ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/09/28
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

موارد کوچک بیشتر به یاد می مانند

در یکی از تورهایی که برای تبلیغ کتاب خودم شرکت داشتم. با شنوندگان زیاد و با حرارتی صحبت می کردم و برخورد بسیار خوبی از سوی ناشران، مردم و دیگران با من می شد. من نویسنده ی بهترین و اولین کتاب سال در آمریکا بودم. همه چیز عالی بود جز یک چیز. من شدیدا احساس کمبود می کردم چرا که نمی توانستم طبق معمول با خانواده ام باشم.

یک شب که به خانه تلفن کردم، دخترانم برای من شعر خواندند و به من گفتند که چقدر دوستم دارند و دیگر تحمل دوری ام ندارند. آنها برای جشنی که در پیش بود کدو تنبل می تراشیدند. گوشی را که گذاشتم همان جا در فرودگاه شروع به گریه کردم. اشک من ترکیبی از غم و شادی بود.

من پی بردم اهمیتی ندارد زندگی ات چقدر عالی است، یا چقدر در کارت موفق هستی، بلکه این موارد کوچک هستند که در زندگی اهمیت دارند.

همان شب در طول پرواز، به بهترین خاطراتم فکر می کردم. حدس بزنید چه نوع خاطراتی؟ آنها هیجان انگیزترین تعطیلات و بزرگ ترین کارهای من نبودند؛ اما خاطراتی برجسته بودند که من را تحت تاثیر قرار می دادند. مانند زمانی که واقعا در مورد موضوعی ناراحت بودم و دختر کوچکم احساسم را درک کرد و من را در آغوش گرفت و گفت: “پدر همه چیز درست می شود.” او چهارساله بود. حالا بعد از دو سال هنوز آن احساس و کلمات نیروبخش او را حس می کنم.

بیشتر ما در انتظار پیشرفت ها، حوادث خاص، تعطیلات و بخش های روشن تر زندگی هستیم و البته اینها مواردی هستند عالی که ارزش انتظار را دارند.

اما اغلب موارد ساده ولی بی نهایت خاص را از دست می دهیم، وقایعی خاص که دائم اتفاق می افتند (لبخندها، خنده های زیبای بچه ها و مشاهده ی رفتارهای ساده و محبت آمیز آنان، تماشای طلوع و غروب آفتاب با فردی که دوستش دارید یا مشاهده ی تغییر رنگ درختان در فصل پاییز.) این موارد زندگی و خاطرات را تشکیل می دهند.

اگر به خود یادآوری کنید که در پی موارد کوچک باشید و قدر آنها را بدانید، قدرت مشاهده در شما افزایش می یابد و شروع به دیدن جزئیات و توجه به آنها می کنید و از خوشی های کوچک زندگی لذت بیشتری می برید.

(منبع: از کاه کوه نسازید، دکتر ریچارد کارلسون)

ادامه ی مقالات خانواده ی موفق را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات