ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/11/10
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بفنش: رمز موفقیت و عدم موفقیت

هرچند نمی توانیم پیش بینی کنیم بعدها چه کالایی خاص خواهد بود، اما می توانیم درک کنیم که تعداد بخش های نوآوری و ابتکاری کشف نشده زیاد نیستند، منظور محصولات ترکیبی کشف نشده است. در این بخش فهرستی تفسیر شده را از چندین شرکت داریم. اگرچه با این مثال ها کار کامل نمی شود، اما برای شروع خوب است.

برای خرید تعدادی ابزار جدید، اقدام به کاری کردم که هرگز انجام نمی دهم؛ مراجعه به یکی از فروشگاه های زنجیره ای «سیرز». چرا؟ زیرا یکی از دوستان معتمدم که بسیار با ابزار سر و کار دارد از صنعتگران این شرکت خیلی تعریف کرد. زیرا نه تنها طراحی های آنها بسیار زیبا و به راحتی قابل استفاده است، بلکه این ابزارها از دوام و مقاومت طولانی مدت و ضمانت دائمی نیز برخوردار است.

این درحالی است که شرکت «کیچن اید» بسیاری از آشپزان لژیونر پیام رسان و عطسه کننده خود را از دست داد، چون برای صرفه جویی در هزینه ی خود روشی را برای ساخت «مخلوط کن»های خود انتخاب کرد که رضایت بخش نبود. بولتین بوردهای آنلاین پر از افراد ناراضی بود که پس از سه یا چهار بار استفاده از این نام تجاری یا همان مخلوط کن ها دیگر راضی به استفاده از آنها نبودند.

“رمز موفقیت و عدم موفقیت این دو برند در هر دو مورد ذکر شده: دوام، مقاومت، کارایی یا ناکارآمدی محصولات این دو شرکت است.”

شرکت «اوکسو لاین»، سازنده و فروشنده ی ابزارآلات کوچک آشپزخانه به افرادی است که، کار آشپزی انجام نمی دهند. چرا؟ زیرا افرادی که خود آشپزی نمی کنند این ابزار را در خانه ی آشپزها دیده اند و پیام رسانان آشپز که همیشه به دنبال چیزی برای بهتر کردن کار آشپزی هستند از اینکه ابزاری مثل پوست گیر مدرن هویج، یا پوست گیر لیموترش برای طعم دادن به غذاها و یا قاشق های بستنی خوری برای نمایش دارند، احساس خرسندی می کنند. “رمز موفقیت این شرکت، کارایی محصولاتش است.”

یاهو با خود چه کرد؟ او با شکست شرکت های «آلتاویستا»، «لایکاس» و «اینفوسیک» در این مسابقه توانست خود را در مرکز اینترنت قرار دهد. اما یاهو چه شد و چه اتفاقی برایش افتاد؟ درس خود را فراموش کرد و اجازه داد که گوگل کار او را انجام دهد؟ در هر مورد، یاهو و گوگل کارهای یکسانی داشتند. اولین صفحه ی ارتباطی که ناباورانه ساده بود و هست.

برای چند سال اول، گوگل فقط دو دکمه داشت، یکی از آنها عبارت «جست و جوی شانسی» با بارگذاری سریع بدون نیاز به تصمیم گیری بود. وقتی شخصی از یک نفر می پرسید: «اطلاعات مورد نیاز و آنلاین برای این موضوع را از کجا به دست آورم؟» توصیه ساده بود: «گوگل». 

“رمز موفقیت گوگل، سادگی و کامل بودن است. کار با آن بسیار ساده است، شما با ورود به صفحه اول آن گمراه نمی شوید و به آنچه که می خواهید قطعا در یک چشم به هم زدن می رسید. کاری که یاهو در ارائه آن ناتوان بوده است.”

داستان عجیبی را که از «مارک هرست» درباره ی گوگل شنیدم برایتان بازگو می کنم: افرادی که در گوگل فعالیت دارند در ارتباط با ایمیل هایی که به بخش خدمات انتقادی ارسال می شود، تفکر وسواسی دارند و به ایمیل ها بسیار اهمیت می دهند.

افرادی که هرچند وقت یک بار نوشته ای ارسال می کنند و هرگز نام خود را هم نمی نویسند. «ماریسا میر» که در گوگل فعالیت دارد می گوید: هربار ایمیلی دریافت می کردم که فقط شامل دو عدد بود باید زمان زیادی را صرف می کردم تا بدانم مفهوم این دو عدد چیست. بعد نتیجه گرفتم این اعداد تعداد صفحات اول یافت شده است. وقتی شمارش اعداد و یا کلمات بالا می رفت مثلا بالای ۵۲، جست وجوگر عصبانی می شد و در ایمیل بعدی تعداد کلمات را به تیم طراحان صفحه ی اول ارسال می کرد.

اگرچه این کار آنها دیوانه کننده بود اما ایمیل ها مفید بود و نظم جالبی به تیم طراحان اولین صفحه ی ارتباطی میداد که مواظب باشند و لینک های زیادی معرفی نکنند، مثل ترازویی که به شما هشدار می دهد: وزن شما دو پوند افزایش داشته است. این در حالی است که اکنون «یاهو» در صفحه ی نخست بیش از پانصد واژه دارد.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات