لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
564 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی آنچه در مورد موفقیت در بازار کار گفته شد؛ امروز یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت را بررسی می کنیم.

وظیفه ی خود را بشناسید.

وظیفه ی شما چیست؟ می دانم که آنجا هستید تا کاری را به انجام رسانید، وظایف خاصی را اجرا کنید، از روند و روش های تنظیم شده پیروی کنید و به ایفای وظیفه بپردازید. اما نقش شما چیست؟

طرح این سوالِ دوباره مانند تنظیم یک بازی است. در طرح بازی مشخص می شود که قرار است چه شخصیت اداری داشته باشید. شما با ایده هایتان یک کارمند پیشنهاد دهنده هستید؟ مدیریت کار را به عهده دارید؟ نقش ترغیب کننده دارید؟ اساسا نقش شما به معنی چگونگی جایگیری شما در یک گروه است و همه ی ما بازیکنان تیم هستیم و بایستی در این روزگار در جای خود قرار بگیریم.

در زیر ۹ مورد نقش تیمی مجزا را ارائه می کنیم:

  • متفکران اصلی: آنها ایده های جدید می آفرینند و راه حل هایی برای مشکلات پیشنهاد می دهند.با تفکر زیربنایی خود راه های مختلفی را می آزمایند و روش های مختلفی به ذهن پویای آنها خطور می کند. آنها سریع الجرقه و با تصوری قوی هستند.
  • محققان مبتکر: آنها دوست دارند با خلاقیت و انتخاب ایده ها، آنها را دنبال کنند. این افراد اجتماعی و پرطرفدارند.
  • هماهنگ کننده: آنها به شدت منضبط و مسلط هستند و می توانند روی اهداف متمرکز شوند. تیم را یکنواخت و هماهنگ می سازند.
  • شکل دهنده: آنها روش تحققی دارند و دوست دارند به مبارزه و تلاش طلبیده شوند و نتیجه بگیرند.
  • ناظر ارزیاب: آنها با تجزیه و تحلیل، امور را متعادل می کنند، افرادی آرام و مستقل و بی طرفند. آنها متفکرانی هدفمند هستند.
  • کارکنان تیم: آنها پشتیبان هستند و دارای روحیه ی همکاری اند، و برای تیم خواهان بهترین ها می باشند.
  • اجرا کنندگان: آنها مهارت های سازمانی خوبی دارند. حس مشترک نشان می دهند و دوست دارند کارها هرچه تکمیل تر انجام پذیرد.
  • تکمیل کننده: جزئیات را بازبینی می کنند و سپس آنها را مرتب می نمایند. این افراد بسیار موشکافانه و هوشمند عمل میکنند.
  • متخصص: آنها وقت خود را برای دستیابی به مهارت های تخصصی و فراگیری آنها صرف می کنند و به شدت پیشرفته و متخصص اند. این افراد از خود گذشتگی بالایی دارند.

حال شما کدام یک از این افراد هستید؟ آیا از نقش خود رضایت دارید و آیا قادرید آن را تغییر دهید؟

(منبع: قانون موفقیت در بازار کار، ریچارد تمپلر)

ادامه ی مقالات موفقیت در بازار کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
مهمان

همه ما انسانها باید رسالت خودمان را پیدا کنیم