لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
235 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ۴ ایده برای ایجاد نظم شخصی (۲)

در مطلب قبلی از مبحث قدرت زمان با نام «چهار ایده برای ایجاد نظم شخصی (۱)» ، به دو مورد از چهار مورد ذکر شده اشاره نمودیم و در ادامه به دو مورد بعدی اشاره خواهیم نمود:

  • بهانه تراشی نکنید.

خیلی از آدم هایی که محیط کارشان را آشفته نگه می دارند از هوش شان علیه خودشان استفاده می کنند. آنها از هوش شان برای توجیه و عذر آوردن در مورد نامرتب بودن محیط کارشان استفاده می کنند. مثلا می گویند «همین جوری خوبه. اینجوری میدونم هر چیز رو کجا گذاشته ام.» یا حرف هایی می زنند که اصلا خنده دار نیست، مثلا می گویند «میز تمیز نشانه ذهن بیمار است».

ولی تمام مطالعات در باره کارایی در محیط کار به یک نتیجه گیری مشترک رسیده اند که همه این حرف ها اقدام هایی برای گمراه کردن خود است. کسانی که می گویند در یک محیط نامرتب و پر از ریخت و پاش بهتر کار می کنند معمولا در اشتباه هستند. اگر آنها مدتی در یک محیط مرتب و سازماندهی شده کار کنند از اینکه چقدر بهره وری شان بیشتر می شود و مؤثرتر کار می کنند حیرت زده می شوند. اگر شما یا یکی از آشنایان نامرتب بودن میز و محیط کارتان را توجیه می کنید و مدام دلیل می آورید که چیز خوبی است، یک روز، به صورت آزمایشی، میزتان را تمیز و مرتب نگه دارید. در پایان روز از حاصل کار حیرت زده خواهید شد.

  • پشت یک میز تمیز و مرتب کار کنید.

جو شوگرمن که یک کارآفرین است و تخصصش بازاریابی از طریق ارسال کالا به عنوان تبلیغ به مشتری های بالقوه است کتابی نوشته و در آن پنج اصل موفقیت را توضیح داده است. یکی از پنج اصل این است «در پایان روز میز کارتان را تمیز و مرتب کنید». او رعایت این اصل را در تمام شرکتش به عنوان یک قانون اجباری کرده است.

این سیاست همه کارکنانش را وادار کرده است تا بهتر کار کنند و تا پایان ساعت کاری کارشان را تمام کنند. این عادت کارکنان در موفقیت آن سازمان نقش مهمی داشته است. بعد از تأسیس شرکت خودم این اصل را به کار گرفتم. به همه گفتم که باید میزشان تمیز باشد و قبل از ترک محل کار حتما آن را مرتب کنند. به کسانی که در این مورد با من بحث می کردند گفتم که بعد از اینکه شرکت را ترک کنند به تک تک اتاق هایشان سر می زنم و هر چیز اضافه ای که روی میزشان باشد داخل سطل آشغال می اندازم تا شیفت شب تخلیه زباله آنها را با خودش ببرد.

تا زمانی که همه متوجه اهمیت این قانون شدند فقط یک بار لازم شد که تهدیدم را اجرا کنم. یکی از مدیرهای زیردست من که احتمالا نامرتب ترین مدیر شرکتم بود برای کار کردن در محیط به هم ریخته هر بهانه ای که ممکن بود می آورد. اما من به حرفش گوش ندادم و کوتاه نیامدم.

او چاره ای نداشت جز اینکه هر روز قبل از ترک اتاق کارش، همه چیز را مرتب کند و سر جایش بگذارد. بعد از یک هفته پیش من آمد و عذرخواهی کرد و گفت: «همه عمرم فکر می کردم که در یک محیط به هم ریخته بهتر کار می کنم. در طول هفته گذشته دو و نیم برابر بیشتر از همیشه کار کردم. واقعا تعجب می کنم از موقعی که میزم را مرتب نگه میدارم چقدر بیشتر می توانم به کارهایم رسیدگی کنم.»

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات