ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1396/10/26
4 دیدگاه
اشتراک گذاری

تلاش برای حفظ کارکنان، ارزش فرهنگی مشترک میان شرکت‌های معروف ژاپنی و شرکت‌های نوع z آمریکایی است. از این رو هر دو نوع از شرکت‌ها فقط به عنوان آخرین چاره کارکنان را از کار بیکار می‌کنند.

در ژاپن، ارزش ((حفظ کارکنان در کار)) اغلب شکل استخدام مادام‌العمر به خود می‌گیرد. هرچند برخی از شرکت‌های ژاپنی در چندسال گذشته در واکنش نسبت به دردسرهای اقتصادی، این ارزش را به چالش کشیده‌‌اند.

شخصی که کارش را در شرکتی ژاپنی شروع می‌کند معمولاً تضمین واقعی دارد که هرگز اخراج نخواهد شد. در شرکت‌های نوع z آمریکایی، این ارزش فرهنگی در تعهد به استخدام بلند مدت به نمایش گذاشته می‌شود.

تحت سیستم استخدام‌های مادام‌العمر ژاپنی کارکنان را به طور معمول نمی‌توان اخراج کرد. تحت سیستم شرکت‌های نوع z آمریکایی فقط در صورتی می‌توان کارکنان را اخراج کرد که عملکرد قابل قبولی نداشته باشند.

تعهد فرهنگی که شرکت‌های ژاپنی و نوع z آمریکایی به کارکنانشان دارند در شرکت‌های معروف آمریکایی وجود ندارد. در واقع مدیران و کارکنان آمریکایی اغلب تمام مسیر پیشرفت شغلی خود را در تعداد معدودی از شرکت‌ها طی می‌کنند با این همه انتظاری فرهنگی وجود دارد که در صورت افت جدی در ثروت شرکت یا تغییر مالکیت یا ادغام، به کارکنان و مدیران اجازه داده خواهد شد که شرکت را ترک کنند.

بی شک سازمان‌های موفق زمان و هزینه‌ی زیادی را برای آموزش کارکنان خود صرف می‌کنند و نیروی زیادی را برای انگیزه‌ی کارکنان و بهره‌وری شغلی به خرج می‌دهند. بنابراین منابع انسانی را سرمایه بزرگی برای رسیدن به اهداف سازمانی می‌دانند و تعهد بالایی نسبت به آن‌ها دارند. مطلبی پیرامون اخراج نیز می‌تواند در این راستا جالب توجه باشد.

پس از خواندن مطلب بالا با ما در مورد امنیت شغلی خود و نقش آن در بهره‌وری شغلی گفتگو کنید. نظرات شما با ارزش‌ترین بازخورد برای پیشبرد هرچه بهتر عملکردمان است.

(منبع: فرهنگ سازمانی دکتر علی رضائیان)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
4 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
م جبلي

من تازه استخدام شدم ، امنيت شغلي رو نميدونم اما لذت ميبرم جايي كار ميكنم كه هرروز چيزاي جديدي ياد ميگيرم و روزايي كه تايم كاري ندارم ، بازهم دلم ميخواد برم سركار تا روزم مفيد باشه و چيزهاي جديد ياد بگيرم و سريعتر پيشرفت كنم . و اين خيلي خوووبه چيزيه كه هميشه دوست داشتم ??❤️

سعید خسروی

فکر می کنم حتی این موضوع مطرح می شود که نیروهای انسانی ارزشمند را در سازمان های حرفه ای به عنوان منابع انسانی مطرح نمی شوند و با ذکر عبارت “سرمایه انسانی” بر این موضوع تأکید می کنند و سرمایه را متفاوت از منابع معرفی می کنند…