ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۶
438 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : در درگیری ها خونسرد بمانید

این مقاله در ادامه مقاله ی “چه وقت باید از دعوا کنار کشید؟” است. برای شناختن شخصیت های نام برده شده (دنیس و نانسی) می توانید اول آن را مطالعه کنید.

دنیس با توصیفی که گری اس تاپچیک Gray S Topchik نویسنده ی “مدیریت منفی نگری در محل کار” آن را یک “لوکوموتیو” می نامد، همخوان است. لوکوموتیوها با از سر راه برداشتن افراد، ناکامی های خود را نابود می کنند. هنگام سر و کله زدن با یک لوکوموتیو، بی فایده خواهد بود که تلاش کنیم او را شکست دهیم.

تاپچیک می گوید، به جای حملات پشت سر هم، بهتر بود به نانسی توصیه می شد تا بگوید: “وقتی مشغول فریاد کشیدن بر سر همدیگریم به هیچ جا نمی رسیم.” اگر به نظر می رسید که طرف دیگر هنوز قصد دارد مثل جاده صاف کن عمل کند، در آن صورت بهترین تدبیر، از سر راه او کنار رفتن خواهد بود؛ البته برای مدت کوتاهی. تلاش برای بلند کردن صدای خود بیش از صدای آن کس که فریاد می کشد، هیچ تلاشی نمی کند.

نسبت به علائم غیر کلامی هوشیار باشید.

دبورا بوریسف Deborah Borisoff، استاد سخنوری و ارتباطات بین فردی در مدرسه ی عالی تربیت معلم دانشگاه نیویورک می گوید، حرکات بدنی و حالت های صورت می توانند به شما بگویند آیا طرف دیگر حال و حوصله ی فیصله دادن به اختلافات به شیوه ی همکارانه را دارد یا خیر. مثلا، اگر فرد مقابل بی قراری می کند، رو به جلو خم می شود، یا انگشت خود را جلوی چشم شما تکان می دهد، در این صورت مودبانه کنار بکشید.

و تحت چنین شرایطی قبل از آنکه سعی کنید تصمیم گیری کنید، یک “وقت استراحت” پیشنهاد دهید.

قرص و محکم باشید

تاپچیک می گوید، اگر طرف مقابل در تلاش است تا صدایش را از شما بلندتر کند، “حالت قرص و محکمی به خود بگیرید. نسبت به رفتار طرف مقابل بازخورد ارائه کنید. به او بگویید که این کار قابل قبول نیست. صراحتا بیان کنید که چطور باید با شما ارتباط برقرار شود، بعد بحث را دوباره به موضوع مطرح هدایت کنید.”

اجازه ندهید موضوع، با گفتن اینکه چه کسی چه گفته است، تشدید شود؛ این کار فقط طرف دیگر را برمی انگیزد تا باز هم بخواهد ثابت کند که حق با اوست.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *