لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
267 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش :چه کسی در دنیای این گاو برنده است؟

کاملا واضح است که بازندگان بزرگ چه کسانی هستند؛ نشان های تجاری بسیار مشهور با کارخانه های وسیع و اهداف سه ماهه، سازمان هایی با ناکارآمدی مشترک، پراهمیت و آستانه ی ریسک پذیری پایین. با وجود اعتیاد به چرخه ی ترکیب صنعت و تلویزیون، این شرکتها سلسله مراتب و سیستم هایی را ساختند که به سختی می توانستند برجسته باشند.

برندگان قطعی، شرکت هایی با وسعت متوسط و کوچک تر هستند که برای افزایش سهم خود در بازار تلاش می کنند. این شرکت ها چیزی برای از دست دادن ندارند، اما مهم تر اینکه آنها می دانند با تغییر قوانین بازی می توانند چیزهای زیادی را به دست بیاورند. البته شرکت های بزرگی هم هستند که شهامت دارند مسیرهای کم خطر را طی کنند، دقیقا مثل شرکت های کوچکی که با راهبردها و تولیدات فعلی خود راضی و خشنودند.

در حال حاضر، آهنگ درجه ی یک در لیست های موزیک آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و تعدادی از کشورهای اروپایی «کچاپ» نام دارد. این آواز توسط دو خواهر که شما تا به حال نامی از آنها نشنیده اید اجرا شده است. فیلم شماره ی دو در چارت فیلم های برتر ماه آمریکا فیلمی است که با بودجه ی کمی ساخته شده و درباره ی سبزیجاتی است که در داستان های کتاب انجیل از آنها یاد شده است. هیچ کدام جزء تولیداتی که شما انتظار دارید از غول رسانه ای معرفی شوند، نیستند.

«سم آدامز» ، نوع بی نظیری نوشیدنی بود که توانست بخش بزرگی از بازار را از «بادوایزر» برباید. تولیدات محکم تخت های بیمارستانی کودکان «دورن بچر» با ارزش ۳۰۰۰ دلار توانست بخش کاملی از بازار تخت بیمارستانی را از آن خود کند. پیانوهای الکتریکی باعث شدند که شرکت «یاماها» بخش بزرگ و رو به رشد تجارت پیانو را از بازار قبلی پیانو و از صاحبان بزرگ آن بگیرد.

صندوق های تعاونی و سرمایه گذاری فوق العاده ارزان قیمت شرکت «ونگوارد» توانست قلمرو بازار شرکت «فید لیتی» را مثل یک نهنگ صید کند. برند خودکار «بیک» سهم بزرگ بازار خود را به خودکارهای روان نویس ژاپنی باخت، دقیقا همان طور که خودکارهای «بیک» توانستند یک یا دو نسل جلوتر، بر خودکارهای «فونتین» غالب شوند.

“قانون بازی این است که برای اینکه محصولات قدرتمند قبلی را بتوانید کنار بزنید، باید گاو بنفش باشید و در همان حیطه کاری کیفیت متفاوتی را ارائه دهید و قوانین بازی را نسبت به آنچه قبلا بوده تغییر دهید. برای این کار باید آستانه ریسک پذیری بالایی داشته باشید و بدانید که تا ریسک نکنید قطعا هیچ اتفاقی برای شما نمی افتد.”

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات