ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
410 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق :دیگر راهکارهای حل و فصل تعارضات

  • ماجرای خود را بازگو کنید

لوین می گوید، فرض کنیم در میان درگیری، شما خواستار وقت استراحت شدید. وقتی آرام شدید، “ماجرای خود را بازگو کنید و به ماجرای طرف مقابل گوش کنید. گفتن ماجرای خود یا بخشی از اختلاف عقیده، به امر تخلیه ی هیجانی کمک می کند.” این یک “وسیله ی عالی گردآوری اطلاعات برای تمام طرف های درگیر است، از جمله برای داستان گویی که شاید از گوش دادن به طرف درگیرش در اختلاف چیزهایی یاد بگیرد.”

  • به دنبال اطلاعات باشید

کاناری می گوید، همیشه قرار نیست این کار آسان باشد، زیرا ممکن است طرف دیگر به تقویت رابطه یا همانندی اش با شما، مشتاق تر از صحبت کردن درباره ی اختلاف عقیده باشد. بوریسف می گوید، با وجود این، اگر شما بتوانید دیدگاه خود را به بعد موکول کنید و به دقت و به طور موثر گوش کنید، شاید بتوانید به راه حلی دست یابید که هر دوی شما را راضی می کند.

لوین اضافه می کند: “ممکن است جوی ایجاد کنید که شما یا طرف مقابل در آن قادرید راحت حرف خود را بزنید و مشکلات را با کمک روابط یا هویت خود، برای بحث و بررسی مطرح کنید، یعنی مسائل واقعی در راس درگیری.” یک ناظر هوشمند می تواند زمانی مداخله کند که چنین اوضاعی گسترش یافته باشد.

آوردن هر دو طرف به داخل دفتر برای پرسش از آنها درباره ی دعوا می تواند محیطی ایجاد کند که منجر به آشکار شدن اختلافات جزئی تر می شود.

  • به یاد داشته باشید آب رفته به جوی باز نمی گردد

کاناری می گوید، “از برقراری ارتباطات نادرست کوتاه مدت پرهیز کنید.” سوء تفاهم های ناچیز می توانند منجر به “کینه های بلند مدت شوند. به جای آن، تودار باشید.” وقتی حرف می زنید، با خونسردی صحبت کنید. ممکن است اختلاف نظرهای قبلی وجود داشته باشند، اما “قبل از خلاص شدن از شر همتای خود نفس عمیقی بکشید و به وسوسه ی گفتن آنچه درباره اش در ذهن دارید به طرف مقابل، هیچ توجهی نکنید.”

  • به توافق برسید

به عقیده ی لوین، اگر شما بر سر منافع مذاکره کنید؛ به جای اینکه بر سر مواضع بحث کنید، مسلما به راه حل عادلانه ای در مورد اختلاف عقیده ی خود دست خواهید یافت. مهم تر اینکه “توافق بدست آمده باید دیدگاهی مشترک در مورد آینده باشد.” به این ترتیب، “این قراری است نه تنها درباره ی حل و فصل دعوای کنونی، بلکه درباره ی نحوه ی بحث و بررسی اختلافات در آینده.”

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *