ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
560 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : اصلا کاری نکنید؛ همانجا بنشینید

یکی از کارمندان با عصبانیت وارد دفتر کار شما می شود و از معاون جدید شکایت می کند. او به شدت برافروخته است و شما نمی دانید چطور می توانید کمکش کنید.

تمایل بسیاری از مدیران این است که شتابزده وارد ماجرا شوند. در مقام یک مدیر، این وظیفه ی شماست که مسائل را حل کنید و درگیری ها را به پایان برسانید. درست است؟

اما نه اینقدر سریع. آیا تا به حال فکر کرده اید که اصلا کاری نکنید؟ با توجه به رواج اصطلاحاتی مانند ایجاد مزاحمت، مدیریت خشم و دلخوری کارمند در محیط های کاری آمریکا، می توان امید داشت که شرکت ها از آگاهی افزایش یافته ای نسبت به روشی که مردم با همدیگر رفتار می کنند، برخوردارند. اما افسوس، یکی از کاستی های وضعیت جاری این است که بسیاری از کارمندان به جای اینکه خودشان به رفع و رجوع آن بپردازند، تصمیم می گیرند اجازه دهند ناظرانشان به حل و فصل مناقشات بپردازند.

این امر دو مساله ی قابل توجه را پدید می آورد. اول، برنامه های مدیران در حال حاضر بیش از حد فشرده شده اند. ویلیم آنکن جی آر می نویسد: “اکثر مدیران بیش از آنکه حتی اندکی متوجه باشند، زمان بسیار زیادی را صرف مشکلات زیردستان خود می کنند.”

در یک مطالعه معلوم شد که ۴۲ درصد زمان مدیرانی که در نظرسنجی شرکت کردند، صرف سر و کله زدن با تعارضات اداری می شود. دوم، اگر مدیران هیچ وقت به کارمندان اجازه ندهند تعارضات بین خود را حل کنند، هرگز بخشی از یک واحد یا عملکرد عالی نخواهند شد. در مراحلی، زیردست ها باید یاد بگیرند چطور همکاری و به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند.

به عبارت دیگر، شتاب نکردن در حل و فصلِ  بگومگوی هر کارمند می تواند یک اندازه، هم به نفع شمای مدیر و هم به نفع زیردستان مستقیم شما باشد.کریستین کاتسکو رئیس شرکت مشاوره ای Capstone Group که در بهبود عملکرد تخصص دارد می گوید: “مداخله یک استراتژی محسوب می شود،درست همانطور که عدم مداخله یک استراتژی است.”

تصمیم شما برای مداخله یا عدم مداخله، باید نتیجه ی تفکری همه جانبه باشد، نه واکنشی عاطفی به درگیری. در کل، تعارض اغلب در بین افرادی بروز می کند که نسبت به آنچه انجام می دهند، دقت دارند. شاید به جای پایان دادن به مناقشه در اسرع وقت، دغدغه ی اصلی شما باید این باشد که: چطور می توان به بهترین نحو از این درگیری برای بهبود تعاملات گروه استفاده کرد؟

دیوید لیپسکی، مدیر موسسه ی حل و فصل تعارض در دانشگاه کرنل می گوید: “اگر مشاجره با عملکرد کارمند تداخل نداشته باشد، یا برهم زننده ی محیط کار و تخطی از خط مشی شرکت نباشد، در آن صورت مسامحه ای ملایم، احتمالا رویکرد مناسبی برای مدیر محسوب می شود.”

جون للوید، مشاور مدیریت توصیه می کند، چنین مشاجره ای را فرصتی برای اعضای ستاد خود برای تکمیل مهارت های حل مشکل شان در نظر بگیرید. هرچند ممکن است شما در چنین اوضاعی کاری نکنید، بسیار مهم است که “به طور فعالی بی تفاوت” باشد.

بعنوان یک رویکرد کلی و بعنوان واکنشی به مخالفت های خاص کارمندی که شما از آن آگاه هستید، لازم است این دورنما را بیان کنید: “کارکنانی که تعارضات خاص خود را حل و فصل می کنند، فرصتی برای پیشرفت و توسعه است.”

پس، با بازگشت به مثال آن زیردست که درباره ی معاون جدید شکایت دارد، سعی نکنید داوری مساله ای را به عهده بگیرید که آن کارمند مشغول مطرح کردن آن است. به جای پرسش از زیردست، که مایل است چه کاری شما انجام دهید، بپرسید نظر دارد چه کاری انجام دهد.

البته، همه ی کارکنان تصور نمی کنند که در جایگاه خود در شرکت، تجربه ی کافی یا اعتماد به نفس کافی برای حل این مساله داشته باشند. لازم است با سبک برقراری ارتباط و پختگی کارکنان خود آشنا باشید تا روی واکنش خود تصمیم بگیرید.

اما در کل، ماتیو ژیلبرت، نویسنده ی “معجزات برقراری ارتباط در محل کار” می گوید، “اگر با احترام با کارکنان خود برخورد کنید، اگر آنها اینطور تصور کنند که به آنها برای انجام کار درست اعتماد شده است، در بیشتر مواقع، آنها اطمینان و اعتماد به نفس برای حل و فصل مسائل و قضایایی را خواهند داشت که در حین تعارضات محل کار مطرح می شوند.”

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *