ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
394 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق :سوالاتی درباره ی روابط فردی و کاری (۱)

  • آیا امکان دارد که با یک همکار یا شریک کاری، دوستی صادقانه ای داشت؟

از نظر بسیاری از افراد، آمیختن تفکر تحلیلی و سرد درباره ی نحوه ی موفق شدن در کار، با احساسات گرم و صمیمی شخصی نسبت به یک همکاری، باعث ناپدیداری بیش از حد یک وضعیت می شود. اما رونا لایتنبرگ، رئیس شرکت مشاوره ی مدیریت کلییرپیک کامیونیکیشنز Clear Peak Communications، عقیده دارد که این کار شدنی است.

وی در مصاحبه ای، اخیرا تاکید کرد که موفقیت در کسب و کار بستگی به این دارد که از تمام ثروت و قدرت شخصی تان در روابطی که با همکاران، مشتریان و شرکای کاری دارد، استفاده کنید. اما در روابط چند نقشی که کسب و کار و مسائل شخصی با هم توام می شوند، می بایست به ظرافت مراقب مسائل حاشیه ای باشید در غیر این صورت بهای سنگینی خواهید پرداخت.

  • آیا امروز، برقراری روابط شخصی برای موفقیت حیاتی تر است؟

سازمان های بزرگ امروز، چنان به شدت ماتریسی شده اند که فرایندهای رسمی برای انجام کارها، زیر بار تمام خواست های تحمیل شده به آنها در حال فروپاشی هستند. شما به ندرت مجبور هستید برای به انجام رساندن همه ی کارها، ارتباطات فردی داشته باشید؛ اتحادهای استراتژیک با دوستان در دیگر واحدها.

اشتباه بزرگی که اکنون در بیشتر مواقع صورت می گیرد، این است که همه از طریق تلفن های همراه پیوسته در تماس هستند، اما آنها انحصارا روی وظایف متمرکزند و ارتباطات مثبت ضروری را برقرار نمی سازند.

  • منظور از “شخصی کردن کسب و کار” چیست؟

رئیس یک انتشارات بزرگ یک بار به من گفت که شرکت او شبیه استودیوهای قدیمی فیلم سازی است که در آن، نیازهای مولفان، هرچه باشد، مد نظر قرار می گیرد. وی در زندگی شخصی مولفان خود درگیر می شود، زیرا وظیفه ی خود می داند تا از سنگینی مشکلات آنها بکاهد.

این مثال خوبی از شخصی کردن کسب و کار است. این بدان معنا نیست که سعی کنید از صمیمانه ترین روابط کاری خود پی به خصوصیات دوستان ببرید؛ بلکه به معنای این است که تمام شور و حرارت، جاذبه و ظرافت شخصیتی خود را به منزله ی روشی برای بهبود عملکرد، وارد اینگونه روابط کنید.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *