ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
801 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

نرخ ساعتی خود را مشخص نمایید

اگر خواهان درآمد بیشتر هستید، اولین قدمی که باید بردارید این است که بنشینید و مشخص کنید که در حال حاضر چه درآمدی دارید. سال قبل چه درآمدی داشتید؟ سال قبل از آن چه درآمدی داشتید؟ امسال چه درآمدی خواهید داشت؟ ماهانه چه درآمدی دارید؟ اما بهترین معیار این است که در حال حاضر ساعتی چند می گیرید.

برای رسیدن به دستمزد ساعتی باید درآمد سالانه ی خود را به عدد ۲۰۰۰ تقسیم کنید. ۲۰۰۰ رقم متوسط ساعات کار در سال است. از این بهتر، می توانید درآمد ماهانه ی خود را به رقم ۱۷۲ تقسیم کنید. که این ساعات متوسط کار در هر ماه است.

بسیاری از مراجعان من درآمد ساعتی خود را در هفته با هفته ی قبل مقایسه می کنند. بعد از آن هدفی را در نظر می گیرند که ارزش ساعتی خود را افزایش دهند. شما هم همین کار را بکنید.

هرچه درآمد خود را دقیق تر حساب کنید، بهتر و سریع تر می توانید بر درآمد خود بیفزایید. برای مثال، اغلب اشخاص به درآمد سالانه یا ماهانه توجه دارند. تحلیل کردن و افزایش دادن در این شرایط دشوار است. اما کسانی که عملکردهای بهتر دارند به درآمد ساعتی خود فکر می کنند. این گونه افزودن بر درآمد ساده تر است.

از آنجایی که شما رئیس خدمات شخصی شرکت خود هستید، باید خودتان را در زمره ی حقوق بگیران شرکت خود در نظر بگیرید. تصور کنید که به خود حقوق ساعتی می دهید. از خود به همان اندازه که از دیگران متوقع هستید، متوقع باشید. از انجام دادن هر کاری که به اندازه ی نرخ ساعتی شما به شما پول نمی دهد، خودداری ورزید.

دارایی خالص هم اکنون شما

اگر هدف مالی بلند مدتی برای خود در نظر گرفته اید، قدم بعدی باید این باشدکه مشخص سازید ارزش دارایی های شما در حال حاضر چقدر است. اگر هدف شما این است که یک میلیونر شوید، باید دقیقا مشخص کنید که تا کنون چه ثروتی انباشت کرده اید.

اغلب اشخاص در زمینه ی این محاسبه توجیه نیستند و یا صداقت لازم را ندارند. منظور این است که اگر همه ی اموال و دارایی های خود را بفروشید و بعد همه ی بدهکاری های خود را از آن کم کنید، به چه رقمی می رسید.

خیلی ها برای اموال و دارایی های خود بهای سطح بالایی در نظر می گیرند. آنها فکر می کنند که لباس ها، اتومبیل، مبلمان و وسایل الکترونیک آنها ارزش بسیار زیادی دارد. اما ارزش این چیزها اغلب در حد ۱۰ تا ۲۰ درصد بهایی است که برای آن پرداخت کرده اند.

برای برنام ریزی دقیق مالی، ارزش خالص دارایی های خود را محاسبه کنید و این رقم را از رقم هدف بلند مدت مالی خود کم کنید. بعد عدد بدست آمده را به تعداد سالهایی که می خواهید برای رسیدن به هدف تان کار کنید، تقسیم نمایید. این گونه متوجه می شوید که همه ساله دقیقا چه مبلغی را باید پس انداز کنید تا به هدف خود دست پیدا کنید.

آیا با توجه به جایگاه فعلی شما و زمانی که برای رسیدن به هدف تان در نظر گرفته اید، هدف شما واقع بینانه است؟ اگر هدف تان واقع بینانه نیست، خودتان را مجبور کنید که دقیقا با خود صادق باشید و در محاسبات و برنامه های تان تجدید نظر نمایید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *