IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
کلمات کلیدی طولانی

کلمات کلیدی طولانی چگونه باعث بهبود سئو می‌شوند؟

به تعدادی از کلمات که در کنار هم قرار می‌گیرند و معنی خاصی را انتقال می‌دهند کلمات کلیدی طولانی گفته می‌شود. این کلمات کلیدی طولانی از محبوبیت بالایی در موتورهای جستجو برخوردار هستند. تحقیقات نشان می‌دهد یکی از مؤثرترین رویکردها برای افزایش ترافیک ورودی و در نتیجه‌ی آن افزایش فروش استفاده از کلمات کلیدی طولانی مرتبت با کسب‌وکارتان است.

این می‌تواند یک موتور محرک برای بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو سایت باشد. اگر با رویکردهای مرتبط با سئو آشنا نیستید با دنبال کردن این مقاله و به‌کارگیری نکات بیان شده می‌توانید انقلابی را در تجارتتان ایجاد کنید. در اصل، ارتقاء سطح سئو سایت باعث می‌شود وب‌سایتتان در اولویت نمایش در موتورهای جستجو قرار بگیرد. داشتن رتبه‌ی بالا برای وب‌سایت آرزوی هر مالک کسب‌وکاری است چون افزایش چشم‌گیر بازدیدکنندگان را حاصل می‌شود.

سئو یک رویکرد بلندمدت است که با به‌کارگیری آن رشد پایدار را برای کسب‌وکارتان ایجاد می‌کنید. با افزایش ترافیک این امکان به‌وجود می‌آید که خوانندگان محتوای تولیدی سایت به خریداران واقعی محصولاتتان تبدیل شوند. سئو یک کار مخفی و غیرقانونی به‌حساب نمی‌آید و بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ به‌دنبال استفاده از آن برای رشد کسب‌وکار خود هستند.

آمارهای معتبر منتشر شده نشان می‌دهد حدود ۹۰ درصد از ترافیک ورودی به وب‌سایت‌ها از طریق موتورهای جستجو ایجاد می‌شود. لذا می‌توان گفت که بخش عظیمی از ترافیک ورودی توسط رویکردهای سئو شکل می‌گیرد که نشان از اهمیت زیاد آن است.

 

کلمات کلیدی طولانی چیست؟

کلمات کلیدی عبارت‌هایی هستند که توسط مردم برای جستجوی آنلاین محصولات و کسب اطلاعات موردنیازشان استفاده می‌شود. کلمات کلیدی طولانی عبارت‌هایی هستند که از ۴ کلمه فراتر می‌روند. این عبارات طولانی خاص‌تر بوده و جستجوهای دقیق‌تری را حاصل می‌کنند.

با بهینه‌سازی متن تولید شده با کلمات کلیدی طولانی مطمئناً افراد کمتری آن کلمات را در گوگل جستجو می‌کنند. بااین‌وجود، شانس وب‌سایتی که متن خود را با کلمات کلیدی طولانی بهینه کرده است بیشتر است که موردمطالعه قرار بگیرد؛ زیرا کلمات کلیدی محبوب و کوتاه توسط بسیاری از وب‌سایت‌ها مورداستفاده قرار گرفته و رقابت شدیدی در آن وجود دارد.

کلمات کلیدی طولانی

 

کلمات کلیدی طولانی چگونه مورداستفاده قرار می‌گیرند؟

نزدیک به ۷۵ درصد از افراد از صفحه‌ی اول جستجوی گوگل عبور نمی‌کنند؛ بنابراین برای اینکه در صفحه‌ی نخست قرار بگیرید باید تمام تلاش خود را انجام دهید. البته در نهایت بستگی دارد که هدفتان چیست. امّا داشتن تعداد زیادی بازدیدکننده همیشه خوب است و باعث موفقیت کسب‌وکارتان می‌شود.

صاحبان کسب‌وکار اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. آیا با افزایش ترافیک می‌خواهید محصولات و یا خدمات خود را به فروش برسانید؟ آیا فقط به‌دنبال دریافت ترافیک بالا هستید؟ آیا سعی دارید رتبه‌ی کلمه‌ی کلیدی خود را ارتقاء دهید؟

برای رسیدن به اهداف تعیین شده یکی از بهترین رویکردها که همیشه توسط متخصصین بازاریابی موردتوجه قرار می‌گیرد استفاده از کلمات کلیدی طولانی است. استفاده درست و مناسب از کلمات کلیدی احتمال رسیدن به مخاطبین هدف را بالا می‌برد که قطعاً برای رسیدن به رشد فروش مؤثر و کارآمد است.

تقریباً می‌توان گفت نیمی از ترافیک مربوط به تجارت الکترونیک به‌صورت ارگانیک و اکثراً توسط کلمات کلیدی محقق می‌شود. برای دست‌یابی به این ترافیک بالا مهم است که کلمه‌ی کلیدی مناسب را انتخاب کنید.

رسیدن به کلمات کلیدی طولانی مناسب کار دشواری نیست به‌خاطر اینکه بیشتر افراد برای حل مشکل خود یا رسیدن به یک محصول خاص از کلمات کلیدی طولانی استفاده می‌کنند. در این میان گوگل ابزارهایی را در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار داده است تا بتوانند به‌راحتی کلمات کلیدی طولانی پرطرفدار که مناسب تجارتشان است را پیدا کنند.

کلمات کلیدی تعیین کننده‌ی مسیر افرادی است که در موتورهای جستجو به‌دنبال حل مشکل خود هستند. این نشان دهنده‌ی اهمیت بالای این موضوع است. برای ارتقاء رتبه‌ی کلمات کلیدی انتخابی خود می‌توانید از قوانین و الگوریتم‌های مربوط به سئو و یا تبلیغات در گوگل و یا از همه مهم‌تر تولید محتوا کنید.

ترافیک سایت

چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی

از کلمات کلیدی کوتاه به کلمات کلیدی طولانی که مرتبط با کسب‌وکارتان هستند برسید. خود را به‌جای مشتریان خود قرار دهید و تصور کنید که نیازی دارید، برای رفع آن چه جستجوهایی ممکن است انجام دهید؟

به‌عنوان‌مثال، اگر کسب‌وکارتان در ارتباط با مبلمان است می‌توانید از کلمات کلیدی کوتاه مانند مبلمان به کلمات کلیدی طولانی مانند خرید مبلمان ارزان قیمت و یا حمل مبلمان با سرعت بالا دست پیدا کنید که می‌توانند کلمات کلیدی مناسبی برای تجارتتان باشند.

در این میان، گوگل با در اختیار قرار دادن ابزارهای ویژه‌ای به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند که بتوانند کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنند. گوگل ابزارهایی دارد که با تجزیه‌وتحلیل جستجوها می‌تواند میزان جستجوی هر کلمه‌ی کلیدی توسط افراد را گزارش کند و یا سطح رقابتی هر کدام از آن‌ها را به نمایش بگذارد.

زمانی که می‌خواهید رویکرد خود را تغییر دهید و مخاطبین جدید را هدف قرار دهید باید کمی تحقیق کنید و نیاز افراد جدید را موردسنجش قرار دهید. سؤالاتی را از خود بپرسید و به نظرسنجی‌ها و سؤالات متداول افراد توجه کنید. تمام این فعالیت‌ها ایده‌ها و کلمات کاربردی زیادی را به ذهنتان می‌رساند که می‌توانید در تولید محتوا از آن‌ها استفاده کنید.

کلمات کلیدی طولانی آزادی بیشتری را برای رسیدن به مخاطبین هدفتان به شما می‌دهد. این کلمات با توجه به کم بودن رقابت در آن‌ها شانس شما را برای رسیدن به مشتریان بیشتر می‌کند.

امروزه با توجه به رشد بسیار زیاد فن‌آوری، کلمات کلیدی به کلمات تایپی محدود نمی‌شود و باید صاحبان کسب‌وکار محتوای تولیدی خود را با کلمات کلیدی محاوره‌ای که توسط صدای افراد جستجو می‌شود توجه داشته باشند. این فن‌آوری، یعنی جستجو با صدا روزبه‌روز درحال‌توسعه است و افراد بیشتری علاقه به استفاده از آن دارند؛ بنابراین برای اینکه بتوانید به رشد خوبی دست پیدا کنید باید خود را با فن‌آوری‌های روز تطبیق دهید.

کلمات کلیدی طولانی

 

نتایج خود را بسنجید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای ارتقاء رتبه‌ی جستجوی گوگل و افزایش آگاهی نسبت به عملکرد کلمات کلیدی طولانی وجود دارد اندازه‌گیری فعالیت‌های انجام شده برای کلمات کلیدی است. شاید نتیجه‌ی خوبی از یک کلمه‌ی کلیدی به‌دست آورده باشید و به فروش بالایی دست یافته‌اید ولی بااین‌وجود لازم است سنجش‌ها و آنالیزهایی روی کلمه‌ی کلیدی در طول زمان انجام دهید.

بعضی از کلمات کلیدی برای زمان خاصی دارای ارزش هستند و پس از گذشت مدتی ارزش و کارایی خود را از دست می‌دهند. برای اینکه آگاهی مناسبی نسبت به کلمات کلیدی خود داشته باشید گوگل ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در بعضی از اوقات با داشتن آگاهی از عملکرد کلمه‌ی کلیدی فوراً می‌توانید با تغییر آن یا تغییر محتوا و یا حتی تغییر رویکرد، رشد پایداری را تجربه کنید.

 

بهینه‌سازی موتور جستجو

بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو فرآیندی است که به موجب آن وب‌سایتتان در اولویت نمایش در جستجوهای انجام شده قرار می‌گیرد. با انجام نکاتی که برای سئو مطرح می‌شود می‌توانید ترافیک ورودی به وب‌سایت را افزایش و فروش خود را بیش‌ازپیش کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در بهینه‌سازی موتور جستجو انتخاب و جایگذاری مناسب کلمات کلیدی طولانی در محتوای تولیدی است.

این یک روش رایگان بوده و نیاز به پرداخت ندارد برخلاف تبلیغاتی که توسط گوگل انجام می‌شود. تفاوتی و برتری که تبلیغات توسط گوگل دارد این است که به‌سرعت ترافیک ورودی به وب‌سایت افزایش پیدا می‌کند درصورتی‌که برای افزایش بازدیدکننده توسط سئو زمان زیادی موردنیاز است.

موفقیت

 

تمامی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و حتی کسانی که سال‌ها است در دنیای تجارت مشغول فعالیت هستند برای ارتقاء و رشد کسب‌وکارشان نیاز به جذب مخاطب و مشتری دارند که رابطه‌ی معنا داری با میزان فروش دارد. در این میان روش‌های متفاوتی برای جذب مخاطب بیشتر و افزایش ترافیک ورود وجود دارد.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی راهی ارزان است که نتایج خیره‌کننده‌ای را به همراه دارد. از اساسی‌ترین فعالیت‌هایی که در این راستا باید صورت پذیرد انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب است که باید مخاطبین هدفتان را نشانه رفته باشد. پس از انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب نوبت به سنجش و ارزیابی عملکرد کلمه‌ی کلیدی است که آیا توانسته وظایف خود را به خوبی انجام دهد یا خیر.

در انتها با توجه به پیشرفت فن‌آوری‌های صوتی نیاز است کلمات کلیدی انتخاب شود که به‌صورت محاوره هستند تا طیف خاصی از افراد را جذب وب‌سایت خود کنید.

دیدگاه خود را بگذارید

avatar