ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/11/05
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : شرکت «هال مارک» باید چه کند؟

«هال مارک دات کام» یکی از سه مجری ارائه دهنده ی خدمات کارت های تبریک آنلاین است. این سایت زمانی رشد کرد که ایده های ویروسی شروع به کار کردند. مردم می توانستند این کارت ها را برای دوستی ارسال کنند و او هم با خواندن و ارسال چند کارت بیشتر پاسخ بدهد. در عرض یک سال میلیاردها عدد از این کارت به طور آنلاین ارسال شد.

البته این تلاش رایگان پول ساز هم بود. آنچه به کار این شرکت آمد فروش گواهینامه های کارت هدیه برای آنها بود. «هال مارک» صاحب امتیاز گواهینامه این کارت های هدیه است و هر زمان که شما برای گواهینامه ی ۲۰ دلاری، ۲۰دلار هزینه می کنید برای آنها سوددهی دارد. (پیچیده است اما صحت دارد.) به هر حال نام این شرکت جزء متحدین سه قدرت برتر است که نامشان ثبت شده و من خوشحالم که به یکی از دوستانم برای تراوش فکری راه های بهبود بازارشان کمک کردم.

در آغاز باید بگویم که «هال مارک» برای گفت و گو با حضار مجوز دارد. افرادی که داوطلبانه وارد سایت می شوند بدون هیچ رسانه ی مزاحمی، یک کارت ارسال می کنند. افسوس! گرچه این افراد در سایت تنها هستند، اما اغلب به دنبال مکالمه با «هال مارک» نیستند و به هیچ کدام از خبرهایی که «هال مارک» به اشتراک می گذارد گوش نمی دهند.

خوشبختانه اکثر مهمانان این سایت اعضای باشگاه «تاج طلایی» هستند. این مشتریان مشغول جمع آوری امتیازهای تجاری برای دریافت جایزه هستند. این مشتریان که خود گزینش کرده اند یک مشکل دارند (چگونه بیشتر امتیاز جمع کنم؟) البته آنها تمایل دارند با نگاه به بازار، مشکلات را حل کنند و بهتر از همه اینکه اعضای باشگاه همه جزء عطسه کنندگان پرتلاشند.

هرساله آنها تعداد زیادی کارت های الکترونیکی و کاغذی ارسال می کنند و افرادی که کارت برای آنها ارسال می شود از دریافت آن لذت می برند. گیرندگان، آگاه هستند که فرستندگان چیزی به دست نمی آورند، برای فرستندگان فقط این مهم است که بهترین کارت را ارسال کنند. به نظر من موفقیت «هال مارک» در این است که می داند افرادی که برای این کارت ها گواهینامه دریافت می کنند، ممکن است آن را برای دیگری هم ارسال کنند.

اگر گواهینامه ی کارت الکترونیکی، خاص باشد و ارزش انتشار داشته باشد، پس تلاش در این است که گروهی از عطسه کنندگان را بیابند که آن را انتشار دهند. پیشنهاد من برای دوستم که در «هال مارک» کار می کند این است: وقتی یکی از اعضای این باشگاه قرار است کارت تبریکی را ارسال کند از او بپرسید آیا دوست دارد بداند که با ارسال گواهینامه ی هدیه، چند امتیاز به دست خواهد آورد. این امتیاز می تواند (حداقل) از صد تا یک میلیون باشد. مشخص است که اکثرا صد امتیاز می گیرند، اما هرازگاهی شخص خوش شانسی هم هست که امتیاز بالایی بگیرد. اغلب این اعضای ثابت و بادقت، از خطرپذیری کلیک کردن و رفتن به صفحه ی دیگر و دانستن مقدار امتیازشان خوشحال خواهند شد.

اکنون که «هال مارک» توانست جهت مکالمه را از ارسال یک کارت به گواهینامه ی آن تغییر دهد، این فرصت نصیب این شرکت شد که به مشتریان خود، کارت ها را بفروشد و اهمیت هدیه ی با ارزش گواهینامه را هم نشان دهد و بسیاری از عطسه کنندگان با انگیزه ی کافی پاداش گرفته و آموزش دیده، همچنان به ارسال کارت ها ادامه دهند. البته این روند رشد تا زمانی ادامه خواهد داشت که گیرندگان گواهینامه هم خود ارسال کننده ی آن باشند.

“آیا یک میلیون امتیاز آن قدر زیاد نیست که دست به دست شود؟ دقیقا هست.”

“رنگ این امتیاز بنفش است.”

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات