ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۷
493 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
چطور اعتماد به نفس داشته باشیم؟

اعتماد به نفس چیست؟ بهترین تعریف اعتماد به نفس «شناخت توانایی ها و ارزشهای خودتان» است. اعتماد به نفس به این معنا نیست که فکر کنید در همه ی کارها بهترین هستید؛ بلکه به معنای این است که با خودتان راحت باشید، حتی وقتی که بهترین نیستید.

اعتماد به نفس یعنی پذیرفتن خودتان با همه ی قدرتها و ضعفهایتان، و در همان حال کماکان مترصد فرصت بودن برای رشد و پیشرفت خودتان. این یعنی که اگر خوب عمل کنیم یا ویژگی مثبتی داشته باشیم،  می توانیم نسبت به خودمان حس خوبی داشته باشیم و به این ترتیب اعتماد به نفس مان بیشتر میشود.

در اصل، سنجش اعتماد به نفس بر اساس تعریفی است که شما یا هر شخص دیگر از «آنچه خوب است» دارید. از سوی دیگر، اگر با دیدی منفی ویژگیها و اعمالمان را ارزیابی کنیم، ضرری که متوجهمان می شود این است که شاید اعتماد به نفس مان را کاهش دهیم و در نهایت ناامیدانه به حال خودمان افسوس بخوریم.

مثال معمولش می تواند این باشد که در یک امتحان مهم رد می شویم و بعد مستقیما از نتیجه ی کارمان به سنجش و ارزیابی کلی خودمان می رسیم. شاید با خودمان بگوییم: «حالا که در این امتحان مهم رد شدم، پس دیگر یک آدم شکست خورده ام. دیگر برای چی باید ادامه ی تحصیل بدهم؟» تعجبی ندارد که گاهی اوقات چطور می توانیم با دست خودمان، خودمان را دچار احساس درماندگی کنیم.

مژده آن که با استفاده از روش «درش» (درمان رفتارشناختی)، یا تمرین دادن خود، می توانیم طرز تفکرمان را تغییر دهیم. در همین مثال، شاید پس از کمی تمرین، بتوانیم این طور فکر کنیم که: «من یک امتحان مهم را رد شدم. هرکسی جایزالخطاست. امسال یک بار دیگر سعی خودم را می کنم.» پذیرفتن آنچه انجام داده ایم، بدون آن که خودمان را | ارزش گذاری یا تنبیه کنیم، به رشد اعتماد به نفس مطلوب، یا به عبارت بهتر «خودپذیری» منجر می شود. به این ترتیب، آسان تر می توان به پیش رفت و وقت خود را بیش از این بر سر آنچه پیش آمده هدر نداد. این شیوه ی برخورد می تواند بسیار رهایی بخش باشد، چرا که به ما این فرصت را میدهد تا از هرگونه مبارزه استقبال کنیم و با ترس از شکست مقابله کنیم. آن گاه احتمالش بیشتر است که بتوانیم کار یا پروژهی سنگینی را به دست بگیریم، چرا که حالا دیگر دست از به مخاطره انداختن اعتماد به نفسمان برداشته ایم و تنها به سنجش مهارتها یا کمبودهای مهارتیمان می پردازیم.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *