ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
467 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بد قلق : ارزیابی نقش خود در رفتار بدقلق افراد

در بعضی از افراد بد قلق، ممکن است خود مدیران در تحریک و انگیزش این رفتار دردسرساز نقش داشته باشند. مقالات مندرج در این بخش در مورد نحوه ی تشخیص اینکه آیا این همان چیزی است که کارمندان به اصطلاح بد قلق شما آن را دنبال می کنند یا خیر، راهنمایی ارائه کرده اند.

مثلا، در مقاله ی “از تعارضات پرهیز کنید، آنها را مدیریت کنید” مونیک جی ویلیامز استدلال می کند که بسیاری از مدیران از فرصت کار کردن رو در رو با یک فرد بد قلق خود را کنار می کشند، زیرا آنها تعارض را “بد” یا “جنگ” تلقی می کنند. اما پرهیز و اجتناب می تواند حتی موجد رفتار بد قلق بیشتر باشد، زیرا علت زیر بنایی آن رفتار نامناسب را بررسی نکرده و به حال خودش رها می کند.

ویلیامز روش هایی را برای تغییر اساسی طرز فکر شما نسبت به تعارض پیشنهاد می کند، وی توصیه می کند، تعارض را نمود اختلاف در نظر بگیرید. رفته رفته راه هایی را برای کشف و تاثیرگذاری بر آن اختلاف ها مشاهده خواهید کرد تا “مسائلی را که موثر واقع نمی شدند، بهبود دهید.”

کن کلاک و جوآن گلداسمیت، کارشناسان حل و فصل تعارض، در مقاله ی “نحوه ی مدیریت رفتارهای بد قلق” رهنمودهای دیگری را برای بررسی این نکته ارائه کرده اند مبنی بر اینکه، نگرش های خود شما نسبت به یک رفتار دردسرساز چطور می تواند روی موقعیت های دردسرسلاز تاثیر گذارد.

آنها توصیه می کنند از خودتان مثلا بپرسید، آیا صرفا به این علت به فرد بد قلق بیش از حد حساسیت نشان می دهید که آن زن یا مرد شما را به یاد یکی از اعضای دردسر آفرین خانواده ی شما می اندازد.

کلاک و گلداسمیت همچنین این سوال را پیشنهاد می کنند که آیا رفتار خود شما در رفتار ناکارآمد تاثیر می گذارد یا خیر. مثلا، آیا شما به شاکیان اجازه می دهید تصمیمات گروه را کنترل کنند، یا افراد بد قلق را صرفا برای خلاص شدن از دست آنها، ارتقای شغلی می دهید؟

ربکا ام ساندرز، نویسنده ی امور مدیریتی در مقاله ی “چه وقت از دعوا دوری کنیم”، پیشنهاد می کند، بعضی از مدیرا بی هیچ ضرورتی وارد درگیری با کارمندان خود می شوند، زیرا نیاز شدیدی به “محق بودن” یا دانای کل شناخته شدن، دارند.

برای مدیرانی که چنین نیازهایی دارند، ساندرز روشی را برای تصمیم گیری در این مورد ارائه می کند، که آیا در واقع وارد معرکه ی داد و فریاد یا “حق با کسیت”، شدن بهترین کار است یا بدون توجه از کنار آن گذشتن عاقلانه ترین کار است. توصیه های وی شامل محاسبه ی میزان سرمایه گذاری احساسی است که برای کشیده شدن به وسط یک “دعوا” مورد نیاز است.

وی می نویسد: “مکث کنید و از خود بپرسید اگر در این اختلاف عقیده شما برنده شوید، این قضیه تا چه حد برای سازمان یا خود شما، واقعا اهمیت دارد؟”

جیمی هینگینز و دایاینا اسمیت، بخش دوم کتاب را با مقاله ی “چهار توهم درباره ی بازخورد” به پایان می رسانند و در آن به تشریح روش های دیگری می پردازند که در آنها ممکن است نگرش های خود مدیر در رفتار بد قلق و پر توقع یک کارمند موثر باشد. این دو نویسنده چهار سو برداشت مدیریتی را درباره ی بازخورد ارائه کرده اند که می توانند مشکلات ناشی از عملکرد کارمندان را بدتر کند.

مثلا، “واقعیت من، بهترین واقعیت است و کار من این است که شما را واراد به درک آن کنم” و “اشتباهات، جرم هایی هستند که باید روی آنها سرپوش گذاشته شود، مجازات شوند یا هر دو مورد بر آنها اعمال شود.”

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *