چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش

چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش
مجموع 5 از 3 رای

چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش

چرخه ی سحرآمیز گاو بنفش

آیا دنیای بی نظم ما تلاش های شما را برای ارائه ی ایده های جدید به بازار تضمین می کند؟ آیا ما محکوم شده ایم که برای گروهی از مشتریان بالقوه که دائما تغییر هم می کنند به طور اتفاقی کالایی اختراع کنیم؟ فکر نمی کنم این گونه باشد. دلیل آن هم این است که بسیاری از مشتریان در اغلب موارد نقش خود را تغییر نمی دهند.

“مشتریان عطسه کننده عاشق عطسه کردن هستند. آنها اغلب مشتاق شنیدن پیام بازاریابانی هستند که نسبت به خلق متوالی گاو بنفش، معتبر و مشهور هستند. اما مشتریان ترسو که خود را در پیله پیچیده اند (چه در خانه و چه در تجارت) تمام مدت گوش هایشان را بسته نگه می دارند.”

مشتریان محتاط و هوشیار دقیقا مثل عطسه کنندگان در رفتارهای عادی خود فرو رفته اند. اما این عطسه کنندگان هستند که برای ما اهمیت دارند و ما می توانیم این حقیقت را درک کنیم که اگر به آنها توجه کنیم، آنها هم به پیام ما گوش خواهند داد.

چرخه گاو بنفش چهار مرحله دارد که عبارتند از:

۱. از افرادی که اولین بار آنها را به وجد آوردید رخصت بخواهید، نه فرصتی که در آن پس مانده هایتان را به آنها بفروشید. آدرس ایمیل آنها را ذخیره کنید، فرصتی برای آگاه کردن آنها بیابید، زیرا ممکن است دوباره گاو بنفشی بیافرینید.

۲. با عطسه کنندگان تعامل کنید تا کار انتقال و عبور پیام شما را از این پرتگاه برای آنها آسان تر کرده باشید و ابزاری در اختیارشان بگذارید تا بتوانند ایده ی فروش را توسعه دهند.

٣. شما یک بار از این مسیر با تولید محصولی فوق العاده به سمت تجارتی پرسود عبور کرده اید، اجازه دهید یک گروه دیگر این شیر را بدوشند. خدمات خود را گسترش دهید و تولیدات خود را خدماتی کنید. بگذارید هزاران متغیر، شکوفا شود، اما فکر نکنید که فشار وارده بر شما کاهش می یابد. بدون شک این یک سرازیری و لغزشی رو به پایین به سوی تجارتی سودمندانه است. برای همه ی ارزش هایش آن را بدوشید و به سرعت این کار را انجام دهید.

۴. دوباره سرمایه گذاری کنید، مجددا این کار را انجام دهید، به شدت. گاو بنفش دیگری را برای همان افراد قبلی ایجاد کنید. شکست و شکست و دوباره شکست بخورید. فرض را بر این بگیرید که آنچه زمانی خاص بوده، اکنون دیگر خاص نیست. این کارها ممکن است به اندازه ی پیش بینی و انتظار و سوددهی شرکت هایی که سی سال قبل بودند نباشد.

مشخص است که چرا شما برای داشته های خود سریعا به بازاریابی اجازه ای نیاز پیدا می کنید. اگر شرکت شما این قابلیت را ندارد همین امروز اقدام کنید؛ رایگان و با استفاده از برنامه «آوت لوک» کامپیوترتان. به مردم آدرس ایمیل خود را بدهید تا بتوانند با شما در ارتباط باشند و شما هم به آنها پاسخ دهید. در این صورت در مسیر درست قرار دارید.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

برچسب ها:

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن