ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
939 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش

آیا دنیای بی نظم ما تلاش های شما را برای ارائه ی ایده های جدید به بازار تضمین می کند؟ آیا ما محکوم شده ایم که برای گروهی از مشتریان بالقوه که دائما تغییر هم می کنند به طور اتفاقی کالایی اختراع کنیم؟ فکر نمی کنم این گونه باشد. دلیل آن هم این است که بسیاری از مشتریان در اغلب موارد نقش خود را تغییر نمی دهند.

“مشتریان عطسه کننده عاشق عطسه کردن هستند. آنها اغلب مشتاق شنیدن پیام بازاریابانی هستند که نسبت به خلق متوالی گاو بنفش، معتبر و مشهور هستند. اما مشتریان ترسو که خود را در پیله پیچیده اند (چه در خانه و چه در تجارت) تمام مدت گوش هایشان را بسته نگه می دارند.”

مشتریان محتاط و هوشیار دقیقا مثل عطسه کنندگان در رفتارهای عادی خود فرو رفته اند. اما این عطسه کنندگان هستند که برای ما اهمیت دارند و ما می توانیم این حقیقت را درک کنیم که اگر به آنها توجه کنیم، آنها هم به پیام ما گوش خواهند داد.

چرخه گاو بنفش چهار مرحله دارد که عبارتند از:

۱. از افرادی که اولین بار آنها را به وجد آوردید رخصت بخواهید، نه فرصتی که در آن پس مانده هایتان را به آنها بفروشید. آدرس ایمیل آنها را ذخیره کنید، فرصتی برای آگاه کردن آنها بیابید، زیرا ممکن است دوباره گاو بنفشی بیافرینید.

۲. با عطسه کنندگان تعامل کنید تا کار انتقال و عبور پیام شما را از این پرتگاه برای آنها آسان تر کرده باشید و ابزاری در اختیارشان بگذارید تا بتوانند ایده ی فروش را توسعه دهند.

٣. شما یک بار از این مسیر با تولید محصولی فوق العاده به سمت تجارتی پرسود عبور کرده اید، اجازه دهید یک گروه دیگر این شیر را بدوشند. خدمات خود را گسترش دهید و تولیدات خود را خدماتی کنید. بگذارید هزاران متغیر، شکوفا شود، اما فکر نکنید که فشار وارده بر شما کاهش می یابد. بدون شک این یک سرازیری و لغزشی رو به پایین به سوی تجارتی سودمندانه است. برای همه ی ارزش هایش آن را بدوشید و به سرعت این کار را انجام دهید.

۴. دوباره سرمایه گذاری کنید، مجددا این کار را انجام دهید، به شدت. گاو بنفش دیگری را برای همان افراد قبلی ایجاد کنید. شکست و شکست و دوباره شکست بخورید. فرض را بر این بگیرید که آنچه زمانی خاص بوده، اکنون دیگر خاص نیست. این کارها ممکن است به اندازه ی پیش بینی و انتظار و سوددهی شرکت هایی که سی سال قبل بودند نباشد.

مشخص است که چرا شما برای داشته های خود سریعا به بازاریابی اجازه ای نیاز پیدا می کنید. اگر شرکت شما این قابلیت را ندارد همین امروز اقدام کنید؛ رایگان و با استفاده از برنامه «آوت لوک» کامپیوترتان. به مردم آدرس ایمیل خود را بدهید تا بتوانند با شما در ارتباط باشند و شما هم به آنها پاسخ دهید. در این صورت در مسیر درست قرار دارید.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *