ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
315 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بسیاری از بازاریابان از اهمیت محتوای ویدیویی با خبرند اما اگر از آن‌ها بخواهیم استراتژی کامل و کاربردی‌ای در این زمینه به تیم‎های مارکتینگ ارائه دهند، قطعا برنامه مشخصی ندارند. در واقع آن ها با استراتژی ویدیو مارکتینگ آشنایی ندارند.

شکی نیست که ویدیو و تولید آن در حال حاضر بسیار مهم است. روزانه اغلب مردم یک سوم زمان خود را به تماشای ویدیو آنلاین می گذرانند. طبق آمار موجود تنها در سال گذشته بیش از ۸۱ درصد کسب و کارها در مارکتینگ خود از ویدیو استفاده کردند که نزدیک به ۸۱ درصد مردم از طریق دیدن ویدیو یا تیزر تبلیغاتی یک محصول متقاعد به خرید شدند. اما سوال اساسی اینجاست، برای هرچه موثرتر بودن چنین کمپین هایی باید بدانیم چگونه برای ویدیو مارکتینگ استراتژی تعیین کنیم؟

این مراحل در این زمینه به شما کمک خواهد کرد:۱. مخاطب خود را بشناسید و برای کمپین هدف گذاری کنید

تمام کمپین های موفق مارکتینگ باید فعالیت خود را با تحقیقات آغاز کنند و این سوال ها را پیش از هرکاری از خود بپرسند. هدف ما چه کسانی هستند؟ به چه نوع محتوایی علاقه مندند و از چه کانال های یا شبکه هایی بیشتر استفاده می کنند؟ و از همه مهمتر ، شما با یک کمپین ویدیو مارکتینگ به چه اهدافی می خواهید برسید؟ آیا سعی در هدایت آگاهی ، فروش ، ترافیک و یا همه موارد فوق دارید؟ برای اینکه از توانایی ویدیو در ارتباط با خریدار خود استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که از پیام صحیح یا محتوای مناسب برای رسیدن به آنها استفاده می کنید. مهم است که قبل از راه اندازی فیلم خود برای جمع آوری علاقه مندی های بیننده  وقت صرف کنید زیرا این کار و دیدی که نسب به مخاطب پیدا می کنید، به شما اجازه می دهد تا آن ها را بهتر بشناسید و بدانید چه نوع ویدیویی باید تولید کنید و چه میزان هزینه برای این کار لازم دارید.

۲. با تمرکز بر اهداف برند، پیام خود را از طریق ویدیو انتقال دهید.

ویدیو مارکتینگ در حال حاضر راهی جدید برای تغییر در متدهای بازاریابی به نظر می رسد. تجربه ای که تا به امروز موفق بوده است. اما در کنار اینکه محتوای ویدیو ممکن است برای مخاطب جذاب باشد، باید بدانید که این ویدیو برای چه افرادی با چه سلیقه ای ساخته شده و چه پیغامی برای آن ها دارد. و همچنین توجه داشته باشید تا در انتقال این پیام نشانه ای از برند شما باشد. این موضوع شاید مهمترین درک از استراتژی ویدیو مارکتینگ باشد.

۳. از بودجه خود اطمینان حاصل کنید.

بسیاری از بازاریابان گمان می کنند اگر بودجه ای هنگفت برای ویدیو مارکتینگ خود در نظر بگیرند حتما سود فرآوانی نصیبشان می شود. از طرف دیگر نداشتن هزینه کافی ممکن است به کاهش کیفیت محتوایی که تولید می کنند کمک کنند. در هر دو مورد این نکته را باید در نظر داشته باشند که بر اساس هدف کمپین خود و آن چیزی که می خواهند در نهایت به عنوان خروج به دست بیآورند، هزینه کنند. در برخی موارد نیاز به هزینه ی زیادی برای تولید فیلم و ویدیو نیست.

برای مثال برای تولید ویدیو در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا توئیتر باید در نظر داشته باشید که ویدیو باید طوری ساخته شود که توسط کاربران بارها و بارها به اشتراک گذاشته شود. اگر بودجه زیادی دارید می توانید بر روی تبلیغات ویدیو از سوی اینفلوئنسرهای اینستاگرامی هم سرمایه گذاری کنید به این دلیل که از این راه بازدید قابل توجه ای خواهید گرفت.

ویدیو مارکتینگ

۴. متناسب با هر کانال و شبکه های اجتماعی ویدیو بسازید.

بسته به پلتفرم هایی که می خواهید در آنجا ویدیو را آپلود کنید، از قبل شرایط انتشار هرکدام را بدانید. برای مثال در اینستاگرام سایز ویدیو، زمان و … برای پست عادی یا استوری و IGTV متفاوت است. اگر می بینید ویدیو نیاز به زیرنویس دارد، آن را تهیه کنید. یا در YouTube پس از درخواست و انتشار آن باید در حدود دوهفته منتظر بمانید تا از سمت آن ها ویدیو را تایید کنند.

هرچه قدر شما از قبل اطلاعات داشته باشید قطعا کارها بر روال مناسبی پیش خواهد رفت. بهینه سازی ویدیوها نکته ای مهم است که باید در طی ساخت آن در دقت لازم را داشته باشید.

۵. تست کنید و بارها تست کنید.

یک تیزر تبلیغاتی و یا ویدیویی که برای مخاطب پیام دارد، می تواند بازخوردهای متفاوتی بگیرد. اما دقت کنید پیش از انتشار به صورت رسمی آن را در کانال های مختلف و از دیدِ افراد گوناگون تست کنید. پس از آن شروع به تحلیل ویدیو کنید. آن را از لحاظ نرخ بازدید، تعداد پلی شدن ویدیو، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و کامنت ها و فیدبک ها بسنجید و از آماری که به دست می‎آورید برای تجربه های بعدی استفاده کنید.

نکته پایانی

تعیین استراتژی برای تولید محتوای ویدیویی کار چندان آسانی نیست. اما همان‌طور که گفتیم اگر با بررسی کامل و جستجو و همچنین آگاهی از مخاطب هدف صورت بگیرد، به راهنمایی حیاتی و تاثیرگذار برای برند شما تبدیل خواهد شد.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *