ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
563 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
نشانه های غیرکلامی نادیده گرفتن

یافتن مهارت در شناسایی نادیده گرفتن از طریق نشانه های غیر کلامی به همان اندازه نشانه های کلامی حائز اهمیت است.

در اینجا نادیده گرفتن را می توان از ناهماهنگی بین کلمات ادا شده و علائم غیر کلامی که با آن همراه است تشخیص داد. برای مثال، معلمی از شاگردش می پرسد: «آیا تکلیفی را که به تو دادم فهمیدی؟» شاگرد در جواب می گوید «بله، حتمأ» ولی همزمان ابروهایش را در هم می کشد و سرش را می خاراند. اگر معلم به اندازه کافی هوشمند باشند که مریخی فکر کند، سئوالات بیشتری از او خواهد پرسید تا دریابد که آیا شاگرد در حال نادیده گرفتن است.

ناهماهنگی و ناهمخوانی همیشه نشانگر نادیده گرفتن نیست. برای مثال، رئیس یک جلسه می ایستد و اعلام میدارد: «امروز، کارهای زیادی داریم که باید انجام دهیم.» ولی همانطور که این جمله جدی را بیان می دارد به تمام افرادی که دور میز نشسته اند لبخند می زند و احوالپرسی می کند. «مریخی» او به سادگی اعلام میدارد: «و من از اینکه شما را در اینجا می بینم خوشحالم.»

خنده غم انگیز تر از گریه

یک نشانه معمول نادیده گرفتن خنده های غم انگیز تر از گریه است. در اینجا، شخص وقتی که در مورد موضوع ناخوشایندی صحبت می کند، می خندد.

  • «اوه، خیلی کار احمقانه ای کردم، هاها!»
  • «هی، هی، هی – حسابی حالم رو گرفت.»
  • «الان که به اینجا می آمدم. ماشین رو محکم به جایی زدم، هو هو!»

در خنده های دردناک بین خنده و ماهیت دردناک کلمات ناهماهنگی و ناهمخوانی وجود دارد. هرگاه کسی خنده، لبخند یا پوزخند دردناکی داشته باشد، او از مخاطب خود به شکل غیرکلامی دعوت به عمل می آورد که یکی از باورهای پیش نویسی او را تقویت کند مخاطب در خنده دردناک او شرکت کند. دعوت او در سطح روانی پذیرفته شده است. برای مثال، شخصی که می گوید و «من احمقم ها ها» در پیش نویس خود بسر می برد و شخص شنونده را هم دعوت به خنده می کند تا این باور پیش نویس او تائید شود که: «من نمی توانم فکر کنم»

“واکنش مناسب به خنده های دردناک این است که در خنده و یا لبخند آن شخص شرکت نکنید و یا اینکه بگوئید: «این که خنده دار نیست.»”

منبع: (تحلیل رفتار متقابل، یان استورات/ون جونز)

ادامه ی مقالات تحلیل رفتار متقابل را دنبال کنید…

:

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *