ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۴
619 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

اندیشیدن از مبدا صفر

وقتی می خواهید درباره ی آینده ی بلند مدت خود تصمیم بگیرید، یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید بکنید با اصطلاح اندیشیدن از مبدا صفر مشخص می شود. در این اندیشیدن سوالی مطرح می کنید. با توجه به علم و اطلاعاتی که امروز دارد، آیا باز هم کارهایی را که در حال انجام دادن آن هستید، شروع می کردید؟

بدون توجه به اینکه کی هستید و یا چه کار می کنید، در زندگی شما فعالیت هایی وجود دارد که اگر آنچه را امروز می دانید قبلا می دانستید، آن را شروع نمی کردید.

اگر اجازه بدهید که تصمیمات گذشته مانع پیشرفت شما بشوند، رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید، اگر غیر ممکن نباشد، بسیار دشوار خواهد بود. اگر در این شرایط قرار دارید، از خود بپرسید به چه سرعتی می توانید دست از کار بکشید؟

از اندیشیدن در مبدا صفر، هم در مورد اشخاص حاضر در کار و تجارت و هم در اشخاص حاضر در زندگی شخصی خود استفاده نمایید. آیا رابطه ای وجود دارد که با توجه به علم و اطلاعات فعلی شما دوباره اگر قرار می شد از نو شروع کنید؟ به آن تن می دادید؟

آیا کسی وجود دارد که با او کار می کنید و اگر علم و اطلاعات فعلی را در گذشته می داشتید، با او کار نمی کردید؟ وقتی به این سوالات جواب می دهید، کاملا با خود صادق باشید.

تمامی جنبه های زندگی شغلی خود، اشخاص و سرمایه گذاری های تان را بررسی کنید.

آماده باشید که تغییرات لازم را به عمل آورید

دوست خوبی دارم که در دبیرستان و دانشگاه گلف بازی می کرد. او تمام زندگی خود را بر محور گلف استوار کرده بود. حتی در زمستان ها به جنوب کشور می رفت که هوای گرم تری داشت و برف در آنجا نمی بارید تا گلف بازی کند.

پس از مدتی، به تدریج کار و کاسبی اختیار کرد، ازدواج کرد و صاحب فرزندانی شد. با این حال، هنوز می خواست هفته ای چند جلسه گلف بازی کند. سرانجام صرف وقت زیاد روی بازی گلف مشکلاتی برای کار و کاسبی او بوجود آورد. زندگی زناشوی او هم با دشواری رو به رو گردید. بازی گلف روی روابط او با فرزندانش هم تاثیر نامناسب گذاشت.

وقتی استرس زیاد شد، او به تحلیل فعالیت هایش پرداخت. او به این نتیجه رسید با توجه به علم و اطلاعات فعلی اش باید از میزان ساعاتی که صرف بازی گلف می کند به مقدار زیاد بکاهد. او با کاستن زمان بازی گلف توانست به کارش سر و سامان بدهد و در زندگی خود تعادلی ایجاد کند.

این موضوع تا چه اندازه در زندگی شما مصداق دارد؟ کدام برنامه ی وقتگیر را باید از زندگی خود حذف کنید؟ از زمان کدام فعالیت باید بکاهید؟

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *