ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
439 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

ابزار اولیه ی مدیریت زمان ؛ تهیه ی فهرست!

ابزار اولیه ی مدیریت زمان تهیه ی یک فهرست است. این فهرست باید با اولویت بندی همراه باشد. واقعیت این است که نمی توانید زمان را مدیریت کنید، تنها می توانید خودتان را مدیریت کنید. به همین دلیل است که مدیریت زمان مستلزم نظم و انضباط شخصی، خویشتن داری و کنترل خود و تسلط بر خویشتن می باشد.

مدیریت زمان مستلزم آن است که بهترین انتخاب ها و تصمیمات را بگیرید تا برکیفیت زندگی و کار خود بیفزایید. بعد با توجه به تصمیماتی که گرفته اید دست به کار می شوید.

باید زندگی خود را به کمک فهرست های هدف ها و پروژه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برنامه ریزی کنید. باید برای هر ماهی که در پیش دارید برنامه ای داشته باشید. باید اولویت ها و ترادف های برنامه ی خود را مشخص سازید.

از قبل برنامه ریزی کنید

از همین امروز شروع کنیدو هفته ی آینده ی خود را برنامه ریزی کنید. هر روزتان را از قبل برنامه ریزی کنید.بهتر است که هر شب برای روز بعد برنامه ریزی کنید.

اینگونه ذهن نیمه هوشیار شما تمام مدت شب روی برنامه فردای شما کار می کند. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، در شرایطی قرار می گیرید که اقلام روی فهرست خود را به مرحله ی عمل درآورید. شما با مکتوب کردن برنامه های تان قانون جذب را فعال می کنید. اینگونه اشخاص، فهرست های مناسب و منابعی را که برای رسیدن به هدف تان به آن احتیاج دارید، به زندگی خود جذب می کنید.

کارهای اضطراری را از کارهای مهم جدا کنید

در فرآیند مدیریت زمان، باید کارهای اضطراری را از کارهای مهم جدا کنید. کارهای اضطرارگونه تحت تاثیر فشارهای بیرونی تعیین می شوند. اینها کارهایی هستند که بلافاصله باید انجام شوند. اغلب اشخاص بخش اعظم روزهای شان را در واکنش به کارهای اضطراری به شکل صحبت های تلفنی، حالات اضطراری، اورژانس و تقاضاهای رئیس و مشتریان شان می گذرانند.

اما کارهای مهم آنهایی هستند که به آینده ی بلندمدت شما خدمت می کنند. بعضی از این وظایف، برنامه ریزی، سازماندهی، مطالعه کردن، پژوهش درباره ی مشتریان و تعیین اولویت های قبل از دست به کار شدن هستند.

بعد به کارهای اضطرارگونه ای برمی خوریم که مهم نیستند. مثلا ممکن است یکی از همکاران به شما زنگ بزند و دلش بخواهد با شما گپ بزند. از آنجایی که این فعالیت ها در طی روز صورت می گیرند ممکن است آنها را با کار واقعی، اشتباه بگیرند. اما تفاوت آنها با کار واقعی این است که نتیجه ای عاید نمی کنند. هرچه بیشتر به کارهای اضطراری و غیر مهم رسیدگی کنید، حاصلی برای کار یا شرکت تان در برندارد.

و سرانجام به گروه چهارمی برمی خوریم. کارهایی که نه اضطراری هستند و نه مهم. بعنوان نمونه می توان به خواندن روزنامه یا صرف وقت طوانی برای خوردن ناهار اشاره کرد. این فعالیت ها به زیان شما و کارتان تمام می شوند زیرا هم وقت شما را می گیرند و هم ثمری برای تان دربر ندارد.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *