ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/09/23
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

تفکر درباره عملکرد برنامه ریزی، بودجه، مربی و انگیزه

مک نالی کم کم به این فکر می افتاد که آیا تابه حال هیچ تغییری فرصتی برای پذیرفته شدن و تلفیق داشته است، چه برسد به اینکه بخواهد در آنجا تداوم داشته باشد؟ مک نالی هنوز به جایی نرسیده به دفترچه ی دوم رسیده بود و تمام مدت امیدوار بود که شرکتی دیگر، اگر این شرکت نه، بتواند از یافته هایش استفاده کند و سود ببرد. او آنچه را در مورد چهار مظنون قبلی نوشته بود، که با برنامه ریزی شروع می شد، مرور کرد.
برنامه ریزی
برنامه ریزی دوست تغییر محسوب نمی شد:  او هرگز به جزئیات توجه نکرده بود. او بر تصویر بزرگ تمرکز می کرد. اما این جزئیات است که نگرانی های اجرایی افراد را برطرف می کند. همان طور که آنها درگیر تلفیق تغییر می شدند، افراد حیرت می کردند که هیچ کس به تغییر هرگز از زاویه ی دید آنها نگاه نکرده است. • او هرگز برای پیروزی های زودهنگام و فوری برنامه ریزی نکرده بود. در نتیجه مشکل بود که پیشرفتهای اجرایی زودهنگام و سریع نشان داده شود. با عدم وجود موفقیت های زودهنگام و کوچک در ابتدا، کسانی که تردید داشتند، از آن عدم موفقیت ها و نتایج ناچیز اولیه به عنوان عذری برای مقاومت در برابر تغییر استفاده می کردند. . به عنوان راهی برای پیشبرد برنامه و به دست آوردن پذیرش آنها، او هرگز کسانی را که از آنها خواسته می شد تغییر کنند، در روند برنامه ریزی سهیم نکرده بود.
بودجه واقعا مشکوک و شک برانگیز بود. بسیاری از همکارانش معتقد بودند که او تغییر را به قتل رسانده است:  او تقریبا هیچ هزینه ای را صرف ایجاد زیربنای اقتصادی که ممکن بود تغییر را حمایت
کند، نمی کرد.  قدرت و نفوذ بسیار زیادی روی دیگر بازیکنان
گروه مدیریت داشت که لازم بود به موفقیت تغییر کمک کنند.او عاقبت – تحت فشار بسیار زیاد حمایت مالی چند درخواست کوچک را پذیرفته بود. آنها چندان حائز اهمیت و مهم نبودند، اما باعث می شدند برای مدتی از فشارها بر روی او کاسته شود. به عنوان مثال، برنامه ریزی از بودجه درخواست چند مشاور کرده بود. آنها چند روزی را در اتاق جنگ با هم گذرانده و اسناد و اوراقی را ایجاد و تصویب کرده بودند. اما آنها با کسانی مشورت نکرده بودند که درک و نظر واقع بینانه ای در مورد آنچه برای پذیرش و تلفیق کامل تغییر در شرکت لازم بود، داشتند. و البته بودجه مبلغ اندکی را برای تعلیم و آموزش افراد در نظر گرفته بود، چون می دانست اگر تغییر بدون هیچ تعلیم و آموزشی برای حمایت تلاش هایش آزموده می شد، احمقانه و مضحک به نظر می رسید.
مربی
مربی هم به سقوط و مرگ تغییر کمک کرده بود:  او از سر اکراه و نه به طور چندان جدی برای تعلیم
کسانی که قرار بود تغییر کنند، تلاش کرده بود. اما آن تعلیم بنا به دلایلی شانسی برای موفقیت نداشت: ‘ روند کاری و فناوری هرگز هدایت نمیشد. بنابراین نقایص و معایب آن هرگز قبل از تعلیم
برطرف نمی شد. . او به دلیل ظاهر شلخته و نامرتبش، و عدم برخورداری مهارت های کامل و بی نقص، اعتبار کمی در مقابل کسانی داشت که مسؤول پیشرفت آنها بود.

انگیزه
انگیزه حداقل معاون جرم بود. او سعی کرده بود به تغییر کمک کند، اما رابطه اش
با فرهنگ و مدیریت اجرا تأثیرگذار نبود. بنابراین بودجه بیشتر عقاید او را برای حمایت تغییر نادیده گرفته بود.

سری مقالات چه کسی تغییر را کشت را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات