ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
330 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

می توان گفت ویدیو بزرگترین فرصت بازاریابی شما در سال ۲۰۲۰ است. حتی اگر کسب و کاری شخصی و کوچک دارید یا صاحب استارت آپی تازه و شناخته نشده‌اید، برای شما راه های بیشماری وجود دارد که از ویدیو به عنوان مزیتی مهم و تاثیرگذار استفاده کنید. آمار ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۲۰ که در ادامه‎ی این مقاله به آن اشاره خواهد شد، خبر از اهمیت بالای این فعالیت می دهد. اگر هنوز از ویدیو مارکتینگ و تولید محتوای ویدیویی استفاده نمی کنید، باید از همین حالا وارد بازی بزرگ محتوای ویدیویی شوید. برای تشویق هرچه بیشتر به این کار به آمار توجه کنید.

آمار ویدیو مارکتینگ در سال ۲۰۲۰

برای آشنایی بیشتر و کمک به فهم این اتفاق مهم، موارد مهم را این گونه دسته بندی می کنیم:

  • ویدیو مارکتینگ برای جذب مشتری
  • کانال هایی برای انتشار محتوای ویدیویی
  • محبوبیت تماشای ویدیو برای مخاطبان

ویدیو مارکتینگ برای جذب مشتری

زمانی که صحبت از جذب مشتری جدید می شود، شاید این حس را پیدا کنید که محتوای ویدیویی بسیار تاثیرگذار است. این ترکیب از تصاویر بصری، صدا و موارد اضافی مانند جلوه‌های ویژه یا عناوین متون برای ترسیم تصویری کامل‌تر از مفهوم در ساختار محتوای ویدیویی به کار می‌روند. به علاوه یک فیلم یا ویدیو به دلیل آنکه از تصاویر پویا تشکیل می شود، قطعا جذابیت بیشتری نسبت به عکس یا نوشته از دید مخاطب دارد.

به منظور جذب مشتری های جدید، این ترکیب رسانه‌ای (ویدیو) که جلب توجه و یک مفهوم کاملاً واضح و کلیدی مهم دارد، فیلم را به یک انتخاب عالی برای بازاریابی برندها تبدیل کرده است. ویدیو اغلب به این معنی است که بینندگان می توانند محصول یا خدمات شما را به صورت عملی مشاهده کنند و به پاسخ سوالاتی که ممکن است در رابطه با برند شما داشته باشند، برسند.

آمارهای زیر نحوه‌ی استفاده از فیلم برای جلب آگاهی و توجه از برند و تأثیرگذاری بر قیف فروش کلی شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

تولید محتوای ویدیویی

به سوالات و آمارها دقت کنید:

آیا محتوای ویدیویی می تواند توجه مخاطب را جلب کند و در ذهن آن ها ماندگار شود؟

۸۵٪ از بازاریابان می گویند که ویدئو روشی مؤثر برای جلب توجه آنلاین است. (Animoto)

بینندگان ادعا می کنند که ۹۵٪ از پیام را هنگام تماشا از طریق فیلم به خاطر می سپارند. (هفته رسانه های اجتماعی)

میانگین میزان به یاد ماندن فیلم های شخصی سازی شده ۳۵٪ بیشتر از فیلمهای عادی و غیر شخصی است. (Hubspot)

آیا تولید محتوای ویدیویی روی قیف فروش تأثیر می گذارد؟

۸۴٪ بازاریابان می گویند که ویدئو به آنها در افزایش ترافیک  وب سایت خود کمک کرده است. (Wyzowl)

۸۱٪ بازاریابان می گویند که ویدیو به آنها در افزایش Lead های آن ها کمک کرده است. (Wyzowl)

۸۰٪ بازاریابان می گویند ویدیو باعث افزایش زمان ماندن یک کاربر در وب سایت خود شده است. (Wyzowl)

۴۱٪ از بازاریابان می گویند که ویدئو به آنها در کاهش تماس‌های پشتیبانی کمک کرده است. (Wyzowl)

 کانال هایی برای انتشار محتوای ویدیویی

اکنون که تأثیر محتوای ویدیویی را بر آگاهی مصرف‌کننده و خریدار بر برند شما و قصد خرید آن‌ها را توضیح دادیم ، قصد داریم به گزینه هایی که برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیوی وجود دارد، بپردازیم.

ما بیشتر روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی تمرکز خواهیم کرد زیرا کانال های شبکه های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما گزینه های بزرگتر و کارامدتر دیگری به غیر از شبکه های اجتماعی وجود دارد. آمارهای زیر می تواند به شما کمک کند تا محتوای ویدیویی خود را در مسیری درست به اشتراک بگذارید.

آیا استفاده از محتوای ویدیو در شبکه های اجتماعی اهمیت دارد؟

۵۸٪ از خریداران قبل از مراجعه به وب سایت خود از صفحات شبکه های اجتماعی یک برند بازدید می کنند. (Animoto)

۲۴٪ از مصرف کنندگان نسبت به سال گذشته خریدهای بیشتری را به دلیل تبلیغات در رسانه های اجتماعی انجام می دهند. (Animoto)

۶۰٪ از مشتریانی که از یک برند خریداری کرده اند در شبکه های اجتماعی درباره‌ی آنها اطلاعات کسب کرده اند. (Animoto)

شبکه های اجتماعی برتر برای پروموت و به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی  YouTube ، Facebook و Instagram هستند.

آیا باید از محتوای ویدیویی در اینستاگرام استفاده کنیم؟

۷۷٪ بازاریابان ویدیویی را در IGTV ارسال کرده اند. (Animoto)

۴۱ درصد از بازاریابان می گویند که استوری اینستاگرام در ۱۲ ماه گذشته اهمیت بیشتری یافته پیدا کرده است. (Animoto)

۱ از ۴ مصرف کننده پس از دیدن استوری در اینستاگرام خود اقدام به خرید کردند. (Animoto)

آیا باید از کانالهای دیگر برای محتوای ویدیو استفاده کنم؟

۴۱٪ از بازاریابان ویدیویی از وبینار به عنوان کانال به اشتراک گذاری استفاده کرده اند. (Wyzowl)

۱۱٪ از بازاریابان ویدیو از واقعیت مجازی به عنوان کانال استفاده کرده اند. (Wyzowl)

سیسکو پیش بینی می کند که تا ۲۰۲۲ برنامه های لایو اینترنتی ۱۷٪ از ترافیک ویدیو اینترنت را به خود اختصاص دهد. (سیسکو)

ویدیو مارکتینگ

محبوبیت تماشای ویدیو برای مخاطبان

تاکنون و با بررسی هایی که شد می توانیم بگوییم که محتوای ویدیویی موثر و مهم است، اما آیا بینندگان از تعامل و تماشای آنها هم لذت می برند؟ آمار زیر به این سوال پاسخ می دهد و برخی از ترجیحات خاص مخاطبان برای محتوای ویدئویی را برجسته می کند. آنها را برای جزئیات بیشتر در مورد زمان فیلم ، فرمت و عادات بازدید مخاطب بررسی کنید.

آیا مردم تماشای فیلم را دوست دارند؟

۷۸٪ از افراد گزارش می دهند که هر هفته فیلم ها را بصورت آنلاین تماشا می کنند ، ۵۵٪ از آنها نیز روزانه تماشا می کنند. (Social Media Week)

۶۸٪ از مردم می گویند که بیشتر آنها ترجیح می دهند با تماشای یک فیلم کوتاه ، درباره‌ی یک محصول یا خدمات جدید اطلاعاتی کسب کنند. (Wyzowl)

۵۴٪ از کل مردم می خواهند بازاریابان، محتوای ویدیویی بیشتری را منتشر کنند. (Hubspot)

آیا فرمت فیلم مهم است؟

۸۶٪ بازدیدهای ویدیویی مربوط به مشاغل در مرورگرهای Desktop اتفاق می افتد. (Hubspot)

هنگام مشاهده فیلم ، ۷۵٪ از افراد ترجیح می دهند به صورت افقی تماشا کنند. (Wyzowl)

۶۰٪ از کاربران محتوای افقی را فیلم می کنند. (هفته رسانه های اجتماعی)

افراد ۱.۵ برابر بیشتر از کامپیوتر در معرض تماشای ویدیو روزانه بر روی تلفن هوشمند هستند. (فیس بوک)

۵۶٪ از فیلمهای منتشر شده در سال گذشته کمتر از دو دقیقه طول دارند. (Hubspot)

در آخر

امیدواریم، این آمار بازاریابی ویدیویی برای سال ۲۰۲۰ شما را متقاعد کرده باشد تا برنامه های تازه ای که شامل فیلم و ساخت ویدیو است را در برنامه بازاریابی محتوای خود اضافه کنید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *