ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۹
424 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: شکار یک مخاطب

خوشبختانه، تاکنون شما دریافته اید که نشردهی Publishing زنده است؛ به عبارت دیگر، انتشارات هرگز تاکنون چنین قدرتمند نبوده است. چیزی که در حال منسوخ شدن است، مدل کسب و کار محتوای پشتیبانی شده به وسیله ی تبلیغات است. این مساله، یک فرصت برای شما خلق می کند؛ اگر و تنها اگر شما فرآیندهایی به منظور تعریف داستان های ارزشمند و مفید برای مشتریان بالقوه و بالفعل خود در نظر بگیرید.

نشردهندگان برندها (شرکت های غیر رسانه ای نظیر: اینتل Intel، دوپونت Dupont، یا شرکت های سرمایش گرمایش محلی) و شرکت های رسانه ای، در واقع، یک هدف دارند. هدف آنها ایجاد مخاطبی است که به قدری مشتاق محتواهای تولیدی شود که تصمیم به مشترک شدن در رسانه ی آنها بگیرد. این موضوع، به نوبه ی خود، منجر به یافتن راهی برای کسب درآمد از این مخاطب می شود.

یکی از چالش های نشردهندگان برند این است که در موتورهای جستجو پیشی بگیرند؛ و در رسانه های اجتماعی یافت شوند. در مرکز آن چیزی که باعث این اتفاق می شود، داستان گویی قرار دارد. این موضوع به صورت کامل به خلق داستان های مفید، ارزشمند و جذاب به وسیله ی برندها مربوط می شود که باعث می شود بعنوان متخصصان قابل اعتماد در زمینه ی خودشان شناخته شوند. محتوا با شرایطی که ذکر شد، موجب جذب خوانندگان گذری و تبدیل آنها به خوانندگان همیشگی می شود؛ در نهایت این خوانندگان همیشگی و وفادار می توانند به مشتریان وفادار تبدیل شوند.

شرکت های رسانه ای نیز در تلاش هستند به همین شیوه عمل نمایند، دقیقا به همین شیوه تنها تفاوت در این است که محتوا به چه صورت باعث درآمد زایی می شود.

رابرت رز Robert Rose، همکار من در تالیف کتاب مدیریت بازاریابی محتوایی می گوید: “ما امروزه برای موفقیت، نیازمند استفاده از محتوا هستیم تا به طور مستمر، مخاطبان خود را از اولین باری که آنها را می بینیم جذب کنیم. به طور مستمر، در طول چرخه ی عمر مشتریان؛ وظیفه ی بازاریابی دیگر خلق مشتریان نیست؛ بلکه خلق هواداران پرشور برای برند شرکت خود است.

مفهومی که در بستر این مقالات جریان دارد، درباره ی جذب و حفظ مخاطبان است. زمانی که یک مخاطب به وجود می آید، لحظه ای است که جادو رخ داده است؛ زمانی که بازاریابان شاهد درآمد بلند مدت Long-term return هستند.

بازاریابی محتوایی بدون مخاطبان وفادار و همیشگی، به هیچ عنوان بازاریابی محتوایی نیست. محتوای شما بدون مخاطبان وفادار راه به جایی نخواهد برد. در ضمن اگرچه شرکت های رسانه ای با شما در حال رقابت هستند؛ در عین حال، این شرکت ها می توانند شرکایی قدرتمند برای شما باشند که در جذب و نگهداری مخاطبان به شما یاری می رسانند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *