IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
ویژگی افراد موفق

ویژگی افراد موفق

ویژگی افراد موفق

واضح است مردم عملکرد متفاوتی دارند. بعضی از آنها بسیار بهره ورتر از دیگران هستند. بعضی افراد صرف نظر از محل کارشان، حال چه در اطاق تایپ باشند یا ساختمان پردازش اطلاعات یا بعنوان عامل فروش کار کنند و چه پرستار بیمارستان باشند، بیش از دیگران سودمند هستند.

به خصوص در زمینه هایی که ما به راحتی می توانیم نتایج را بررسی کنیم، مثل بخش فروش، مدیران این تفاوت کارآیی را بر پایه ی کار روزانه مشاهده می کنند. شما در بخش فروش خود، دو فروشنده در یک شهر دارید که هر دو یک نوع محصول یا خدمات هم تراز به مشتریان یکسان می فروشند، اما یکی از فروشندگان حدود سه یا چهار برابر دیگری در روز فروش دارد.

من فکر می کنم گاهی اوقات ما مدیران در حرفه ی خود، به طور تقریبی از این مساله اختلاف سوددهی، دچار یاس و نیز گاهی اوقات، دچار سردرگمی شده ایم. ما به افراد خود نگاه می کنیم و می پرسیم: “چه فرقی وجود دارد؟”

به طور قطع کارمندان بهره ورتر ما از لحاظ ظاهر بهتر از دیگران نیستند، هوش بیشتری ندارند وسخت تر از دیگران نیز کار نمی کنند! اما تفاوت در چیست؟

دیگران هزاران هزار کتاب درباره ی این موضوع نوشته اند، اما من در ادامه می گویم که هیچ راز بزرگی وجود ندارد که فاش کند، چرا بعضی افراد موفق می شوند و برخی شکست می خورند. تفاوت بین فرد موفق و ناموفق مشخص است: فرد موفق عادت انجام کارهایی که افراد ناموفق انجام نمی دهند را در خود افزایش داده است.

بی شک عوامل زیادی بر موفقیت تاثیر دارند، اما دلیل اصلی آن خوب کار کردن این افراد است. به طور طبیعی، افراد بر اساس روش های کاری خود، موفق شده یا شکست می خورند و بسیاری از ما مدیران سال هاست که به این مسئله پی برده ایم، اما هنوز این روش یا عادت های خوب کاری بسیار کم و ناکافی است.

تلاش برای افزایش بهره وری چیزی است که عادت های کاری، چگونگی و علت افزایش آن را مشخص می کند.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar