ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۲
441 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

استفاده از شبکه های اجتماعی در بحران

درست مانند نقش روابط عمومی در بحران ها، استفاده از شبکه های اجتماعی در شرایط بحرانی کاملا با استفاده از آنها در شرایط عادی متفاوت است.

در شرایط بحرانی، شبکه های اجتماعی می تواند اطلاعات صحیح و معتبر را منتشر کند. ویژگی  این کانال ارتباطی این است که اطلاعات مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کنندگان و فعالان کسب و کار می رسد و این باعث می شود از بحران های بعدی جلوگیری شود.

این یک دارایی بزرگ در شرایط خاص است. اما برای این کار چه فعالیتی باید انجام دهیم؟ قبل از استفاده از شبکه های اجتماعی در حالت بحران، باید برخی موارد را بدانید:

  • استفاده از شبکه های اجتماعی در مواقع بحرانی، نیازمند وجود زیر ساخت های دیجیتال است. باید آماده باشید تا واکنش سریع و قدرتمند نشان دهید. در مواقع بحران، حجم عظیمی از مردم منتظر شنیدن اخبار هستند. اگر سرعت واکنش شما در شبکه های اجتماعی پایین باشد، ممکن است اخبار و مطالبی که مد نظر شما نیست، بین مردم پخش شود. بهترین راه برای واکنش سریع، داشتن زیرساخت هایی در داخل کسب و کار است، مانند یک صفحه ی فیسبوک بروز یا یک صفحه ی توئیتر یا اینستاگرام که دارای طرفداران زیادی است و مورد توجه قرار می گیرد.
  • باید تلاش کنید تا اقدامات پیشگیرانه انجام دهید. سعی کنید روندهای موجود بین مردم را شناسایی کنید. این به معنای واکنش سریع به نظر یک یا چند کاربر نیست. سعی کنید درباره ی نظرات منفی زیاد درباره ی مرکز خرید خود واکنش نشان دهید و با آنها درباره ی دلایل ناراحتی گفتگو کنید.
  • شما به استراتژی نیاز دارید. باید پیام های خود را بشناسید و یک نقشه ی شبکه های اجتماعی (social media map) داشته باشید، که نشان می دهد شما از چه شبکه هایی می خواهید استفاده کنید، مخاطبان شما چه کسانی هستند، چگونه با آنها در ارتباط خواهید بود و چه نوع محتوایی به آنها ارائه خواهید داد. همه ی اینها در شرایطی کاربرد دارد که شما با فضای مجازی آشنا باشید. باید سرعت واکنش خود را افزایش دهید و سناریوهایی برای مقابله با بحران ها داشته باشید.
  • همه ی شبکه های اجتماعی برای همه ی بحران ها مناسب نیستند باید از شبکه های مختلف شناخت داشته باشید و بدانید برای ارسال پیام های مختلف، از کدام شبکه باید استفاده کنید.
  • برخلاف استفاده های روزانه از شبکه های اجتماعی برای فعالیت های تبلیغی و ترفیعی، در مواقع بحران شما نیازمند زمانبندی  و تلاش های زیادی برای استفاده از شبکه های اجتماعی هستید. در اینجا دیگر شما یک صفحه ی فیسبوک معمولی را مدیریت نمی کنید یا فقط چند توئیت در توئیتر ارسال نمی کنید. به طور مستقیم درگیر بحران شوید و با توجه به اخبار و وقایع مختلف، پست های مختلفی ارسال کنید.

مهم ترین دارایی مرکز خرید شما، شهرت و خوشنامی است. امروزه هر فردی می تواند با اتصال به اینترنت و چند کلیک، به خوشنامی شما آسیب بزند. مهم ترین شکل آسیب زدن شبکه های اجتماعی، انتشار عکس ها، ویدئوها و اخبار ویروسی است. مطالبی که در عرض چند دقیقه بین مردم دست به دست می چرخند و شما کار سختی برای مدیریت این بحران خواهید داشت.

شما باید همیشه شبکه های اجتماعی را رصد کنید. علاوه بر این، وبلاگ ها و وب سایت های تعاملی هم تحت نظر داشته باشید.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *