لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
208 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کمال پرستی را کنار بگذارید (۱)

“اگر لاغرتر، زیباتر، پولدارتر، یا باهوش تر بودم، زندگی بهتری داشتم و خوشبخت تر بودم”، این رویایی است که خیلی ها را بیمار، ناامید و غمگین می کند. مشاوران روان شناسی، بر این باورند که افسانه ی داشتن یک زندگی کامل، توهمی خطرناک است که به جای انگیزه، انرژی فرد را از بین می برد.

آنها معتقدند که مردم باید این توهم را کنار بگذارند و به سمت یک زندگی ناقص اما شاد و آرام حرکت کنند. زندگی کاستی ها، نقایص، سختی ها و بالا و پایین های خودش را دارد. تنها کسانی که این واقعیت را بپذیرند و با آن خو کنند می توانند زندگی شاد و آرامی داشته باشند.

البته مواردی هم هستند که ارتکاب اشتباه در آنها می تواند خطرات بزرگی را در پی داشته باشد؛ مانند رانندگی، رد شدن از خیابان، استفاده از دارو و غیره. اما همه ی زندگی این طور نیست. در اکثر جوانب زندگی، جای زیادی برای ارتکاب اشتباهات کوچک و بزرگ وجود دارد.

تحقیقاتی که در دانشگاه نیو مکزیکو انجام شد نشان داد که باریک بینی بیش از حد نه تنها باعث بروز بیماری، بلکه منجر به ایجاد خسارت های مالی نیز می شود. آنهایی که حد تعادل را رعایت می کنند و راهی بین بیخیالی و کمال پرستی را در پیش می گیرند، زندگی شادتر و ساده تری را تجربه کرده و پول بیشتری پس انداز می کنند.

  • اصل “هرچه سریع تر بهتر”

این اصل را می توان به خوبی در موقعیت های روزمره مشاهده کرد. بعنوان مثال، فرض کنید در خانه تان متوجه مقداری گرد و خاک در گوشه ی اتاق می شوید.

عکس العمل شماره ی ا: آهی می کشید و می گویید که وقت آن رسیده تا خانه تان را حسابی تر و تمیز کنید، اما به آن  گرد و خاک دست نمی زنید، چون فکر می کنید مانند قطره ای در اقیانوس است و وقتی کل خانه کثیف است، تمیز کردن این قسمت تفاوت چندانی ایجاد نمی کند.

عکس العمل شماره ی ۲: گرد و خاک را از گوشه ی اتاق جمع کرده و بیرون می ریزید. عکس العمل شماره ی ۱ کمال پرستی است. در واقع تمیز کردن کل خانه بهترین راه حل است، زیرا وقتی اینجا گرد و خاک دیده می شود پس حتما در جاهای دیگر هم وجود دارد. اما معمولا این راه حل کمال پرستانه که برای مقابله با آن در نظر می گیرید به این زودی ها عملی نمی شود و مسئله حل نشده سر جای خود باقی می ماند.

عکس العمل شماره ی ۲ راه حلی ساده و واقع بینانه برای مواجهه با مسئله است. مزیت این راه حل این است که مستقیما خود مسئله را حل کنید و از طرف دیگر، این کار شما مانع انجام یک خانه تکانی درست حسابی هم نمی شود.

برای اینکه کمال پرستی را کنار بگذاریم، باید شهامت این را داشته باشیم که برخی کاستی ها را نادیده بگیریم و بسته به شرایط، رویکرد خود را تغییر دهیم.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات