ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
463 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش: خدمات پستی ایالات متحده

سازمانهای بسیار محدودی هستند که مثل خدمات پستی ایالات متحده چنین شنوندگان ترسویی دارند. از آنجا که خدمات پستی، تحت سلطه ی مشتریان بزرگ و محافظه کار است، نوآوری، کار سختی است. بازاریابان بزرگ و بی واسطه به علت اینکه نمی دانند چگونه تحت سیستم فعلی پیشرفت کنند و حال و حوصله ی تغییرات را هم ندارند موفق هستند، گرچه اغلب افراد عجله ای هم برای تغییر عادات پستی خود ندارند.

اکثر سیاست های مبتکرانه در خدمات پستی یا مورد توجه قرار نمی گیرد و یا تحقیر می شود. اما ایده ی «۴+ZIP» موفقیت بسیار بزرگی بود. در عرض چند سال اداره ی خدمات پستی ایده ی جدیدی را انتشار داد که باعث تغییر در میلیاردها آدرس ثبت شده در هزاران پایگاه اطلاعاتی شد. چگونه؟

مورد اول: این یک بازی تغییرات و نوآوری بود. این نوآوری به نام «۴+ZIP» کار را برای بازاریابان بسیار آسان کرد تا بتوانند بر اهل محل متمرکز باشند و راحت تر و سریع تر خدمات ارسال را انجام دهند.

این کار، نمونه ای از گاو بنفش بود و کاملا روش ارسال و دریافت مرسولات پستی را، هم برای مشتریان و هم برای خدمات پستی تغییر داد. «۴ +ZIP» هم به طور هیجان انگیزی سرعت ارسال را بالا برد و هم کاهش قیمت کاملا محسوسی را برای نامه رسانان و مرسولات انبوه داشت. فواید آن، در همان زمان ارسال، مورد توجه نامه رسانان قرار گرفت و بهای غفلت از این نوآوری فورا نمایان شد.

مورد دوم: خدمات پستی به طور عاقلانه ای، تعدادی از پذیرش کنندگان اولیه را برگزید و جدا کرد. این افراد سازمان از نظر تکنیکی باهوش و در ارتباط با قیمت و سرعت، بسیار حساس و دقیق بودند. این پذیرش کنندگان اولیه، موقعیتی داشتند که مزایای این نامه رسانی را به افرادی که کمتر موشکافی می کردند سریعا انتقال دهند.

این نکته ساده است، هرچه بازار شما سخت گیرتر باشد، میدان فروش، شلوغ تر است و مشتریان پرمشغله تر، و شما بیشتر به گاو بنفش نیاز پیدا خواهید کرد.

“نتیجه گیری : برای مثال این شرکت پستی اگر به روش سابقش ادامه می داد، روز به روز عادی تر می شد و باعث می شد تا روزی یک شرکت بهتر با یک ایده گاو بنفشی به میان بیاید و میدان را از آن شرکت بگیرد. بنابراین آن شرکت با ارائه یک شیوه نوین و با به کار گیری افراد متفاوت، توانست خودش گاو بنفش را ایجاد کرده و پیشرفت کند و خودش کسی باشد که یکه تاز بازار نام بگیرد.”

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *