IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
ورزش کردن

هنگام ورزش کردن به خود بیش از اندازه فشار نیاورید

هنگام ورزش کردن به خود بیش از اندازه فشار نیاورید

۹۵% از کسانی که در اوقات فراغتشان ورزش می کنند، بدون آنکه متوجه باشند در این کار زیاده روی می کنند. این طور ورزش کردن نه برای جسم مفید است و نه برای ذهن. تقریبا در همه ی ورزش ها، حتی نرمش های ساده و سبک تناسب اندام، نوعی دسته بندی برای سطوح مختلف وجود دارد که شامل ورزشکاران مبتدی، پیشرفته و حرفه ای می باشد.

فردی که شجاعانه تصمیم می گیرد که یک رشته ی ورزشی را شروع کند، در ابتدای کار احساس می کند از بقیه ضعیف تر است. نمی خواهد بدترین عضو گروه باشد . بنابراین حتی اگر قبل از شروع ورزش قاطعانه تصمیم گرفته باشد که وارد عرصه ی رقابت نشود، بدون اینکه بفهمد شروع به رقابت با سایر اعضا می کند.

یعنی ما نباید دیگر به سراغ ورزش برویم؟ بعضی ها به فلسفه ی وینستون چرچیل که معتقد بود نباید ورزش کنید استناد می کنند. بهتر است این افراد بدانند که این فیلسوف بدبین ۱۴ سال آخر عمرش را بر روی صندلی چرخ دار سپری کرد.

راه حل این مسئله لذت بردن از ورزش است. گرت فن کونهارت که سابقا ورزشکاری حرفه ای بود و اکنون مربی ورزش است، معتقد است که لذت بردن از ورزش امری واجب و ضروری است و ورزش باید سبک و لذت بخش باشد، نه سنگین و خسته کننده.

ورزش های کوتاه و چند دقیقه ای انجام دهید

با تقویت عضلات می توان از کمردرد، کشش عضلات، سرماخوردگی های پیاپی و بسیاری موارد مشابه دیگر جلوگیری کرد. تقریبا تمامی موادی که بدنمان برای سالم بودن و ادامه ی حیات به آنهایی نیاز دارد می توانند در ماهیچه ها تولید شوند. تمرینات بدنسازی و ورزش هایی که قدرت بدنی را افزایش می دهند برای سلامتی لازم اند، اما غالبا کسانی که به ورزش رو می آورند در انجام آن افراط می کنند.

توصیه ی ما این است که نگرش خود را نسبت به ورزش تغییر دهید و جای تمرین های سنگین و طولانی، به ورزش های سبک و کوتاه اکتفا کنید.

سریع ترین راه برای تقویت عضلات لاغر و ضعیف، ورزش های ایزومتریک هستند که شامل تمریناتی می باشند که طی آنها به مدت ۵ تا ۱۰ ثانیه با تمام قدرت به شیئی ثابت فشار می آورید. ورزش های تعادلی برای تقویت عضلات ریز بدن و ورزش های پر تحرک برای گردش خون در بدن مفیدند.

می توانید هر روز این ورزش های کوتاه و سبک را بعنوان بخشی از برنامه ی روزانه تان انجام دهید. کار جالبی که می توانید انجام دهید این است که فعالیت های روزانه تان را با ورزش های خاصی همراه کنید. به عنوان مثال:

وقتی دندان هایتان را مسواک می زنید، در حالتی بایستید که انگار در حال اسکی کردن هستید.

بعد از دوش گرفتن، با جنب و جوش اغراق آمیز خودتان را خشک کنید.

کارهایی مانند اصلاح صورت، بستن دکمه های بلوز، بستن گردنبند و دستبند و دیگر جواهرآلات، گره زدن بند کفش و سایر کارهای ساده ی روزمره را می توان روی یک پا انجام داد.

وقتی منتظر کسی یا چیزی هستید قدم بزنید.

وقتی در اتومبیل تان در ترافیک مانده اید، دستان تان را روی فرمان بگذارید و به مدت ۱۰ ثانیه به آن فشار بیاورید، عضلات پشت تان را بکشید و سر و شانه هایتان را به صورت دروانی حرکت بدهید.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar