هر روز صبح درست در ساعت ده به مشترکان ایمیل می شد؛

سه مرتبه در روز، با استفاده از لغات متفاوت، متنی را توئیت کرده و سپس جدول زمان بندی توئیت خود را از طریق TweetDeck (ابزار مدیریت توئیت)، تنظیم می نماییم تا پست را حداقل سه بار دیگر در طول هفته ترویج کنیم؛

پست روی کانال فیسبوک گذاشته می شود، اما تمرکز معمولا بر چیزی مربوط به تصویر است نه متن؛

پست را در صفحه ی لینکداین و گروه لینکداین خود می گذاریم؛

در صورتی که مناسب باشد، پست بر روی گوگل پلاس هم خواهد رفت.

  • کنش دلخواه

کنش ها، همان “اهدافی” هستند که با داستان هایی که شما می گویید، همسو هستند. در مورد CIM هدف های بسیار خاصی در مورد نرخ اشتراک داریم (در حال حاضر، هدف اشتراک ما ۲۰۰۰ مشترک شبکه در ماه است).

  • برنامه ی مقاله

به یاد داشته باشید که می توانید کانال های متعددی خلق کنید. مجاز هستید بیش از یک بلاگ یا چندین صفحه ی فیس بوک داشته باشید. مجبور نیستید آنها را در یک زمان واحد، راه بیاندازید. برای مثال ممکن است پی ببرید دو نوع بلاگ محتلف، مناسب تر از یک بلاگ است؛ یا ممکن است متوجه شوید دوست دارید بعدها یک حساب توئیتر مخصوص فصل دیگری از داستان بازاریابی محتوایی خود داشته باشید.

فقط یک راه درست برای انجام کارهای وجود ندارد؛ پس آزمایش کنید، فیدبک بگیرید و به تکامل طرح کانال خود، مبادرت بورزید و در نهایت برای خود برنامه مشخصی داشته باشید. این استراتژی محتواست که استراتژی کانال را تعیین می کند؛ نه برعکس.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *