ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
488 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق: راز پاسخگو دانستن افراد

پاسخگو دانستن کارکنان بابت اقدامات خود یکی از کلافه کننده ترین وظایف مدیر محسوب می شود. تمایل بر این است که یا آسان ترین راه در پیش گرفته شود یا کینه توز بود.

وقتی کسی به تعهد خود عمل نمی کند، در اغلب موارد خود را از تحمیل پیامدهای منفی پس می کشیم، حتی اگر این پیامدها از قبل به خوبی اعلام شده باشند و سرانجام، کینه و بیزاری از آن فرد را به دل می گیریم. وقتی پیامدهای منفی را اعمال می کنیم، بسیار آسان است که آنها را بعنوان ابزارهای تحقیر کننده ی فرد مقابل تحمیل کنیم، نه اینکه باعث بهبود عملکرد شویم.

شرایط اقتصادی کنونی فقط باعث پیچیده شدن اوضاع می شود: با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها دچار تنگناهای مالی هستند، فضای اندکی برای لغزش باقی می ماند. همانطور که اوون فارن، رئیس و مدیر صنایع SL می گوید: “در سازمانی شبیه سازمان ما، هر رئیس به دیگران پاسخگو است. اگر پیامد، قیمت بالاتر سهام باشد، همه ی شرکت ها می توانند رشد کنند، اما وقتی یک شرکت خوب کار نکند، همه ی شرکت های دیگر را به زمین می زند.”

به زبان ساده، شرکت ها نسبت به هر چیزی که کمتر از دستاورد نهایی اهدافی باشد که خود را متعهد به آنها کرده اید، نگاه تیزبینی دارند.

همانطور که مارک هانسن، رئیس و مدیر شرکت فلمینگ، می گوید: “اغلب بین تلاش ها و نتایج بدست آمده بهم ریختگی و بی نظمی وجود دارد. نهایت سعی خود را کردن به حساب نمی آید، تولید، چیزی است که اهمیت دارد.”

دقیقا به این دلیل است که مدیران، متعهد نگه داشتن کارکنان را سخت و دشوار می دانند و چون شرکت هایی که مشکل دارند در موقعیتی نیستند که ریسک انجام دادن این کار را برای مدیران بپذیرند. من در کار خود در مقام مربی اجرایی دریافته ام که، یک چارچوب برای تبدیل پاسخگویی به توافقاتی برای عملکرد می تواند بی نهایت ارزشمند باشد.

این چارچوب، فرآیندی تکراری برای کمک به افراد تیم ها در تعریف اهداف، تعهد به نتایج خاص، نظارت بر عملکرد، و اعمال پیامدهاست.

این فرآیند تکراری که در چهار مرحله خلاصه می شود، موضوعی ست که در مقاله ی آینده به آن می پردازیم.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *