لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۸
365 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : راه های مدیریت زمان (۱)

برای رسیدن به حداکثر بهره وری و انضباط مناسب فردی پنج شیوه مدیریت زمان وجود دارد. هرچند برای آشنایی و تسلط روی هر کدام از آن ها باید کمی وقت بگذارید ولی نتیجه اش عمری مفید و ثمربخش خواهد بود. به قول گوته «هر چیز قبل از این که آسان شود سخت بوده است». شکل گیری عادت های خوب سخت است ولی زندگی با آن ها آسان می شود و برای باقی عمرتان از آن ها بهره می برید.

  • از یک سیستم زمان بندی استفاده کنید

اولین ابزار لازم برای مدیریت زمان یک سیستم زمان بندی است که تمام برنامه ریزی های زندگی تان را در برمی گیرد. بهترین سیستم، خواه کاغذی یا الکترونیکی، شما را قادر خواهد ساخت سالانه، ماهانه، هفتگی و روزانه برنامه ریزی کنید. یک سیستم مناسب لیست کاملی از تمام وظایف و کارهایی را که باید انجام دهید دربر می گیرد به شکلی که دیگر هیچ کدام از آنها را فراموش نمی کنید. این فهرست کامل، هسته سیستم زمان بندی شما خواهد شد. از روی این فهرست می توانید تک تک وظایف تان را برای ماه ها، هفته ها و روزهای مختلف تقسیم بندی می کنید.

  • سیستم زمان بندی، یک تقویم است

که موجب می شود بتوانید وقتتان را سازماندهی کنید و از چندین ماه جلوتر برنامه ریزی داشته باشید. اگر از سیستم زمان بندی مناسبی استفاده کنید می توانید موارد مجزا را از لیست کلی به روز مورد نظری که قصد دارید آن را انجام دهید انتقال دهید.

بلافاصله احساس آرامش و اطمینان خاطر بیشتری پیدا می کنید و احساس می کنید که کنترل کارتان را دوباره به دست آورده اید. بعد از نوشتن فهرست وظایف روزانه و شروع کار، مسئولیت های جدیدی ظاهر می شوند. باید به تماس های تلفنی جواب بدهید. باید به نامه های دریافتی رسیدگی کنید. اما قبل از هر اقدامی ابتدا آن را وارد لیست تان کنید.

بعضی مواقع با کاری روبرو می شوید که به نظر اضطراری می رسد و فکر می کنید که باید کاری را که مشغول انجامش هستید رها کنید و فورا به آن کار بپردازید. در صورتی که اهمیت واقعی آن کار موقعی مشخص می شود که روی کاغذ آورده شود. اغلب اوقات وقتی کاری را که به نظرتان ضروری می آید و باید فورا انجام شود در کنار سایر وظایف و مسئولیت هایتان در لیست وارد می کنید، دیگر زیاد مهم به نظر نمی رسد و مجبور نیستید کار اصلی تان را رها کنید و به آن کار بپردازید. به این ترتیب اهمیت و اولویت واقعی کارهایتان مشخص می شوند.

  • با اولویت بندی لیست تان را سازماندهی کنید

بعد از این که کارهای روزانه تان را لیست کردید، گام بعدی این است که آن ها را اولویت بندی کنید. بعد از این که لیست تان را سازماندهی کردید، به طرح کلی می رسید که شما را از صبح تا عصر به مؤثرترین و کارآمدترین روش راهنماییخواهد کرد. با این راهنمایی متوجه می شوید که چه کاری را باید انجام دهید و کدام کار بیشتر از بقیه اهمیت دارد. طولی نخواهد کشید که عادت استفاده از لیست جزء عادت روزمره شما می شود. هیچ کاری را انجام ندهید مگر اینکه ابتدا آن را در لیست تان وارد کنید و در مقایسه با اهمیتی که با سایر وظایف تان دارد آن را اولویت بندی کنید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات